P
PINKKI PÄÄ
Vieras
VAPPU MENI JA VÄRI ON EDELLEEN PÄÄSSÄ.LAPSELLA OLI SAMAN MERKKISTÄ SINISTÄ JA SE LÄKS PESUSSA.MULLA EI.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.
kampaaja sano että blondatut hiukset voi imeä väriä jopa vanhojen talojen putkista!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.
kampaaja sano että blondatut hiukset voi imeä väriä jopa vanhojen talojen putkista!?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Mulla kerran blondatut hiukset tuli veden sisältämästä kuparista vihreäksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tokaluokkalaisella pojallani kävi sama juttu sinisen hius-sprayn kanssa. Ei lähde mihinkään. Ja tukka ei ole blondattu eikä edes vaalea, vaan ruskea.
Alkuperäinen kirjoittaja chromo:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tokaluokkalaisella pojallani kävi sama juttu sinisen hius-sprayn kanssa. Ei lähde mihinkään. Ja tukka ei ole blondattu eikä edes vaalea, vaan ruskea.
ok, taas viisaampi. Luulin että tarttuu vaan blondattuihin :ashamed:
Mä itse asun syomen pyhtaimasssa vedessä eikä kenellekään ole värjäytynutMulla oli lapsena kesäisin vihertävä tukka uimisesta. Enkä ole blondi.
Ja eikös suomen huippumalli haussa ohjelmassa jolleki käyny samoin. Jäi siis väri hiuksiin