Emmaljunga Duo Edge vs. City Cross

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Odottelija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Joo siis osiin purkamalla mahtuu paremmin. Kannattaa vaan sitten tarkkaan miettiä kuinka paljon tulee autoiltua niin, että vaunuja pitää purkaa. Mulle riitti kuukauden kokeilu ton pienemmän auton kanssa. Sitten lähti vaunut myyntiin ja pienemmät tilalle. Jos siis tarvii silloin tällöin matkustaa koko porukalla, niin ei varmaan ongelmaa. Jos taas pitää päästä monta kertaa viikossa liikkeelle, niin voi alkaa jossain vaiheessa kyrsimään se ainainen purkaminen ja kasaaminen. Voihan se tietty olla, että mulla oli vaan normaalia lyhyempi pinna. :)

Pääasiassa kyseessä on ihan muutaman kerran vuodessa tehtävät reissut :) Ei me täällä kotialueella kuljeta yleensä kylään tms. koiran kanssa.

Noniin! Classic- rungon valitsin :) Myyjä esitteli runkoja, niiden ominaisuuksia ja kertoi omia kokemuksiaan. Näin ollen kuulosti tuo classic meille paremmalta kuin sport. Lisäksi saatiin pakettihintana siis nuo edget+cabriofix yht. 900 euroa :) Sopii mulle!

ehdottomasti duo edget sport-rungolla. meillä meinaan on ne ja parempia ei maa päällään kanna! kaverilla on city crossit ja se on monta kertaa harmitellu että ne ei ole yhtä hyvät, vaikka eivät huonot rattaat ole nekään. Ja jos aikoo nukuttaa vaunuissa niin city crosseissa mahtuu nukkumaan kopassa 6kk ikään ja meillä poika nukkui duo edgen kopassa 1v2kk saakka :)

[QUOTE="vieras";22149069]ehdottomasti duo edget sport-rungolla. meillä meinaan on ne ja parempia ei maa päällään kanna! kaverilla on city crossit ja se on monta kertaa harmitellu että ne ei ole yhtä hyvät, vaikka eivät huonot rattaat ole nekään. Ja jos aikoo nukuttaa vaunuissa niin city crosseissa mahtuu nukkumaan kopassa 6kk ikään ja meillä poika nukkui duo edgen kopassa 1v2kk saakka :)[/QUOTE]

Juu tuon kopan koon takia, mutta myös esim. ilmakumirenkaiden vuoksi päädyin sitten edgeihin :) Mutta otin tosiaan classic-rungon, enkä sportteja.

ottakaa Ceroxit.. meillä on ja ollaan tykätty.. menee pieneen tilaan ja kun kantokopan ottaa lisäks niin käy 0-6kk vauvallekin.. heittoaisa löytyy ja isoilla pyörillä pääsee sohjossa talvella :) suosittelen!

[QUOTE="vieras";22149103]ottakaa Ceroxit.. meillä on ja ollaan tykätty.. menee pieneen tilaan ja kun kantokopan ottaa lisäks niin käy 0-6kk vauvallekin.. heittoaisa löytyy ja isoilla pyörillä pääsee sohjossa talvella :) suosittelen![/QUOTE]

Mä halusin kopan :) Ja ceroxit on jotenkin tosi matalat! Eikä se ratasosa irtoa-> ei saa takaluukkuun niin pieniksi osiksi. En ole oikein ihastunut :( Vaikka monihan niistä toki tykkää.

Yhteistyössä