Voi ei
Zemar mitä uutisia
Paljon halauksia!
On tämä ketju tavallaan aika piinaavakin, kun kuitenkin nipusta osalle tapahtuu keskenmeno ja on ties mitä ongelmia. Sitä on vaikea uskoa, että omalle kohdalle ei mitään ikävää tapahtuisi. Itsehän olin jo varma, että en voi tulla raskaaksi, kun olen pitkittänyt yrittämistäkin jo lähelle tuota 30 vuoden ikää. Kuitenkin toisella yrityskierrolla tärppäsi, että eiköhän kaikki ole kohtuullisen hyvin kuitenkin. Nyt vaan toivon, että omat ruokavalio ym. hairahdukset ei ole aiheuttanut suurempaa haittaa. No enpä usko, että ovat, mutta aina sitä miettii.
Kiitos
Linduuu tuosta vitamiini vinkistä! Täytyykin käydä hakemassa. Itse olen syönyt kohta paketillisen Femibion raskaus 1 vitamiinia, jota on suositeltu raskautta suunniteltaessa ja 12 viikolle saakka. Aloitin tosin vasta plussauksen jälkeen. D-vitamiinia olen syönyt aktiivisesti koko ajan, nyt plussauksen jälkeen vaihdon Möllerin Tuplan taas pois toiseen ja samalla vahvempaan valmisteeseen. Tykkään Mölleristä ja harmittaa, että taas A-vitamiinin takia täytyy pitää siitä taukoa. Möllerin tupla auttaa kasvojen ihon tasapainoon, nyt olen käyttänyt voiteita, mutta se ei ole sama. Kasvojen iho on melko huonona tällä hetkellä ja kaikk
i vinkit otetaan vastaan raskasuajan aknen hoitamiseksi. Niinkuin jo aiemmin sanoin, niin jos muistan ottaa tuon vitamiinin aamulla, pysyy olo kohtuullisen siedettävänä koko päivän. Mies väitti kyllä placebo efektiksi, mutta olkoon mitä on jos pahoinvointi pysyy tällä tasolla näin helpolla
Pahoinvointi ollut nyt lievempää kuin jouluviikolla. Väsymys on tosin ollut aivan karseeta, jos on tullut valvottua, kuten uuden vuoden yönä. Huh, en tee enää tätä valvomisvirhettä, niin saan ehkä jotain aikaiseksi töiden lisäksikin! Eilen kävin jumpassakin. Meillä käy jumpassa pari odottajaa, jotka on jo pidemmällä ja yritän tiirailla, että millaisia liikkeitä tekevät, kun tehdään sellaisia liikkeitä, missä ollaan vatsallaan tms. Toistaiseksi tuntui kaikki liikkeetvvielä melko ok:lta. Yksi vatsalihasliike tuntui vähän alavatsassa, joten jätin sen sitten vähemmälle. Hyppiminen ja sykkeen nousu ei tuntunut pahalta, hyvät urheiluliivit kunniaan!
HANKINNOISTA:
Olen
Amuniinan kanssa samoilla linjoilla, vaikka ei olekaan ollut ongelmia nyt alkuraskaudesta. Esikoista odotellessa meidän täytyy hankkia ihan kaikki alusta alkaen. Vasta kerrottaessa muille saa tietää liikeneekö tutuilta jotain tarvikkeita käytettynä. Ajattelin nyt aktiivisesti säästää ja vähentää omia menoja ja tehdä hankintoja sitten lähempänä kesää tai kesällä. Aika hinnakastahan se tulee sitten olemaan, mutta tiedossahan tuo oli. Asuntoakin pitäisi kaksiosta suurempaan vaihtaa. Ajateltiin katsella sellaista asuntoa, johon mahduttaisi vielä vaikka tulisi toinenkin lapsi. Mutta saa nyt nähdä miten asunnon vaihdon kanssa käy. Autoakaan ei meillä vielä ole, että katsellaan tässä senkin hankkimista samassa yhteydessä. Olisi sitten vauvan kanssa helpompi liikkua eri paikkoihin omalla autolla. Julkiset kulkee kyllä hyvin, mutta PK-seudullakin on yllättävän huonot poikittaisyhteydet, kun kaikki ystävät ei kuitenkaan asu kätevän matkan päässä.
No kaikenlaista tässä nyt tuli kertoiltua taas. Tervetuloa vielä kaikille uusille! Ja toivottavasti porukka jaksaa jonkin verran kirjoitella. Minäkin aktiivisemmin luen kuin kirjoitan, mutta näköjään kirjoituksista tulee sitten näitä romaaneja, kun siihen puuhaan ryhdyn.. :ashamed:
Elythia ja (ei vieläkään nimeä...ollaanko me jotenkin outoja..) 8+2