Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

niiskuneiti83: Onpas kenkkua, että vasta nyt ilmoittavat asiasta. Hyvänen aika, kun ajatteleekin, että tulisi tuollaisella varoajalla ilmoitus, että laskettu aika on siirtynyt niin meikäläisellä olisi esim. synnytystapa-arvio ja pelkopoli jääneet käymättä :eek: Ja saattaisi muutenkin tulla vähän kiire..

Lapsivedestä: Onko se aina punertavansävyistä? (Mistähän väri johtunee?)

ON:
Eilen oli neuvola (rv 34+4).

RR 122/80
pissa puhdas
liikkeet ++
hb ei otettu, kun viimeksi 145
sf-mitta 34cm

Antoivat ajan synnytystapa-arvioon 12.7. ja pelkopolille sekä neuvolaan 17.7.
Sitten liikeseurantalappu, mitä ihmettelin, kun muksu mylttää koko ajan ja ovat vilkkaaksi luokitelleet.. Perusteli kuitenkin sillä, että JOS alkaa liikkeet vähentyä niin sitten merkattava ylös.
Ja yksi v*tutuksen aihe oli se, että sain sokerimittauslaitteen kotiin. En voi ymmärtää tätä syynäystä. Sokereissa ei koko raskausaikana ole ollut mitään vikaa. Vain lapsen koon takia joudun nyt mittailemaan noita arvoja. Ja tähän asti eilisestä arvot ovat olleet ok. Käytännössä ennen ateriaa siinä 4:n päällä tai hieman alle ja aterian jälkeen esim. eilen illalla 5.3 ...jotta näin. Tähän perusteluna lapsen koon ohessa oli se, että eivät sitten sairaalassa alkaisi seuraamaan, kun lähdön aika koittaa. Hohhoijaa..

Tarkistutin samalla oikean rinnankin. Ei ole mitään poikkeavaa. Kovasti rauhaset vain turvonneet. Ensi kerralla kai katsotaan tarkempaan. On meinaan ollut jo kipeät ennen raskauttakin. Ilmeisesti hoidoista johtuneet hormonipistokset tehneet jotain.

Ja täytyypä sanoa, että kyllä säikäytti, kun sykkeitä kuunneltiin ihan normaalisti selällään ja aina ne vain on siinä 145-150 tienoilla. Sitten liikahtelujen jälkeen nousi sykkeet johonkin 165-170:een ja tämä neuvolan täti määräsi kyljelleen. Kiva sinänsä, kun tuskaa olla selällään, saati kääntyä sillä petillä... :/ Mittausuusinta sen takia, että tasaantuuko sykkeet kyljellään. Selällään kuulema voi olla, että verenpaineet muuttuu tai jotain.

Tässäpä tämä. Elossa ja "voimissaan".

pietu- 34+5
 
Mulla masussa vauveli potkii niin että tuntuu että jalat tulee mahan läpi =) Aloin miettimään noita mun eilisiä neuvolajuttuja...eli mulla verenpaine ollut tähän asti keskimäärin noin 113/65 ja nyt oli 128/75 ja pissassa oli valkuaista. Ja päätä särkee ja ylämaha ollut kipeä..luin vaan noita raskausmyrkytyksen oireita ja nämähän ovat just niitä. Ja neuvolatäti sanoi että nyt munuaiset on tosi kovilla että pitää juoda enemmän. Pitäisköhän mun kuitenkin soittaa sinne ja kysyä eikö näitä juttuja kannataisi nyt seurailla, ettei vaan ole raskausmyrkytystä. Seuraava neuvola vasta maanantaina 9.päivä.
 
tuleva mami: Kannattaahan se soittaa niin ainaki saa mielenrauhan tai sitte asialle tehdään jotai jos on tarvis :)

Pietu: Minäki oon täällä lukenu että se on vaaleanpunaista, mutta neuvolassa kyllä puhuttiin että suunnilleen kirkasta jossa on jotai höntyjä :D Ei siis aavistustakaa mistä se väri johtuu :p

Niiskuneiti83: Teillähän on jo jännät paikat siellä =)

Lueskelin eilen kokemuksia sairaala-ajasta kun siellä osastolla kuulemma ronkitaan paikkoja vaikka vieruspetiläisellä ois koko suku kylässä sillä hetkellä :eek: Synnytys ei pelota vaan tuo sairaala-aika alko pelottamaan ku en oo niitä joille on ihan sama vilahteleeko paikat muille vai ei :|

Alennusmyynnistä löysin mahalle kahdet anita maternity tukipikkuhousut yht 5euroa ja kaksi nännikumia 1euro sekä 0,6dl tuttipullon 1euro :D

milana ja ötti 34+5
 
tuleva mami: Minullekin sanoivat tuosta juomisesta, kun pissa oli niin tummaa... :)

milana: Hmm.. Täytyypä seurailla. Välillä on ollut väri vähän erilaista kuin normaalisti, mutta en ole sen kummemmin säikähtänyt =) (Ja sairaala-ajasta on sanottava, että minä muuten menossa sairaalan takia pelkopolille.. Itse synnytystä en pelkää, mutta se laitos ja se, että miten siellä otetaan ihminen vastaan.)
 
Tulva mami:
Mulla samanlaisia kokemuksia = valjuaista virtsassa yhden + verran ja turvotusta & painon nousua, verenpaine ei mitenkään dramaattisesti koholla (126/70), mutta seuraava neuvola tästä syystä jo vkon päästä. Vauva liikkuu vilkkaasti ja vahvat sykkeet 145. Nyt vain molemmat juodaan paljon (ja ravataan vessassa paljon), jotta saadaan munuaiset toimimaan!!!! Soittele polille niin saat varmasti hieman rauhallisemman mielen. Jaksamista!

Aino78+ pikkuKoo
rv 32 +5
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aino78:
Tulva mami:
Mulla samanlaisia kokemuksia = valjuaista virtsassa yhden + verran ja turvotusta & painon nousua, verenpaine ei mitenkään dramaattisesti koholla (126/70), mutta seuraava neuvola tästä syystä jo vkon päästä. Vauva liikkuu vilkkaasti ja vahvat sykkeet 145. Nyt vain molemmat juodaan paljon (ja ravataan vessassa paljon), jotta saadaan munuaiset toimimaan!!!! Soittele polille niin saat varmasti hieman rauhallisemman mielen. Jaksamista!

Aino78+ pikkuKoo
rv 32 +5
Anteeksi,ei ollut tarkoitus muuttaa sun nickiä "tulva mamiksi" :LOL: vaikka varmasti me kaikki kovasti vessassa juostaakin ! :hug: Aino78 + pikkuKoo
 
Aino78: se tässä vaan on vaikeaa kun juon muutenkin paljon eli monta litraa päivässä että miten pystyn vielä enmpi juomaan..kokoajan varmaan pitäisi vettä siemailla. Nytkin kyllä tässä vesilasi vieressä. Soitan neuvolaan kohta kun alkaa soittoaika ja kysäisen vielä eikö kannataisi käydä tarkistamassa tilanne välillä.
 
Tuleva mami:
Ymmärrän! Itsekin juon paljon, mutta nyt kannan vesipulloa joka paikassa. Kaikista ikävintä on ravata tasaisin väliajoin yöllä vessassa, sillä muuten kyllä uni maistuisi.
Tuu kertomaan mitä sanoivat neuvolassa kun olet soittanut!
 
pietu Meillä synnytysvalmennuksessa kätilö tosiaan sanoi, että lapsivesi on yleensä sellaista vaaleanpunaista, mutta en nyt ole varma, miksi se on niin. Muistankohan väärin, jos veikkaan että puhui jotain siitä, että kohdunsuulta irtoaa helposti tippa tai pari verta sekaan. Toisilla lapsivesi voi hänen mukaansa tulla ihan vaaleanakin ja toisilla vihreänä, jos siihen on päässyt vauvan ulostetta.. Se jäi parhaiten mieleen, että sairaalaan kannattaa mennä hieman vauhdikkaammin, jos lapsivesi on vihreää =) Mies varmasti muistaisi paremmin näitä asioita, mutta ei nyt ole kotona. Multa saattoi mennä joitain juttuja ohi, kun jännitti niin kovasti.
 
Lapsivedestä ja valkovuodosta. Minulla esikoista odottaessa oli loppuviikkoina valkovuoto niin nestemäistä ja runsasta että kävin kerran äitiyspolillakin tilanteen tarkastuttamassa (noin rv 37) että olisiko lapsivettä kun tuntui että reisille valui, eikä ollut. Sitten kun synnytykseni alkoi osittaisella vesien menolla niin tunnistin sen kyllä heti ihan erilaiseksi. En oikein osaa kuvailla sitä, tavallaan tuntui että se lähti paineella tulemaan, sängyssä aamulla herätessäni ja valui sitten lattialle kun nousin pystyyn. Väriä en lätäköstä lattialaminaatilta tarkastanut :LOL: .

Neuvolassa
kävin tänään. Minimi oli kääntynyt onnekseni pää alaspäin. Oli kyllä tosi ylhäällä sykkyrässä mahan oikealla puolella ja terkkari varoittelikin että huonolla tuurilla voi vielä kääntyä takaisin perätilaan kun kerran on vielä noin tilaa. Hemoglobiini oli viimeinkin vuoden tauon jälkeen noussut yli 120 ja muutenkin kaikki arvot olivat kohdallaan. Painoakaan ei nyt ollut tullut kuin 200 g per viikko eli nyt 7 kg kaiken kaikkiaan.

Ai niin. Kaivelin esikoisen ja kummitytön vauvanvaatteet eilen esiin ja pistin pyykkiin niistä kaikki unisex-väriset 50-60 senttiset. Selvästi tyttöjen ja poikien vaatteet lajittelin sitten vielä kahteen pussiin ja otan sitten niistä jomman kumman esiin elokuussa kunhan Minimin sukupuoli selviää. Ihana oli lajitella niitä pikkuvaatteita ja itku meinasi päästä kun mietin kuinka vähän aikaa siitä on kun poikamme vasta niihin mahtui ja miten suloiselta hän niissä näytti. Suloinenhan tuo pian kaksivuotiaamme on toki edelleen, mutta hieman eri lailla.

77mm ja Minimi 32+5
 
Melkoista litkua on täälläkin valkovuoto.
Tulin juuri neuvolasta ja painoa oli tullut 800g viikossa. Mä en kyllä tajua, missä se kaikki on, kun sf:kin oli kasvanut vain sentin viikossa ja neukkatäti höpisi sirosta vauvasta :ehei: Toisaalta me kyllä syötiin kunnon lounas yhden aikoihin.
Kovasti tästä asukista tehdään tyttöä. Neukkatäti sanoi sykkeen olevan neitimäistä. Mua hiukan ärsyttää moiset puheet, jää ne kuitenkin alitajuntaan ja sitä alkaa odottamaan itsekin tyttöä. Äidiltä tuli paketti vaatteita ja puolet oli enemmän tyttö- kuin poikakuosia :|
Kuopusta varten alkaa kaikki tarvittava olemaan valmiina. Kovasti on pesukone pyörinyt ja osan vaatteista oon jopa silittänyt :shock:
Parin viikon päästä on lääkärineukka, joka on samalla synnytystapa-arviointi. Tuo lääkäri sitten antaa lähetteen äippäpolille, jos aiheelliseksi näkee. Tuskin mua sinne lähetetään, ei ennen yliaikaisuutta.

Rv 33+0
 
Taas pitkästä pitkästä aikaa :ashamed: Viikkoja on taas monta vierähtäny, eikä oo koneelle ehtiny ees paljoa lukemaan teidän juttuja. Tää muuttohäslinki ja esikoinen vie kaiken ajan. Vkonloppuna kait tyhjennetään vanha kämppä ja sit mennään hetkeksi evakkoon miehen vanhempien luo. Uus talokin alkaa olla aika lailla voiton puolella, huomenna kait saadaan viimeinkin alakertaan kaikki laittiat =) Vaan paljo on vielä kaikenlaista tekemistä ennen kun on talo kokonaan valmis, mut kyllä tää tästä. Tavaroita oon tänne jo ihan kiitettävästi tuonutkin.

Eilen oli taas neuvola ja kaikki oli ok. Pissa puhdas, hb noussu 128 (raudan syönnistä on ollu apua) verenpaine 130/80, vauvan sydänäänet 150-154, sf-mitta 30 cm. Parin viikon päästä olis sit lääkärineuvola. Alkaa pikku hiljaa jännittämään tuo lähestyvä synnytys, ei siihen enää mee niin kovin kauaa. Esikoinen kun synty sektiolla, niin ei oo tuosta alatiesynnytyksestä kokemusta. Mutta... eiköhän se siitä suju, sit kun sen aika tulee.

Nyt sitä ollaan sit virallisesti äitiyslomalla, jo kolmatta päivää :D No olinhan mä jo kolme viikkoa kesälomalla. Aika on kyllä menny tosi nopeasti, ei oo ollu tekemisen puutetta. Olokin on ihan ok, vaikka onhan tää elämä vähä hankalaa jo tän ison mahan kanssa, kun ei taivu mihinkään suuntaan. Supistele ei onneks juurikaan. Ärsyttää vaan kun kaikki jahkuu tätä mun mahaa, kun se on kuulemma NIIN iso ja et heinäkuun lopussako vasta laskettu aika :kieh: :kieh: Sf-mitta on ainakin keskikäyrän alapuolella. Maha tulee vaan niin eteen, niin ehkä se sit näyttää isolta. Täytyypä vaihtaa vähän uudempi maskuva profiiliin.

Mutta nyt täytyy mennä vähän virittelemään tuota ruokaa ennen kun esikoinen tulee mummolasta yökylästä. Hyvää loppuodotusta kaikille.

:wave: :wave: :wave:

Pipe75 35+3
 
Kävin neuvolassa.Pissassa edelleen valkuaista ja verenpaine koholla. Nyt sitten tarkkaillaan ja menen seuraavaksi heti perjantaiaamuna. Nyt on kamala päänsärkykin ja oksettaa. Voi kyllä valitettavasti olla jo merkki lähestyvästä synnytyksestäkin kun oksettaa. Jospa varmuuden vuoksi pakkaisi vähän tavaroita kassiin jos vaikka tuleekin lähtö. Toivottavasti kuitenkaan ei ihan vielä. Nyt pakko mennä takaisin makuuasentoon kun heikottaa sen verran.
 
Pitkästä aikaa minäkin äänessä... Viimeiset työviikot olivat niin kiireisiä että hyvä kun olen kerinnyt teidän kuulumisianne lukemaan joten oma kirjoittelu on jäänyt. Nyt siis maanantaina piti alkaa kesäloma ennen 5.7 alkavaa mammalomaa. Kesäloma vaihtui kuitenkin sairaslomaksi kun on jo viikon vaivannut sitkeä yskä ja nuha. Maanantaina kävin siis lääkärissä hakemassa apuja tukalaan olooni, mutta eipä hän pystynyt mitään antamaan kun tulehdusarvot eivät olleet niin korkealla että olisi ollut pakotettu antamaan antibioottikuuria. Yskänlääkettäkään kun ei voi meille raskaana oleville kuulemma määrätä. Hoito-ohjeeksi sain siis vain lepoa ja lämmintä maitoa hunajalla. Lepääminenkin vain on kyseenalaista kun selällään ei voi maata kun heti tulee aivan mahdottomia yskän puuskia ja kyljellään olokin on niin ja näin kun Sintti puolestaan yltyy silloin aktiiviseksi ja kyljellään olo siksi epämukavaksi. Eilenkin sain pelkällä yskimisellä aikaiseksi koko päiväisen päänsäryn johon edes kahteen otteeseen otettu särkylääke ei tuntunut tuovan helpotusta. Toivottavasti olo tästä paranisi pian ettei tarvitse loppuviikosta mennä uudestaan lääkäriin. Tähän sitkeään yskimisiin on vain jo niin kyllästynyt ja tuntuu niin surkealta kun on vain kestettävä kun kukaan ei voi tarjota apua...

Anteeksi tämä valitukseni, eihän tässä kuitenkaan ole onneksi kyse vauvan voinnista joten hänen puolestaan ei tarvitse pelätä.

Useammalla tuntuu olevan jo synnytyksen hetket lähestymässä. Itselläni ei onneksi vielä sen suuntaisia merkkejä. Tulen kuitenkin hyvin todennäköisesti olemaan niiden joukossa, jotka saavat käärön syliinsä jo heinäkuun puolella vaikka LA onkin 9.8. Itselläni siis sen takia, että joudun sektioon ("joudun" sen takia että olisin kyllä itse ollut halukas kokemaan sen yleisemmän tavan). Tämä selvisi siis tuossa pari viikkoa sitten seurantaultrassa eli kuulun niiden harvinaisten 0,5% joukkoon, joilla on täydellinen eteisistukka. Istukka siis täydellisesti kohdunsuun edessä, jolloin alatiesynnytys on kiellettyä. Kuulemma jos pienintäkään merkkiä synnytyksen käynnistymisestä tulee tai mistä syystä tahansa johtuvaa veristä vuotoa, niin silloin on meikäläisellä jo kova kiire lähimpään sairaalaan. Vielä eivät ole tarkkaa päivämäärää sektiolle antaneet, mutta viimeistään siis 2.8 39 rv:n tullessa täyteen.

Viikot rupeavat siis käymään jo yllättävän vähiin.

Virtsu + Sintti 33+6
 
Mulla nyt sitten eilen oli se synnytystapa-arvio. Tyttö on masussa nyt oikein päin,onneksi. Verenpaine oli 140/103. Jäin siis sisälle. Pääsin tänään kotiin,vaikka todettiin raskausmyrkytys. Valkuaista ei vielä ollut,mutta muut arvot pielessä. Sain verenpainelääkityksen ja mahdollisesti joudun piikittämään"verenohennuslääkettä". Menen siis perjantaina takaisin polille ja katsotaan onko arvot kohonnu vielä lisää. Ja tietysti että onko valkuaista tullut. Viikossa paino noussut 3,5 kiloa,jalat,kädet ja kasvot aivan pulleat. Tämä on siis kolmas kerta kun mulla on raskausmyrkytys... Kuopuksen aikaan olin 36+viikolla kun käynnistivät synnytyksen sen takia. Tässä olisi siis reilu viikko aikaa siihen.
Kohta meitä alkaa siis olemaan vauva-puolella porukaa :eek:
 
On ollut paljon kyselyä lapsivedestä ja sen väristä ym.Olin tänään lääkärissä ja heillä on testitikkuja joilla näkee tuleeko lapsivettä vai onko se vain valkovuotoa tms.Minulla lapsivettä nyt hieman siis tihkuu (ei lorahtele) valkovuodon sekaan ja VÄRI ON SELVÄSTI VIHERTÄVÄÄ:eli kaikille jotak sitä väriä miettii,niin usein se lapsivesi tosissaan on hieman punervaa,mutta voi siis myös olla hieman vihertävää.Vihertävä väri ei välttämättä kuulemma ole ihan hyvä asia,koska kyseessä voi olla hieman tulehdusta tai sitten vauva on kakannut jo lapsiveteen,kuten esikoiseni ja silloin ei kamalan kauan saisikaan vauva enää massussa olla.Mutta itse tihkuminen ei haittaa,niinkauan kun lapsivettä ei "holahda",sillä ainakin minun lääkärini sanoi,että lapsivettä tulee myös koko ajan hieman uutta lisää.

Nyt minua aika usein kontrolloidaan,niinkuin moniakin meistä eloikuisista.Maanantaina menen synnärille sisätutkintaan ja streptokokki-b-näytteen ottoon ja torstaina on sitten lääkärineuvola.

Sain myös tietää,että ensi keskiviikon jälkeen on turvallista synnyttää myös täällä Tammisaaressa.Joten sinne asti sinnittelen ainakin,vaikka jalat ristissä sitten


:LOL:


Kassu ja Alma
 
Mulla vaan kokoajan todella huono olo ja tunnen jo itseni todella levottomaksi.Väsyttääkin niin pirusti muttei uni tuli silti. Oksentelin taas äsken ja päänsärky vaan yltyy. Tää nyt on valivali -juttua mutta en enää tiedä miten suhtaudun oireisiin.
 
Täällähän alkaa näköjään yhdellä jos toisella olla jo totiset paikat lähettyvillä :eek: Näin se on vaan aika vierähtänyt nopeasti sieltä marras-joulukuun vaihteesta, jolloin tänne alettiin pinoutua. Tässä saakin alkaa jo jännittää aina tänne tullessaan, onko jollain jo synnytykseen liittyviä kuulumisia kerrottavana =)
 
Onpas jo jokseenkin mukava lukea että täällä aletaan olla valmiina synnyttämään! Tietenkin ne pienokaiset saisivat vielä muutaman viikon jaksaa siellä pysyä, mutta johan ollaan paremmalla puolella.
Minäkin olen tänään miettinyt tuota lapsivetta, että mistä tiedän mitä se on... Tänäänkin nimittäin kun istuin vain paikallani, housuihin lorahti jotain. Minulla ei tietenkään ollut pikkuhousunsuojaa ja oli pakko käydä vaihtamassa housut. Yritin tuoksutella sitä, mutta en saanut selvää haisiko se makealle... niinpä jäin vain odottelemaan että jos toisen kerran tulisi, mutta ei tullut. Eli ehkä se oli sitä valkovuotoa.
Tänään huomasin että kun laskee viikoissa tämän jäljellä olevan ajan, meinasi iskeä paniikki. Mullakin on tosiaan sektio edessä ja meinasivat eeä siinä rv 38 aletaan leikkamaan jos ei ennemmin ole syytä, joten siihen ei olisi enään kuin 6 viikkoa! Mutta kun miettii kuukausina, se tuntuu huomattavasti pidemmältä ajalta :LOL:
En ole oikeastaan vielä laittanut vauvalle mitään, joten alkoi tuntua siltä että jokohan nyt olisi aika... äitiyspakkauskaan ei ole vielä tullut.
Jatkuvasti on maha pinkeänä. Oikein ärsyttää kun mitään ei oikein voi tehdä. Yritin imuroida tänään ja kerätä lasten leluja pois imurin tieltä niin joka kyykkäyksellä maha meni pinkeäksi ja meinasi ihan henkeä salpaamaan. Tänään mahasukki on liikkunut todella kipeästi. Eli minun käy ihan kipeää kun se pungertaa alaspäin!
Tulevan mamin ehkä kannattaisi mennä jo käymään synnärillä jos olo on noin mahdoton, jospa ne ottasi sinut sisälle tarkkailuun. Eihän se ole ainakaan leikin asia se raskausmyrkytys... tsemppiä.
Muillakin kuulosti olevan raskausmyrkytyksen oireita, se ei varmaan ole kovin mukavaa... :hug:
Mullahan oli viimeksi neuvolassa kaikki muut hyvin, mutta sf-mitta meni yläkäyrän yläpuolella. Terkka mittasi sen kolmeen kertaan ennenkuin uskoi... Kokeili myös omasta mielestään olevan paljon lapsivettä. Masuasukkihan menee ihan käyrillä painoarvion mukaan.

Mutta tällaista tälläkertaa =)

Seriina ja poitsu (?) 32 poks
 
ekaks...juhannus onnistui yli odotusten, oli siis aivan fantastista..veneiltiin joka päivä ja ilta, saunottiin toiset kyllä ui mut mä en uskaltanut oli sen verran kylmää toi merivesi...ilmat olivat lämpimät ja muutenkin wau =) ....mut se auto matka sinne ja takas oli kyl aikas tuskaa..no eihän takas tulo matkakestänyt kuin 4 tuntia ilman pysähdyksiä :$ ....
maanantai menikin sitten lepäilyyn ja asuntovaunun tyhjentämiseen...
mut tiistaina sitten jo lähdettiin koko poppoo -1 muksu zoolandiaan...oli kiva paikka ja ilma oli tosi hyvä..ei liian kuuma vaan hiukka jopa viileä..ja iltapäivästä alko porotttaa oikeen kunnolla niin muksut kävivät vielä siellä uimassakin...ainoa miinus reissussa oli autossa istuminen..
tänään sitten taas ravaroiden paikoilleen laittoa kääk... :|
no illalla sitten ku isommat muksut olivat purjehtimassa minä pienten kanssa kotona ajattelin aikani kuluksi leikata nurmikon...3 tuntia siihen meni ilman taukoja ja kyl hiki virtas vaikka kello oli jo 9 ennekö olin valmis, mut tulipa tehtyä ;) ...
viikonloppuna tulee vielä olemaan oikeen reissupäivät...pitää ajella lahteen sieltä loviisaan sieltä sunnuntaiksi rippijuhliin ja sit kauhiaan vauhtia kotiin jotta mies pääsee maanantaina töihin....jee eli meillä alkaa rauhatalossa :LOL: ....
nyt kun oon omia höpötellyt niin unohdin jo mihin piti vastailla... :eek: öööö joko se maitoaivoisuus iskee...eiiiiii....

kassu: nyt jalat ristiin. mutta ilmottelehan sitten kun saa tulla teitä tulla kattelemaan...
oikeen hauskaa ja rauhallista viikkoa kaikille...juokaa paljon ja jalat ristiin ja levätkää...

:hug: t.nirzu 31+jotain
 
Soitin synnärille ja kävin näytillä. Raskausmyrkytystä tämä ei ole mutta mulla alkoi tulemaan supistuksia 3 min. välein kun olin siinä käyräkoneessa, joten ne sitten antoivat mulle supistusta estävää lääkettä. Lääkäri tutki myös lantion luut jne. ja selvisi sitten että nyt vielä kun kokoarvio 2400g mahtuisi alakautta mutta myöhemmin ei, joten huomenna menen vielä yksiin verikokeisiin ja sitten tutkitaan lantio uudelleen ja varataan sektioaika eli tämä mami ei nyt sitten alakautta synnytä.
 
Synnärillä!! :hug: Nyt vaan otat rauhallisesti ja odotat sitä sektio aikaa!! Helpommin sanottu kuin tehty :whistle: Tiedän!!!
Luulisin kumminkin että eivät kauhean pitkälle anna aikaa kun jo noin supisti ja jos ei sitten mahdu alakautta tulemaan :hug:
Yritä jaksella :hug:

Itse lähden kohta myös synnärille!! Tarkistetaan että kaikki on ok!! Luulisin kyllä että ei mitään epämääräistä löydy!!!

Kohta alkaa varmaan meidän pinossa vauvoja tulemaan :heart: Heinämassuissakin on syntynyt tietojeni mukaan vasta yksi lapsi :LOL: No mutta...
Eilen sain laitettua vauvan sängyn valmiiksi ja muutenkin kaikki alkaa olla jo kaikki kunnossa :)

Bebes ja Muru 32+1 :heart:
 

Yhteistyössä