EN ENÄÄ IKINÄ LAITA HIUKSIINI VAPPU HIUS VÄRI SPRAYTÄ

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PINKKI PÄÄ
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
jos sä oot blondannu hiuksias niin kaikki tarttuu ja pahasti :/
mulla blondatut ja vaikka vauvauinnissa pidän hiuksia kiinni niin latvat oli imeny kloorivedestä "väriä" ja niistä tuli harmaat :kieh: :o

Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.

kampaaja sano että blondatut hiukset voi imeä väriä jopa vanhojen talojen putkista!? :o

Totta kait!

Ja imee muutkin värit, se kupari ei vaan näy kuin blondissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.

Mulla oli lapsena kesäisin vihertävä tukka uimisesta. Enkä ole blondi.
Ja eikös suomen huippumalli haussa ohjelmassa jolleki käyny samoin. Jäi siis väri hiuksiin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tokaluokkalaisella pojallani kävi sama juttu sinisen hius-sprayn kanssa. Ei lähde mihinkään. Ja tukka ei ole blondattu eikä edes vaalea, vaan ruskea.

ok, taas viisaampi. Luulin että tarttuu vaan blondattuihin :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja chromo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tokaluokkalaisella pojallani kävi sama juttu sinisen hius-sprayn kanssa. Ei lähde mihinkään. Ja tukka ei ole blondattu eikä edes vaalea, vaan ruskea.

ok, taas viisaampi. Luulin että tarttuu vaan blondattuihin :ashamed:

miksei sitten ilmoteta et ei blondeille :=0

Mulla oli lapsena ihan lähes vitivalkoinen tukka, ja kesäisin merivedessä jatkuva pulikointi sävytti siihen sellaisen vihertävän sävyn ja kaverin luona kovin kloorisessa uima-altaassa uiminen teki päästä ihan vihreän.

Kaverin pellavapääpoika oli monta viikkoa hiuskiltaan vihertäväraidallainen, kun ei vappuväri lähtenyt irti. (edellisvappuna siis)

Tytöllä jäi kampaajan spreijaama punainen kuvio tukkaan, vaikka sen piti lähteä ensimmäisessä pesussa. Vähän se punainen haaleni, mutta pinkki sävy pysyi luonnonblondissa tukassa, kunnes leikkausten myötä lähti.

Yhteistyössä