Emmaljunga scooter, pitäs päättää..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Eli uudet scooterit maksais jalkapeiton kanssa yht. 300 e. Toinen vaihtoehto ois 2008 vuoden scooterit jalkapeitolla 160 e. Kuulemma näissä uusissa on erona ainakin se että kangas on coretexiä, isompi tavarakori, ja renkaat hieman erilaiset.. Kummathan sitä ostais.. Ja tietenkin nyt kaikki vastaa et uudet tietenkin, mut ei kuitenkaa oo tuota rahaa ihan kauheasti. Eli pärjäisköhän noilla vanhemmillakin rattailla ihan hyvin vai kannattaisko kuitenkin nyt panostaa näihin ja maksaa enemmän.. Sanokaa mulle ku en osaa päättää!!?:)

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä ostin ne vanhemmat just noitten uusissa olevien muutosten takia....Myyjäkin suositteli :)
Ei olla jalkapeittoa tarvittu kun on hyvä lämpöpussi.

Mitä myyjä sit sanoi kun suositteli vanhempia? Siis et miks vanhemmat paremmat?

Renkaiden pinnat on vanhemmissa metallia (tai mitä lie, mut ei ainakaan muovia :) ).
Tavarakori on kans, uusissa se on kankaasta. Eli taatusti menee herkemmin rikki.
Jalkatuki on kans erilainen uudessa, en nyt muista miten...kuvasta näkis. Ainakin nuo asiat erilaisia.

Tosi ihanat rattaat kyllä olleet käytössä...kevyet työntää jne. Meil ei ainakaan vielä mitään oo ilmenny.

Mutta käy kattomassa vielä niitä uusiakin ja haastattele myyjää...voihan olla, että hoksit itelles jotain muuta mistä vaikka enemmän tykkäisit uudemmassa mallissa :)

mä ostin vähän aikaa sit scooterit kaupasta..oli jäljellä yhet vanhaa mallia ja sit uusia malleja..kattelin niitä uusia malleja..oli jotenki järkkyjä värejä + muutokset oli vähän outoja..Otin ehdottomasti ne vanhat. Suosittelen että ostat ne vanhat!

Minä, joka kirjotin tuosta et vanhemmat paremmat, meillä on vuoden 2009 mallia ja kankaat kans on noissa jotain vahvaa laatua. Protex ?

Mut hei, oisko vielä kaupoissa tuota 09 mallia?? Omani sain 180 e lastentarvikkeesta. Muistaakseni. Ja ei siis jalkapeittoa.

Renkaiden pinnat on vanhemmissa metallia (tai mitä lie, mut ei ainakaan muovia :) ).
Tavarakori on kans, uusissa se on kankaasta. Eli taatusti menee herkemmin rikki.
Jalkatuki on kans erilainen uudessa, en nyt muista miten...kuvasta näkis. Ainakin nuo asiat erilaisia.

Tosi ihanat rattaat kyllä olleet käytössä...kevyet työntää jne. Meil ei ainakaan vielä mitään oo ilmenny.

Mutta käy kattomassa vielä niitä uusiakin ja haastattele myyjää...voihan olla, että hoksit itelles jotain muuta mistä vaikka enemmän tykkäisit uudemmassa mallissa :)

Kävin jo lastentarvikkeessa.. sitä vanhempaa mallia en oo livenä nähny.. Myyjä sanoi myös et nää uudet on paljon kevyemmät työntää ku vanhempi malli ku hänellä itellä on 2007 vuoden.. Mut tietenkin hän haluais et mä olisin ne ostanu et ymmärrän kyllä miks kehui näitä uudempia.. äh.. vaikea päättää..

Minä, joka kirjotin tuosta et vanhemmat paremmat, meillä on vuoden 2009 mallia ja kankaat kans on noissa jotain vahvaa laatua. Protex ?

Mut hei, oisko vielä kaupoissa tuota 09 mallia?? Omani sain 180 e lastentarvikkeesta. Muistaakseni. Ja ei siis jalkapeittoa.

Ei ainakaa myyjä maininnu et ois vielä vanhempaa mallia saatavilla ku tänään kävin:/ jos uutena oisin vanhempaa mallia saanu 180 e ni ne oisin kyllä ottanu :)

"Kävin jo lastentarvikkeessa.. sitä vanhempaa mallia en oo livenä nähny.. Myyjä sanoi myös et nää uudet on paljon kevyemmät työntää ku vanhempi malli ku hänellä itellä on 2007 vuoden.. Mut tietenkin hän haluais et mä olisin ne ostanu et ymmärrän kyllä miks kehui näitä uudempia.. äh.. vaikea päättää.."

No sit ne on kyllä extra-kevyet. Nimittäin nuo meiän vanhemmat, 09 siis, on aivan ihanat pukata :) Kevyet. Just mietin, että jos noissa sais ihan makuuasentoon tuon selkänojan, ei tarvittas vaunuja ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja veera:
scoottereihin saa erikseen ostettua Emman mustan jalkapeiton,maksaa lastentarvikkeessa 20e. Me ei olla kyllä varmaan kertaakaan käytetty koko jalkapeittoa.

Meillä on kans joku ihan muu jalkapussi, ku Emmaljungan. Maksoin uusista rattaista vuonna 2006 199?. Ja kivat ja ja kevyet.

Yhteistyössä