Sen verran tässä kirjoittelen kun on ollut puhe masun naksumisesta. Mulla naksui kun odottelin esikoista ja naksuu nytkin. Hikkaa se ei ole. Hikkaahan ei kuule ja se on tietysti semmoista jatkuvaa nykyttelyä,niinkuin hikka onkin. Joskus lääkäri sanoi että se voi olla sitä että vauvan nikamat naksuu tai sitten sitä kun vauva liikkuu siellä lapsivedessä ja sinne tulee kuplia niin ne kuplat poksuu. Tiedä sitten mikä oikeasti on,mutta ei ainakaan mitään mistä pitäisi huolestua. Siis ihan normaalia =)
Pikkuinen on täälläkin ihan tuossa ihon alla. Suojassa kuitenkin!
Minäkin koitan lepäillä,sen minkä nyt pystyy.. Tiistaina on mulla se synnytystapa-arvio. Jännätään kuin käy,joudunko jäämään taas,niinkuin viime raskaudessa kävi. Olen yrittänyt hermoilematta miettiä lastenhoitojärjestelyitä kun mieskin on reissuhommissa eli ei ole edes öisin kotona.
Rica 34+0
Pikkuinen on täälläkin ihan tuossa ihon alla. Suojassa kuitenkin!
Minäkin koitan lepäillä,sen minkä nyt pystyy.. Tiistaina on mulla se synnytystapa-arvio. Jännätään kuin käy,joudunko jäämään taas,niinkuin viime raskaudessa kävi. Olen yrittänyt hermoilematta miettiä lastenhoitojärjestelyitä kun mieskin on reissuhommissa eli ei ole edes öisin kotona.
Rica 34+0