emmaljunga duo edge sport malli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kumpiko olisi parempi väri vaihtoehto teidän mielestä musta/lime vuoden 2010 malli vai offroad/red 2011 malli?ja tietääkö kukaan että tuleeko tuossa duo edge sport mallissa jalkapeitto ratasosaan mukana vai pitääkö ostaa erikseen? :)

Alkuperäinen kirjoittaja Essi81:
Mä haluisin kanssa nuo :) Mua hirvittää vaan hinta jopa käytettynä :snotty:

me käytiin tänään varaamassa nuo musta/limet,mutta jäin miettimään vielä tuota väriä.lastentarvikkeen myyjä sanoi että voin vielä vaihtaa tuon värin jos haluan vaikka kerkeis ne vaunut niille jo tulla kun kuulema menee tuo väri kaupaks ihan varmasti :) muakin hirvitti tuo hinta mutta mies ihan välttämättä halus nuo,ite olisin kyllä ottanut halvemmat :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kumpiko olisi parempi väri vaihtoehto teidän mielestä musta/lime vuoden 2010 malli vai offroad/red 2011 malli?ja tietääkö kukaan että tuleeko tuossa duo edge sport mallissa jalkapeitto ratasosaan mukana vai pitääkö ostaa erikseen? :)

Tulee jalkapeite mukana.
ÄLÄ osta sesonkiväriä. Mieti pidemmällä tähtäimellä ja osta neutraali väri, saat paremmin myytyä etkä kyllästy niin nopiaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mä haluisin kanssa nuo :) Mua hirvittää vaan hinta jopa käytettynä :snotty:

me käytiin tänään varaamassa nuo musta/limet,mutta jäin miettimään vielä tuota väriä.lastentarvikkeen myyjä sanoi että voin vielä vaihtaa tuon värin jos haluan vaikka kerkeis ne vaunut niille jo tulla kun kuulema menee tuo väri kaupaks ihan varmasti :) muakin hirvitti tuo hinta mutta mies ihan välttämättä halus nuo,ite olisin kyllä ottanut halvemmat :)

Kuulostaa hyvältä väriltä :)

Hyvän valinnan teitte, tuskin joudut katumaan! Hintansa arvoiset ovat=)
Väri nyt on niin makuasia. Itse saattaisin myös ottaa nuo musta-limet.

Mutta vaunujen käytettävyys ja turvallisuus tärkein.

Alkuperäinen kirjoittaja Riina:

Millasissa autoissa kuskaatte?

aika huonoja värejä oli minun mielestä muut,nuista musta limestä oon tykänny jo pitkään mutta mietin et onko ne liian tummat ja siksi toisena vaihtoehtona oli pikkasen vaaleemmat.lastentarvikkeen myyjä sano et kannattaa varata nuo musta/limet jos oon tykänny niistä jo pitempään että tuskin mielikään enää muuttuu ja niitä oli varastossa enää 7 kappaletta ja lastentarvikemyymälöitä on 30 että saattaa mennä aika nopsaan nuo :)

Tulee jalkapeite mukana.
ÄLÄ osta sesonkiväriä. Mieti pidemmällä tähtäimellä ja osta neutraali väri, saat paremmin myytyä etkä kyllästy niin nopiaan :)

mitkä on muuten sesonkivärejä,mistä sen tietää?ja en varmaankaan tule myymään vaunuja eteenpäin kun annan ne sitten jollekkin sukulaiselle jos tarviivat ilmatteeks :)

meillä on nissan primera

meillä on nissan primera

Onnea yritykselle, ette autoon sitten mitää muuta saa mahtumaankaa... :attn:

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:

meillä on nissan primera

Onnea yritykselle, ette autoon sitten mitää muuta saa mahtumaankaa... :attn:

eipä sinne tartte juuri muuta mahtuakkaan ja varmaan tosi tosi harvoin edes kuljetetaan autossa :) matkarattaat ostetaan sit vielä erikseen niin niitä kuljetetaan autossa ja tossa on pikkasen isompi toi takakontti kun tavan primerassa kun tuo meidän kosla on se hatchback malli...

eipä sinne tartte juuri muuta mahtuakkaan ja varmaan tosi tosi harvoin edes kuljetetaan autossa :) matkarattaat ostetaan sit vielä erikseen niin niitä kuljetetaan autossa ja tossa on pikkasen isompi toi takakontti kun tavan primerassa kun tuo meidän kosla on se hatchback malli...

Meillä on farkku audi, eikä oo pelkookaan että sinne paljon muuta noitten vaunujen lisäks laitettais..Kaduttaa et menin edes ostaa noi..

Mä ihan oikeesti suosittelen et mietit tarkkaan sitä onko paikkoja johon vaunut pitäis mukaan saada, nimittäin ihan oikeasti nuo on niin tilaa vievät et kun ne, muksu, sinä ja miehes ootte kyydis niin sinne ei kamalasti enää ylimäärästä mahdu.

Meillä on farkku audi, eikä oo pelkookaan että sinne paljon muuta noitten vaunujen lisäks laitettais..Kaduttaa et menin edes ostaa noi..

Minkä kokoinen kontti teillä on? Litroissa :D

En minä tiedä... :D Hankalaks nuo vaunut tekee se kova koppa, kyllähän ratasosaa kuljettaa mukana, mutta kun se koppa vie niin pirusti tilaa kun ei mahu konttiin loppu vaunujen kanssa vaan pitää aina tunkee takapenkille se..

En minä tiedä... :D Hankalaks nuo vaunut tekee se kova koppa, kyllähän ratasosaa kuljettaa mukana, mutta kun se koppa vie niin pirusti tilaa kun ei mahu konttiin loppu vaunujen kanssa vaan pitää aina tunkee takapenkille se..

Meillä on miehen mukaan farmariautojen suurin kontti. Meinasin vaan että onko teillä paljonkin pienempi...

Meillä on miehen mukaan farmariautojen suurin kontti. Meinasin vaan että onko teillä paljonkin pienempi...

Varmasti löytyy auto minkä konttiin nuokin mahtuu noin vaan, eikä mulla pahaa sanottavaa niistä muuten ole! :) Meille nuo ei vaan ollu hyvä hankinta ja harmittaa vähä et makso paljon vaunuista jotka ei sit kuitenkaa ollu ihan meitä varten ja joutuu vielä matkikset ostaa niitten rinnalle.

Varmasti löytyy auto minkä konttiin nuokin mahtuu noin vaan, eikä mulla pahaa sanottavaa niistä muuten ole! :) Meille nuo ei vaan ollu hyvä hankinta ja harmittaa vähä et makso paljon vaunuista jotka ei sit kuitenkaa ollu ihan meitä varten ja joutuu vielä matkikset ostaa niitten rinnalle.

En siis tiedä vielä miten mahtuvat meidän muka suureen konttiin...

Mä ihan oikeesti suosittelen et mietit tarkkaan sitä onko paikkoja johon vaunut pitäis mukaan saada, nimittäin ihan oikeasti nuo on niin tilaa vievät et kun ne, muksu, sinä ja miehes ootte kyydis niin sinne ei kamalasti enää ylimäärästä mahdu.

no pitää laittaa mies kävelemään jos meinaa ahasta tulla,kun meille on kolmas tulossa niin ei sitä koppaa voi takapenkillekkään laittaa lasten syliin :D ei vaineskaan. mut eipä myö kyllä varmaankaan niitä vaunuja mukana kuljetella kun ostetaan matkarattaat ihan sitä varten et on kätevämpi niitten kans liikkua esim.kaupungillakin :)

Yhteistyössä