M
maalaistollo
Vieras
kiitos ihan oikeesti kommenteista ja neuvoista! ihan tässä into nousi, varmaan lähdemme kesällä käymään.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja pehmix:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja moniko on oikeasti käynyt kotikaupunkinsa nähtävyyksiä katsomassa muulloin kun koulun retkillä. Muulloin ne on niitä turisteja toisesta kaupungista, jotka niissä museoissa kiertää.
Lapsiperheet?
Kyl me ainakin on käyty lasten kanssa mm. Kiasmassa ja Heurekassa. Ja lintsillä ja korkeasaaressa tietysti. Ja suomenlinnassa, seurasaaressa jne. Vaikka täälläpäin itse asutaankin.
Alkuperäinen kirjoittaja täsmennys:Alkuperäinen kirjoittaja =):Asutaan vieressä. =) Rauhallinen paikka. Lapsiystävällinen uimarantakin vieressä. Itäkeskuksen kauppakeskus parin minuutin metromatkan päässä, kauniilla ilmalla käveleekin nopsaan.
Siis tämä oli kuvaus Rastilasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja simppis:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Hesa on Helsingin Sanomat. Käyttäkäämme nimitystä Helsinki tai stadi.
Eiks Helsingin Sanomat oo hesari? Ite en ainakaan oo kuullu, et ks. lehdestä käytettäis nimitystä hesa.
Alkuperäinen kirjoittaja =):Sä et tiedä mistä puhut. Ensinnäkin Rastila ja Meri-Rastila on täysin eri asia ja toiseksi, Meri-Rastilakin on rauhoittunut hyvin paljon siitä mitä aikoinaan oli.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulkaa ihmeessä tänne lomailemaan! Eri hintatason hotelle varmasti löytyy ja nähtävyyksiä niin isoille kuin pienille. Joukkoliikenteessä on helppo liikkua ja omalla autolla uskaltaa varmasti ajaa vaikka keskustassa, merkinnät ovat selkeitä ja liikennevaloja on joka kulmassa. Ja jos eksyy voi aina kysyä neuvoa! 30- vuotta olen Helsingissä asunut eikä koskaan ole ryöstetty tai hakattu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on kyllä ihana palsta. Ottaen huomioon suomen maan pituuden ja rakenteen, niin täällä on kahdenlaista väkeä. Maalaisia ja stadilaisia =)
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tää on kyllä ihana palsta. Ottaen huomioon suomen maan pituuden ja rakenteen, niin täällä on kahdenlaista väkeä. Maalaisia ja stadilaisia =)
Ei pidä paikkansa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitääpä paikkansa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulkaa ihmeessä tänne lomailemaan! Eri hintatason hotelle varmasti löytyy ja nähtävyyksiä niin isoille kuin pienille. Joukkoliikenteessä on helppo liikkua ja omalla autolla uskaltaa varmasti ajaa vaikka keskustassa, merkinnät ovat selkeitä ja liikennevaloja on joka kulmassa. Ja jos eksyy voi aina kysyä neuvoa! 30- vuotta olen Helsingissä asunut eikä koskaan ole ryöstetty tai hakattu.
Älä kehota maalaisia tulemaan autolla keskustaan. Hyvä kun pystyvät lähiöissä autolla ajamaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sotku, aika harva meistä asuu oikeasti maalla. Eiköhän suurin osa asu kaupungeissa. Se on vaan sanonta kun verrataan suureen mahtavaan helsinkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitääpä paikkansa =)
Mä en asu hesassa enkä maalla.
Alkuperäinen kirjoittaja väitän minä:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulkaa ihmeessä tänne lomailemaan! Eri hintatason hotelle varmasti löytyy ja nähtävyyksiä niin isoille kuin pienille. Joukkoliikenteessä on helppo liikkua ja omalla autolla uskaltaa varmasti ajaa vaikka keskustassa, merkinnät ovat selkeitä ja liikennevaloja on joka kulmassa. Ja jos eksyy voi aina kysyä neuvoa! 30- vuotta olen Helsingissä asunut eikä koskaan ole ryöstetty tai hakattu.
Älä kehota maalaisia tulemaan autolla keskustaan. Hyvä kun pystyvät lähiöissä autolla ajamaan.
Hesalaiset ne vasta koheltaakin, siellä niitä kolareita tuleekin ja kun hesalaiset lähtee maalle porhaltaa ne ohittelee tuolla hullun lailla, vaarantavat muiden hengen, talvella ovat jos jossakin jumissa kun ei talvikeleillä osata ajaa. maalla parkkeeravat autonsa miten sattuu luulen että täälä sitä tilaa on eikä mitään sääntöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja sotku:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sotku, aika harva meistä asuu oikeasti maalla. Eiköhän suurin osa asu kaupungeissa. Se on vaan sanonta kun verrataan suureen mahtavaan helsinkiin.
Suuri ja mahtava Helsinki?![]()