ELSA - mitä tykkäätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iidamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iidamaria

Vieras
Tykkään Elsa nimestä, mutta kun mainitsin sen siskolleni hän tyrmäsi sen heti ja tiedän ettei pitäisi kuunnella muiden mielipiteitä mutta kuitenkin... Hän puhui jostain vanhasta suomi-filmistä/elsa kohtalon lapsi... tietääkö kukaan, mikä juttu se on? Itselle ihan vieras. On kuulemma ihan kauhean ruma nimi pienelle tytölle.

Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:
se elokuva on ruma-Elsa ja ei ollutkaan sitten niin ruma kun vähän tälläytyi :D mut kiva nimi pienelle tyttöselle

siis millanen se filmi on, yhdistääkö elsa-nimen siis siihen? itselleni kun filmi on vieras... elsa jäi vaan mieleen kalenterin läpi käytyäni, kaunis nimi.

Tiedän kaksoset jotka on Elsa ja Veera. Niille yksi niiden sukulaismies aina hokee "ruma-Elsa ja kaunis-Veera". Tosi kiva.

Meillä varmaan kaikilla on jos jonkinlaisia mielleyhtymiä eri nimistä, ja saa ollakin. Itse en voi sietää Terhi-nimeä, koska yksi Terhi kiusasi mua lapsena.

Mun mummu oli Elsa joten minusta se on ihana nimi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän sen nimisen koiran=) kiva nimi.

Meilläkin oli sen niminen koira. Siksi en voisi nimeä ikinä tyttärelleni antaa. Enkä antaisi kyllä muutenkaan, sillä en pidä nimestä. Tulee entisen koirani lisäksi mieleen ruma vanha akka.

Alkuperäinen kirjoittaja Jeeka:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tiedän sen nimisen koiran=) kiva nimi.

Meilläkin oli sen niminen koira. Siksi en voisi nimeä ikinä tyttärelleni antaa. Enkä antaisi kyllä muutenkaan, sillä en pidä nimestä. Tulee entisen koirani lisäksi mieleen ruma vanha akka.

meillä oli kissa jonka nimi oli kaisa ja siks en vois antaa sitä nimeä lapselleni;) ymmärrän mitä tarkoitat

http://www.youtube.com/watch?v=p0QcJ9Kqatg

Tuossa on toi Elsa, kohtalon lapsi

Mutta siis nimenä ihan jees. Tunnen tosi monta Elsa nimistä tyttöä. Taitaa olla aika yleinen nimi nykyään tai sitten omalle kohdalle on vain sattunut sellainen Elsa-keskittymä =)

Yhteistyössä