S
saara
Vieras
Oon aatellu ostaa vauvalle rattaat ja mietin, et kummat noista olis paremmat, Emmaljungan citycrossit citykopalla vai duo edget? Hyviä ja huonoja puolia kuulisin mielelläni käyttäjiltä! :wave:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja citycross:Meillä citycrossit quadrolift kantokopalla (loistava ja pitkäikäisempi kuin citykoppa) ja se on yhdistelmä mitä todellakin voin suositella ihan koska tahansa- aivan törkeän hyvä ja hyvät, suht pienene tilaan menevät, kevyet vaunut ja myöhemmin sitten rattaat. Kymppi plus citycrosseille!
Alkuperäinen kirjoittaja citycross:Meillä citycrossit quadrolift kantokopalla (loistava ja pitkäikäisempi kuin citykoppa) ja se on yhdistelmä mitä todellakin voin suositella ihan koska tahansa- aivan törkeän hyvä ja hyvät, suht pienene tilaan menevät, kevyet vaunut ja myöhemmin sitten rattaat. Kymppi plus citycrosseille!
Alkuperäinen kirjoittaja citycross:Kantokopasta saa ne vällyt poiseli on ihan vilpoisa kesällä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ja Duoe Edgen tuuletuksesta että sillä pohjassa oli jotkut tuuletusvivut kuumia kelejä varten.
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ja Duoe Edgen tuuletuksesta että sillä pohjassa oli jotkut tuuletusvivut kuumia kelejä varten.
Ok. Mites pieneen tilaan nää menee? Autossakin kun pitäis välillä kuljettaa ja peräkontti ei hirmu iso oo tuossa Voyagerissa. Julkisilla ei juurikaan kuljeta johtuen siitä, et on 4 alle kouluikäistä. Helpompi mennä omalla autolla.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:Ja Duoe Edgen tuuletuksesta että sillä pohjassa oli jotkut tuuletusvivut kuumia kelejä varten.
Ok. Mites pieneen tilaan nää menee? Autossakin kun pitäis välillä kuljettaa ja peräkontti ei hirmu iso oo tuossa Voyagerissa. Julkisilla ei juurikaan kuljeta johtuen siitä, et on 4 alle kouluikäistä. Helpompi mennä omalla autolla.![]()
Suoraan sanottuna näiden ahtaminen paksiin on hankalaa. Jossain autossa me jouduttiin irrottamaan renkaat, jotta saatiin vaunut kyytiin. Eri asia on, jos on tilava auto, mutta hirveän monelle autolle nämä ei sovi.
Alkuperäinen kirjoittaja Heinäemo:Mäkin suosittelen ehdottomasti city crosseja ja quadroliftiä.. todella pitkäikäinen ja monipuolinen yhdistelmä. Alussa tuntu toi koppa tosi pieneltä ja ahtaalta, mutta käytössä osoittautu kuitenkin tosi hyväksi. Kyllä se pieni sinne hyvin mahtuu. Ja meilläkin tosiaan ihan keskikesän vauva ja ei ollut liian kuuma.
Alkuperäinen kirjoittaja ??:Entäs kun Duo edgeihin vaihtaa sen istuinosan? Onko olleet siis rattaina hyvät?
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mulla ois myynnissä vaunut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mulla ois myynnissä vaunut![]()
Sulle olis yv:tä..
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:Alkuperäinen kirjoittaja saara:Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:mulla ois myynnissä vaunut![]()
Sulle olis yv:tä..
jos sä oot se joka laitto yv:tä niin sun postiloota on täys.