M
"Miska"
Vieras
Kolme viimeistä vuotta olen ollut jatkuvasti sairaana, sairastan kahta eri pitkäaikaistautia ja sen lisäksi olen ollut lähes jatkuvasti joko jossain mahataudissa tai flunssassa. Töistä jouduin jäämään pois aikoinaan juuri jatkuvan sairastelun takia ja nyt olen jumittunut kotiini. Olen masentunut ja tuntuu etten saa enää mistään kiinni. Päivät menee aina samaa kaavaa ja elämä vain lipuu ohitseni ilman, että saisin edes mitään sen suurempia kokemuksia tms. Olen sairaalloisen ylipainoinen ja minulla olisi lähes 80kg pudotettavaa vaan voimia tuohon minulla ei tunnu löytyvän, eikä liioin itsekuriakaan. Syön iloon ja syön suruun ja syön masennukseen, syön tylsään elämään ja syön ihan joka tunteeseen muutenkin. Päivät pyörivät ruoan ympärillä ja varsinkin erilaisten herkkujen. Olen kokeillut varmaan kaikki laihdutuskeinot lääkkeistä kaikenmaailman huuhaa kuureihin vaan mikään ei tunnu auttavan ja toimivan minulla. Sairastan myös kilpparin vajaatoimintaa, että varmaan sekin on osaltaan jotain vaikuttanut, arvot on tälläkin hetkellä täysin pielessä ja niitä yritetään korjata. Haluaisin saada elämääni lapsia ja miehen vaan ei tällä minun tahdillani sellaisia saa vaan taitaa loppu tulla jo ennen 30v päivää....olen nyt siis 28v ja näin pohjalla...