Eloveenojen 2007 isot kesäkuumassut:)

No minä oon oulun läheltä, 10.8 la, eikä muakaa näkyny listalla :whistle: , piti oikee kattoa, kerran mainittit ettet sinäkää ole.. samapa tuo, voisha se ilmeisesti itekki lisätä jos jaksattais :D

Mutta oysiin kai sitä pitää mennä sitte ku synnytys alkaa olla ajankohtainen. saapa nähdä pääsenkö lähellekkää laskettua aikaa vai meneekö sitte yliki..

uhkaava enneaikasuus on ollu mulla huolena ja oonki siitä täällä valitellu toisinaan



:saint:


Puoltoista viikkoa vielä ja 34 täyttyy ja saan taas opetella oleen jaloillaan, parin kk.n tauon jälkeen.

Ihan hyvin on menny taas viimeaikoina omanolotilan suhteen, hauska lukea kui reippaita te kaikki ootta, isolla osalla ilmeisesti suurin osa tavarasta on jo valmiina oottamassa vauvaa. Ja minä en oo uhrannu ajatustakaa pyykkäyksille sun muille
:ashamed: noo, syynsä moiselle laiskuudelle :D

esikoisen jäljiltä löytyy kyllä tavaraa että mitään ei tarvii ostaa, kunhan vaatteet järestellee aikanaan.

Mutta mukavaa Juhannusta kaikille!

toivottelee OmituinenOtus ja Toukka 32+4
 
Tervehdys kaikille uusille ja vanhoille. Ja Pulttikselle onnittelut tulevista häistä!

Tänään oli sitten VIIMEINEN DUUNIPÄIVÄ!!!! Olo oli aika haikea, mutta toisaalta tosi helpottunut. Kroppa ei ole enää meinannut jaksaa töissä olemista ja nyt on ihana lomailla kotona. Miehenkin loma alkaa juhannukselta!

Huomenna neuvola ja toivottavasti katsotaan hb. Olo on edelleen tosi väsynyt. Pinkkari on perätilassa ja olen nyt päättänyt etten mene kääntämiseen. Toivottavasti vauva kääntyy itsekseen ja onhan hänellä vielä monta viikkoa aikaa möyrytä. Sektio tuntuu turvallisemmalta vaihtoehdolta kuin pakko kääntäminen. Onko kokemuksia kääntämisestä?


Zamppa: Pinnasänky on edelleen vaiheessa... Ei taida valmistua ajoissa, hoitotasosta puhumattakaan. Onneksi vauvan ensisängyksi on kehto. Olen jo alkanut ompelemaan reunasuojusta ja patja on teetetty pinnikseen. Katteellaan, kattellaan.

Huomiseen,
Soippa ja Pinku 32+1
 
Tervetuloa uusille elomassuille! :flower:

ÄIPPÄ32 : Mulla oli jo rakenneultrassa (tarkistettiin sisäkautta ultraamalla) kohdunkaula lyhentynyt neljästä sentistä kahteen. Lääkärineuvolassa viikolla 27 paikat oli pehmentyneet ja kohdunkaulaa jäljellä sentti tai kaksi... lääkäri ei osannut varmaksi sanoa. :whistle:

Mulla on ollut supistuksia jo ties kuinka kauan ja olen niiden takia ollut jo useamman kuukauden saitsulla. Lisäksi pariviikkoa sitten vuosin verta, josta seuras hb:n lasku 87:ään. Eikä mulla ollut viime neuvolassa sf-mitta kasvanut kahteen viikkoon yhtään. Tästä huolimatta en ole joutunut / päässyt mihinkään kontrolliin tai lisäultriin tms.

Paikkojen pehmeneminen ja kohdunkaulan lyheneminen on kuulemma ihan normaalia tossa viikon 27 vaiheilla.. joten ei kait auta kun uskoa lääkäriä.

Huomenna meinaan kuitenkin sen verran äippäpolia häiritä, että pirautan, kun Tiitiäinen on liikkunut tosi vähän useamman päivän. Täytyy sanoa että on se kumma jos ei pääse KOKS:iin tarkistuttamaan tilannetta. |O

-Raivo-Capri ja Tiitiäinen 30+6-
 
Ei ole tullut kirjoteltua ku oli kone korjauksessa tässä. Itselläni on kauhean tuskainen olo ison mahan kanssa, kun ei saa öisinkään nukuttua ja sängyssä kääntyminen toiselle kyljelle on hankalaa.

Tarttis ruveta pesemään vauvanvaatteita ja tuomaan hoitopöytää ja pinnäsänky kotiin. ovat säilössä miehen vanhempien luona. Maanantaina tuli kauan odotettu äitiyspakkaus kotiin!! Kyllä se oli ihana! =)

vkoloppuna oltiin mökillä rauhottumassa ja tuli heitettyä talviturkki pois päältä! Juhannus ollaan ihan kotona ja grillaillaan. millaisia juhannus suunnitelmia muilla on?
 
Minäkin siis oulun alueelta ja LA 12.8, esikkoa odottelen!! Neuvola takana ja tässä tulos: paino +930g/vko ja tuli tiukka käsky ruveta juomaan ku turvotusta on tullut ihan selvästi!!! RR 104/72, Hb 128, SF 27,5 joka oli kasvanut vain puolisenttiä kahdessa viikossa!! Liikkeet ja syke oli ok ja RT tuntus olevan!! Mielestäni vauva on jo aikasta alhaalla, isäntäkin meinas eilen saunassa et ompas pudonnut massu!! =) Eikös tässä nyt ois kuitenki vielä useempi viikko pitäny mennä et laskeutuu, vai voiko se vaihdella vielä noinkin paljon? Muuten on ihan kiva olo taas, sain jopa pikkusen nukuttua yöllä... :LOL: Taidan suunnata kaverille aamukahville... Tea ja PoikaniTarmo 32+3
 
Meillä elokuussa synnyttävillä on muuten oma kerhokin tuolla kerhot -osiossa. Tiedoksi vaan niille jotka ei vielä siitä tiedä. Katsoin vaan että täällä meitä listassa paljon enemmän kuin siellä jäseniä. Kerhon nimi Elokuiset-07
 
Kun ei saa nukutuksi niin ei |O Väsyttäisi vaikka kuinka paljon ja tekisi mieli nukkua mutta ei!! :kieh: Pidemmän aikaa jo mennyt näin!!
No mutta ei se mitään.... :saint:
Tänään on sitten 31 viikkoa täynnä!! Ajatella että enään noin vähän aika ja sitten vauva syntyy :heart: Odotan jo todella paljon ja sitten taas...
On nimittäin sellainen juttu että meillä seisoo kaikki valmistelut!!
Olen nyt saanut päähäni että me ostetaan toinen talo!! Haluan ihan tosissani sen ostaa!! Nyt vain toivon että kaikki menee ok pankin kanssa!! Talo on hyvällä paikalla oleva 5h+k+2wc+3vh+saunaosasto+autotalli ja 2varastoa 165m!!!
Eilen käytiin tätä katsomassa!! Hinta on 148000? mistä voi varmaan myös tinkiä? Ja meillä menisi tietysti tämä oma myyntiin!! Mutta haluan! Tyttökin eilen kysyi että äiti koska me muutetaan tähän taloon?
Saa nähdä miten asiat tästä etenee? :eek:

Nyt aamu kahvin keittoon ja odottamaan josko se välittäjä vaikka jo kohta soittaisi meille!! Pitää mennä tänään uudestaan jotta mieskin näkee!!! Mutta asia on melkein jo päätetty minun puoleltani :whistle:

Bebes & Vauhdikas 31 :heart:
 
Bebes: Meillä on näköjään samat viikot menossa täsmälleen... mullakin alkoi tänään viikko 31.
Jännittää nähdä että kuinka meillä menee synnytys... samaan aikaan vai eri..hih

Täällä ollaan oltu "kesäleskenä" maanantaista asti kun lähdin siskon luokse savonlinnaan ja mies tulee torstai iltana sitten kunhan työt saa tehtyä. Meilläkin mies aloittaa juhannukselta loman ja yllättäen kun maanantaina kävin neuvolassa sain synnytysvalmennukseen päivän eli 2.7 klo 15 keski-suomen keskussairaalassa. Onko joku muu tulossa täältä sinne???

Ei muuta kuin että ihanaa ja rentouttavaa juhannuksen aikaa... palailen taas asiaan kunhan pääsen koneelle.
 
Hellou taas!

Muutamaan päivään en ole käynyt kuulumisianne lukemassa johtuen KAMALISTA PERÄPUKAMISTA jotka ilmaantuivat muutama päivä sitten :ashamed: . Nyt olen hoitanut niitä salvalla, ulostuslääkkeillä huolellisemmalla ruokavaliolla ja köllöttelyllä ja pikkuhiljaa alkaa pystyä jo istumaankin. Niin että vinkiksi vaan kaikille teille rakkaat eloveenat: muistakaa syödä reilusti kuitupitoista ruokaa ja juoda paljon vettä, niin ei tilanne pääsisi yhtä toivottomaksi kuin minulla! ;)

NuuNuu: Kiitos synnärivalmennusinfosta! Olenkin käynyt tuolla linkittämälläsi nettisivulla jo tutustumassa. Luulenpa että meiltä jää synnärin valmennus kaikesta huolimatta käymättä varsinkin kun asutaan täällä näin kaukana Kuopiosta. Ei viitsi ihan varta vasten lähteä.

Maitotilanteesta: Mullakin un muutaman kerran ollut saunan jälkeen havaittavissa muuutama haalean vaalea tippa nännien päässä! Ekalla kerralla olin ihan riemuissani että jee maitoahan siellä. Jotenkin pelottaa että jos imetys ei sitten onnistukaan. Nyt ei ole sitten sekään asia ahdistanut niin paljon, kun huomasin että ainakin jollain lailla rinnat toimivat jo näin varhain ennen synnytystä ;).

Sairaalakassia en ole vielä pakannut, enkä edes vielä miettinyt että mitähän sinne kannattaisi laittaa. Jotenkin tuntuu etäiseltä asialta vielä. Ehkä sitten heinäkuun puolella.

Mahakommentoinneista: Sama homma täällä, pikkasen jo ärsyttää kun kaikki arvioi että onko se nyt iso vai pieni, tyttö- vai poikamaha jne. Muutama tuttu on tuuminut että kuulemma poika tulossa 100% varmasti mahan muodon perusteella. No minä olen siihen sitten todennut vaan, että ihan teidän uhalla teen tyttölapsen ;). Ja oikeastihan emme siis sukupuolta tiedä, iloisena yllätyksenä otamme molemmat vaihtoehdot vastaan :hearth:

Vauvatavaroiden laittamisesta: Meillä kaikki suurimmat hankinnat on tehty ja (olemassa olevat) vauvanvaatteet pasty, silitetty ja laiteltu lipastoon. Sen sijaan monta pikkujuttua on vielä hankkimatta, kuten tutit, tuttipullot, talkki, jne. Ja sitten olen pohdiskellut tuota rintapumpun tarpeellisuutta: kertokaapas tarvitseeko sitä kaikki äidit? Pinnasänky on jo kasattu, mutta ainoastaan sen vuoksi että kaikki vauvakamat on pakattu sänkyyn säilytykseen. Heinäkuun puolella taidan sitten tuon sängyn pedata ja laittaa.

Tervetuloa joukkoomme manaatti, Oranssi74 ja Villionniina!!

Ai niin, tulihan sitä neuvolassakin tuossa alkuviikosta käytyä. Tällaisia kuulumisia sieltä:
* rv 33+1
* paino kahdessa viikossa laskenut 100g/viikko. Yht. painonnousua 4,7 kg
* verenpaineet 96/62, eli samoilla matalilla linjoilla kuin tähänkin asti
* pissa puhdas
* Sf-mitta 29,5 eli ok kai sekin
* Lapsivesi N
* Tarjonta RT
* sykkeet 126-150
* liikkeet ++

Vielä paljon onnea elo07:lle kihlojen johdosta! :flower:

Nyt alkaa taas peppu muistuttaa olemassaolostaan :ashamed: ja vauvakin masussa ilmoittaa että äidin jatkuva istuminen ahdistaa joten taidan köllähtää vähäksi aikaa sohvalle!


Terkuin inom 33+3

Yritänpä linkittää tähän vielä tuoreinta masukuvaa. Jos ei onnistu, niin profiilista se ainakin löytyy! :wave:


*muoks* Ei kuvan linkittäminen suoraan tähän viestiin oikein onnistunut :ashamed: Olikohan se Ilonasi jolla oli ihanat masukuvat linkitettynä suoraan viestiin: neuvoisitko, miten se onnistuu? (Muutkin saa neuvoa jotka osaavat ;) )
 
Saatan olla herkkänä aika kovan alkuviikon jäljiltä,mutta pakko sanoa,että molemmat nicit,jotka tuossa sivun alussa valittelivat,etteivät listalta löydy,niin olivat listan alla otsakkeen "ja joiden laskettua aikaa en tiedä"-alla.Nyt kun tiedän,lisäsin teidät oikeaan listaan.Olen aika monelta saanut y-vietiä,kun ovat halunneet listalle mukaan tai lisää tietoja sinne ja silloin olen aina lisännyt heti.Mielestäni olen aika ison työn tehnyt kerätessäni koko joukon tuonne etusivulle......että hieman ekaksi alkoi harmittamaan.....mutta ei nyt enää sitten siitä. :hug:

kohdunkaulan lyhentyminen:minulla oli kaulaa jäljellä enää 1,5cm noin 3 viikkoa sitten eikä kukaan ollut huolissaan.Nyt on kohdunsuukin sormelle auki.Niin kauan kun kohdusuu ei ala aueta,sanotaanko 3 senttiä enempää,ei ole näillä viikoilla huolta.

kääntyminen:ei syytä vielä huoleen miten päin vauva siellä möyryää.Vasta viikolla 36 jos ei ole pää alaspäin,yrittävän usein kääntää.Minulta on kerran yritetty kääntää eikä onnistunut,mutta silti vauva ehti vielä itse kääntyä ennen synnytystä.

Vihdoinkin on taas aurinkopäivä :)

Muuten,eihän kukaan vain ajatellut pahalla,kun tuosta synnärille lähdöstä kirjoitin......en tarkoittanut olla mikään "minähänsetiedänkaikkitäällä"-vouhottaja vaikka kolme olenkin jo pusannut maailmaan.Yhtälailla pelottaa,jännittää,hirvittää minuakin tämä tuleva synnytys.Sitä kun ei koskaan tiedä,mitä tuleman pitää,vaikka niitä muksuja olisi 10 jo synnyttänyt.


Kassu ja Alma

 
Olen taustaillut ja ollut nettipaitsiossakin useamman viikon.TJ töissä 3 päivää, eli jussin jälkeen vielä kaksi päivää. Huoh, jo riittääkin. Olo on RASKAS ja sormuksetkin turvotuksen takia jo poissa sormista. Salijäsenyys on tauolla, liikkumisesta onnistuu enää uiminen. Vauvan tarvikkeet valmiina ja huone valmistumassa. Raivotarjonnassa ja vilkkaat liikkeet. Kaikki siis kunnossa!?

Tsemppiä kaikille voinnista riippumatta!

Tammela 34 +1
 
Minäkin olen oulusta ja 11.8. ois la. Ikää on 31 ja ekaa vauvaa odottelen.

Minäkin kävin eilen neuvolassa ja meinasin pyörtyä kesken sf-mitan mittauksen. Makuuasennossa siis... Muutaman päivän ollu hieman etova olo. Neuvolantäti ei ollut yhtään kummissaan mutta itteä hieman hirvitti ku muuten ollu tosi hyvä olo jo pitkän aikaa. Ei kai pahoinvointi tuu takas :kieh: Siinä hetken pötköttelin ja mies tuli hakeen kotio ku en uskaltunu lähtee fillaroimaan.
Pissi oli ok, hemppa 126, rr 106/70 ja painoa +373/vko niin ja se sf 31 cm.
Ruokahalu on kadonnut yhtäkkiä mutta oon silti syönyt ihan kunnolla.
Hieman vaan alkoi pelottaan kun yhtäkkiä tollanen olo tuli mutta kaippa ei hätiä mitiä ku ei terkkakaan hätiköinyt!
Tämmöstä nyt tälläkertaa. Mukavaa Juhannusviikkoa kaikille ja ite Jussia myös :)

tellervo 32+4
 
Kassu: Minä en ainakaan vähättele sun panosta, kun olet listaa kuukausitolkulla päivitellyt. Kiitos siitä! :hug: Henk.koht. mie en ainakaan jaksaisi. Ja ihan totta puhuit tosta synnytysjutusta. Kyllä sen tiesi kun oli tosi kyseessä... näin yhden lapsen synnyttäneenä.

Omaan napaan: Soittelin KOKS:iin ja sieltä sanottiin että neuvolaan sydänäänet tarkistamaan. No mulla on ma neuvola, joten menen silloin. Sinne kun on soittoaika 12-12.30 ja tänään nukuin silloin, kun oli niin huono olo. Eipä hirveästi hyödytä huomenna soitella, tuskin pe ottavat vastaan. Blaah!

Juhannussuunnitelmista sen verran, että illaksi mennään saareen, miehen porukoitten mökille. Yöksi tullaan kotia, kun koiruudet ja kisulit jää kotia. On suht lähellä, joten helppo hurauttaa kotia. Mies meinasi olla ensin kuivinsuin, mutta sanoin, että en pane pahaksi vaikka kerrankin nauttis kun on vapaayö töistä.

Hankinnoista: Tänään tuli hoitopöytä ja mies sitä just kasaa. Vauvanvaatteita on parhaillaan kuivausrummussa, niin pääsee heti järjestämään. :heart: Lisäksi ollaan hommattu yhdistelmät, itkuhälyttimet, pieniä vaatteita ja vaippoja. Sänky on entuudestaan, tosin ei vielä meillä. Saan siskolta turvakaukalon ja serkulta sitterin. Joten oikeastaan puuttuu enään kaikkea pientä sälää, jota kyllä kerkeää hommata vauvan synnyttyäkin.

Mulla on tullut kauhea pesänrakennusvietti, vasta nyt! Kauheasti on tullut hommattua kaikkea uutta. Kahdeksat verhot, uusi päiväpeitto, tytön huoneeseen vähän sitä sun tätä.. uusia koristetyynyjä jne. Onneksi Hemtexissä ja monessa muussa kaupassa on ale. :D
Nyt pitää kyllä vähän rauhoittua, ettei kaikkia rahoja tuhlaa. Ensiviikolla lähdetään Ruotsissa käymään, joten sielläkin palaa rahaa.

Juhannusta!

 
Tulin toivottelemaan hyvät juhannukset kaikille. Lähdetään huomenna mökille ja ollaan n. viikon verran siellä, kun miehelläkin loma viikko B)

Kun tullaan mökiltä niin onkin muutto edessä...Oon yrittänyt jo mahd. paljon pakata valmiiksi tavaraa mitä ei enään tarvii, sen kyllä huomaa kun asunto on täynnä laatikoita ja jätesäkkejä.. :/ Kiva kuiteski päästä muuttamaan ja pääsee sitten laittamaan vauvallekkin huoneen valmiiksi =) Meiän huoneessa vauva tulee aluksi nukkumaan mutta saa muut vauvan tavarat omaan huoneeseen.

Juu ei muuta kun hyvät jussit!!!

Päivitin muutes masukuvan..
 
Niin, minä olen caprin kanssa samaa mieltä siitä että olet kassu tehnyt suuren työn kun olet päivitellyt listaamme! :hug: Niin että kiitos kovasti sinulle kassu vielä minunkin puolestani!

Tea84: Kerhoon pääsee hakemalla jäsenyyttä (klikkaa kehon otsikkoa ja sitten yläreunasta "hae jäsenyyttä"). Kerhon perustaja (en muista kuka :ashamed: ) hyväksyy sinut sitten jäseneksi. Salasana kerhoon on "elo". Toivottavasti auttoi...
 
Minä kans täältä vähän etukätten toivottelen jusseja. Saadaan huomenna heti puolen päivän jälkeen iskä kotiin loppusodasta ja lähdetään sitteen heti ajelemaan anopin luon. Se armeija on muuten nyt sit ohi!!! Tai pitää sen isukin siellä vielä pari kertaa piipahtaa mutta kaikki yöt se on jo kotona, eli se on vähänkuin se kävis siellä päivällä vaan töissä... :heart:

Uus tulokas on aiheuttanut nyt vähän harmia viime aikoina, mut kerron niistä sitten juhannuksen jälkeen :headwall:
Kaikki on kuitenkin kunnossa.

Kassu: Kiitos myös minun puolestani palstan päivityksistä yms. kaikesta siitä mitä olet hyväksemme tehnyt! Se on ollut tosi suuri työ :flower:

Marsu rv 30+1 (oikeesti jo yli 30 viikkoa!!)
 
vaikka kotinurkissa ollaan pyhät.
Viime yönä uni loppui kahdelta ja pari tuntia valvoin. Onneks tänään on vapaata, pojun vien kyllä hoitoon, jotta pääsen ostoksille :snotty:
Posti toi kutsun isännän serkun häihin, jotka ovat pari päivää la:n jälkeen. Vielä ainakin tuntuu siltä, että tahtoisin mennä, asu vaan tuottaa vaikeuksia. Täytyy varmaankin tyytyä tunikaan ja puolihameeseen, jos niillä olis käyttöä jälkeenpäinkin. Harmittaa vaan, kun häät ovat sen laatuiset, että voisi satsata oikein kunnon juhla-asuun, mutta minkäs teet.
Kiva, kun vielä loppumetreillä löytyy elo-odottajia.
Ja Kassulle suuri :flower: listan ylläpidosta!!!

Viikolla 32 mennään.
 
kassu ..sinä olet kyllä semmonen tehopakkaus ,oot jaksanut touhuta perheesi, remonttien + tuhannen muun työnohella vielä pinonmuokkaajana.. :hug: :heart: kiitos toivotteleepi nirzu

mä eilen sain meijän rullaavan kartanon pestyä ja alotin jo pakkaamisen, tänään päiväl loppu pakkaus ja auton keula kohti itää...loviisaan ..inhottaa jo valmiiks kaikki ruuhkat..ja istuminen autossa..no toivottavasti mökillä olo sitten onnistuu paremmin kuin yleensä...kaipa minun grrrrrrrr...ihana anoppi ja appi taas yrittävät pakottaa poikaansa ryyppäämään ja semmosta muuta mukavaa...saapi nähä lähenkö jo tänä iltana yksin ajelemaan pois sieltä :x ...no kaikki ajallaan... :| ...mut muuten toivottelen ihanaa keskikesän juhlaa kaikille ja varokaa niitä jotka jättävät aivot narikkaan...
 
:heart:

En minä mitään ylimääräiskehuja kaivellut,mutta onhan se mukava,kun saa kuulla tehneensä jotakin hyödyllistä.Ja nirzu:itse olet yksi pakkaus ja pamaus,sillä minua ei saisi millään lähtemään anoppilaan tässä olotilassa ja kaikkien muksujen kera!!!!Ihan omassa sängyssä haluan Juhannukseni nukkua!

No netissä varmaan meistä useampi luuhaa hieman vähemmän nyt viikonloppuna joten oikein ihanaa Keskikesänjuhlaa kaikille!


Kassu ja Alma
 
Heippa kaikille!

Nyt ollaan sitten oltu vuodelevossa pian pari viikkoa, siitä viikko sairaalassa. Vauva on ilmeisesti vähän "hätäinen" ja aikoi tulla maailmaan jo pari viikkoa sitten. Saisi kyllä odotella vielä muutaman viikon ja kasvaa ja kehittyä.

Vauvalla on kaikki onneksi hyvin, mutta itsellä kohdunkaula oli/on lyhentynyt n.1cm:iin ja supistelee todella herkästi kun on jalkeilla. Eli vuodelepoa tosiaankin vain..

Täällä on ilmeisesti muitakin samassa tilanteessa olevia?? Olisi mukava vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia, on jotenkin niin tietämätön olo kaikesta tästä. Välillä tuntuu valoisammalta ja ihan yhtäkkiä alkaa itkettämään ihan hirveästi ja olo tuntuu todella yksinäiseltä vaikka mies onneksi onkin ollut kotona. Vauvallekaan en ole vielä kaikkia saanut laitettua valmiiksi ja se harmittaa ihan hirveästi.. Kun haluaisin itse laittaa enkä siten että joku muu tulee laittamaan..

Jaksamisia kaikille odottajille! Nauttikaa te jotka voitte ja saatte liikkua ulos kodistanne..! :)

T:Vauvamaha82 ja pikkuinen 32+0
 
Voimia sinulle :hug:

Kiitän joka päivä siitä,että vaikka raskaalta tuntuukin välillä kolmen pienen kanssa täällä ykisn kaikki hoitaa ja että voikumpasaisikinvainnukkua-ajatukset jylläävät välillä,olen kuitenkin jotakuisesas kunnossa ja täydessä vauhdissa vielä.Meidän perheelle olisi aika katastrofi kaiken kaikkiaan jos joutuisin vuodelepoon kovin pitkäksi aikaa.

Koitahan ottaa kuitenkin rauhallisesti,että vauva saisi hetken vielä kehittyä massussasi.Meidän kolmas tuli viikolla 35+6 maailmaan ja kaikki oli ihan normaalisti hyvin.Että jos vielä parikin viikkoa jaksat maata....


:heart:

Kassu ja Alma
 

Yhteistyössä