en halua muuttaa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallopäää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallopäää

Vieras
Ollaan erottu miehen kans ja olen raskaana. Asun vielä kotona 30km päässä miehestä ja kaikki tukiverkosto täällä. En tunne ketään muuta kuin miehen sen paikkakunnalta. Mies haluaa että muutan saman kaupunkiin että hän voi olla isä? eikö muka muuten voi? se sano et sille oltiin sanottu psykilläkin että ehdottomasti täytyy asua samalla paikkakunnalla että voi olla isä muuten se o tuhoontuomittua???? mä en millään haluais muuttaa sinne ja mies haukkuu itsekkääks jne:( se jokatapaukses näkis muksuaan useemmin ko yleensä tällasis tilanteis... masentaa jo ajatuskin siellä:(

älä nyt herranjestas sinne muuta!! Ihan hullua touhua!! Pysyt tasan sielä missä olet, jos eiu isä voi olla isä sieltä käsin missä asuu, niin se ei ole sun ongelma!!
ÄLÄ AINAKAAN MUUTA SINNE MISSÄ SE ASUU!!

30 km välimatka ei ole kyllä kovin pitkä! Täällä pääkaupunkiseudulla menee jo vantaalta espooseenkin yli 30km ajoa, joten varmaan kaikki erolapset kärsii täälläkin isättömyydestä sitten. Eriasia jos on joku 300-1000 km välimatkaa.

No jos se on niin tärkeää asua samalla paikkakunnalla, niin mies voi muuttaa sinne missä sinä oot! Sä tosiaan tarviit sitä tukiverkkoas kun lapsi on pieni ja oot yksin sen kanssa. Tuskin kuitenkaan sen miehen luokse muuttaisit?

Eli nyt pysyt lujana, mies voi olla hyvä isä vaikka välimatkaa olisikin 30km. Täällä missä minä asun, ihmiset saattavat kulkea jopa 100km suuntaansa töihin. Ja ihan joka arkipäivä. Että tuo välimatka ei tosiaan estä ketään olemasta isä lapselleen!

Mitä, ei todellakaan sinun tarvi muuttaa mihinkään ellet halua!
Jos mies on todella kiinnostunut olemaan isä, ja välimatka on (muka) esteenä, muuttakoon itse lähemmäs sinua. Eikä tuo 30 km nyt kovin pitkä matka ole, alle 30 min autolla.
Jos et halua muuttaa, älä muuta. Pitäähän sinun ajatella itseäs ja lastakin, mikä on teille parasta. Mies selvästi ajattelee vain ja ainoastaan itseään.

Mies muutti 1,5v sitte pois tästä kaupungista, eikä takasin muuta koska tää o tämmöne käpykylä. jne Itse muutan puolenvuoden päästä omaan asuntoon mut en halua sinne muuttaa vaan pysyä täällä. Se syyttää etten anna sen olla isä jne jaksais yhtää tällasta:/

Et missään nimessä muuta jos ei tunnu siltä, et ole mikään muurahainen jota komennellaan. Tulkoot itse. Olet lady ja kerro kauniisti miten paljon arvostat hänen isyyttään mutta sinä asut kotonasi.

Se vaan haluaa sysätä vastuun isyyden "onnistumisesta" sinulle, ja varmasti mitä tahansa teetkin, on (hänen mielestä) jotenkin sinun syytä jos hän ei olekaan sellainen isä lapselleen kuin haluaisi.
Pysy ihmeessä siellä, missä sinulla on hyvä olla, niin lapsellakin on hyvä olla.

Yhteistyössä