Emättimen suu on liian tiukka synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "quu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No hemmetti, olihan se pakko sitten mitata, kun mittanauhan omistan. Minun neljän sormen ympärysmitta on 10cm sormet yhteen supistettuna. Peukalo, etusormi keskisormi ja nimetön. Eli ympyrän halkaisija noin 3cm kai? Minkäs paksuisia penikset yleensä on?

Oletko kiihottunut kun venyttelet sitä reikääsi? ET, joten se ei ole mitenkään verrannollista tähän.

Unohda se liukaste, pistä miehesi kiihottamaan sut kunnolla ja pitkään ->> seksi sujuu.

Ei sun mitään rakoasi tartte venytellä :D Eikö sulla ole muutakaan tekemistä?

Mä kyllä nyt aika vakavasti veikkaan, että mun miehen peniksen ympärysmitta on vähintään 12cm jos ei enemmän ja tuo 10cm sormieni sisään työntö jo sattuu. Ennen synnytystä ei tämmöistä ongelmaa ollut edes dildon kanssa. Dildonkin ympärysmitta on varmasti yli tuon 10cm. Nyt en pääse mittamaan, koska dildo on vaatekaapissa huoneessa, jossa mies ja vauva nukkuu jo.

Oon koittanut myös sormilla tehdyn klitorisorgasmin jälkeen venyttää emättimen aukkoa ja kipu tuntuu silloinkin. Dildoa en ole uskaltanut vielä koittaa sisään kivun vuoksi.

Parempaa tekemistä, kuin seksi? Miksi? Et pidä seksistä? Miksi?

Ethän sä edes harrasta seksiä, vaan törkit omia sormiasi kuivana sisään ja venyttelet? Sinuna mä tekisin sitä miehen pippelin avulla, kahdestaan, hitaasti, pitkästi.

Joten kyllä, mulla olisi niin paljon parempaakin tekemistä kuin venytellä omaa reikää ja mitata sormien paksuuksia :DDD

No hei oikeesti, jos miehellä on 18 senttinen ja 3cm paksu penis, niin on kyllä melkonen kastemato. Ei kai noin ohutta ja pitkää yhtä aikaa oo kellään. Ja ap, jos sun 4 sormea sinne menee niin ei se mikään tiukka kyllä ole:)

Oletko kiihottunut kun venyttelet sitä reikääsi? ET, joten se ei ole mitenkään verrannollista tähän.

Unohda se liukaste, pistä miehesi kiihottamaan sut kunnolla ja pitkään ->> seksi sujuu.

Ei sun mitään rakoasi tartte venytellä :D Eikö sulla ole muutakaan tekemistä?

Ei kiihottuminen ainakaan vaikuta yhtikäs mitenkään mun aukkooni ja arpikudoksiin. Sisäpuoleen kyllä, eniten pituussuunnassa, mutta aukolle ja reunamuksille ei kyllä tapahdu yhtikäs mitään merkittävää, ei se kudos sen enempää siitä anna myöden, ihan sama kuin yrittäisi kiihottuneena venyttää häppäreitä.. Ja itse kun tekee, niin ei minkäänlaista eroa, paremmin se aina onnistuu kuin miehen avulla. Ei vaikuttanut meillä esileikit, suuseksit, kiihottamiset tai mitkään, vaikka olin niin kiihottunut että olin seota, niin ei onnistunut, oli melkein pahempi vain. Rasvat ja venyttelyt, ihan kiihottumatta ja lääkäristä ohjeistetuilla välineillä ohjeiden mukaan ja sormin, auttoivat. Leikkaus olisi ollut seuraava vaihtoehto, niin sökönä tuo välilihan yläpuolinen lieve oli. Ja sitä kipua.. Oli kyllä kauheaa.

No hei oikeesti, jos miehellä on 18 senttinen ja 3cm paksu penis, niin on kyllä melkonen kastemato. Ei kai noin ohutta ja pitkää yhtä aikaa oo kellään. Ja ap, jos sun 4 sormea sinne menee niin ei se mikään tiukka kyllä ole:)

Nimenomaan, miehellä ei ole mikään kastemato. Mieheni penis on joku keskivertopaksu ja melko pitkä mun makuun. Just passeli. Siis yli tuon 3cm reippaasti. Nyt siään mahtuisi vain semmoinen kastematokoko. Mun sormien ympäryksen halkaisija on tuo 3cm vain, eli ei se voi olla löysä mitenkään. Kai nyt vähintään 5cm pitää olla että löysää olisi. Ihan matikalla nyt ajatellenkin.

Rasvat ja venyttelyt, ihan kiihottumatta ja lääkäristä ohjeistetuilla välineillä ohjeiden mukaan ja sormin, auttoivat. Leikkaus olisi ollut seuraava vaihtoehto, niin sökönä tuo välilihan yläpuolinen lieve oli. Ja sitä kipua.. Oli kyllä kauheaa.

Voisinko mä saada tähän nämä ohjeet? Mulle lääkäri ei ohjeistanut sen tarkemmin, kuin että venytys auttaisi.

Yhteistyössä