Kiitos vastuksistanne, eli ei ihan mahdottoman kauaa enää kun täytyis siitä mammalomasta sit ilmottaa. Tietty työnantaja tietää jo että lomalle oon jäämässä. Mutta ei vielä ''virallisesti''.
Mites muuten
opiskelevat äidit!!!! Kun opiskeluista ei kauheasti voi mammalomailla (minä ainakaan), niin saako opiskelija kuitenkin sitä äitiysrahaa? Vai vaikuttaako opiskelu rahaan jotenkin?
Täälläpäs on paljon ihmisillä
koiria! Kivaa! Mä uskon, että tosta meidän ''esikoisesta'' ja vauvasta tulee kyllä ylimmät ystävykset. Kun ei oo sisarusta niin on kiva kun on tommonen koira jonka kanssa voi sit touhailla yhdessä
Hyvissä ajoin vaan täytyy ruveta tyhjien vaunujen kanssa lenkkeilemään, että koira oppii kulkemaan vaunujen rinnalla oikein
Väsymyksestä
Mulla oli ihan megalomaaninen väsymys/huimas jne. ollut jo pidemmän aikaa, mutta nyt kun oon sitä
rautaa viikon verran syöny niin viimeset 3 päivää olleet, todella hyviä ja energisiä!! Töihinkin jaksanut pyöräillä, eikä mitään väsymyksen tunnetta tullut koko päivänä - aivan ihana tunne näiden kuukausien jälkeen. Mulla on
HB vielä normaaleissa lukemissa, mutta laskenut hippasen siitä ekasta mittauskerrasta, joten hoitaja sanoi, että suunta on laskeva, eli kannattaa jo aloittaa. Lisäksi se sanoi, että sormenpää voi helposti näyttää vähän väärää tulosta, ja määräskin mut sit myöhemmin ihan labraan mittaamaan sen HB:n että saadaan tarkka tulos.
Puccola, oih. Vai että toinenkin poikalupaus heti putkeensa. Tarkottaaks tää nyt, että ei kahta ilman kolmatta, että meilläkin olis poika, kun seuraavana ollaan ''ultrausjonossa''. Mutta pääasia, että siellä poitsulla kaikki hyvin ja raskaus etenee mallikkaasti
Tiiti, hyvä, että kaikki oli kunnossa =) kyl sie kohta ne liikkeet tunnet. Mullakin oli normaalia korkeampi syke, mutta en oo tiedostanu sitä itse (sydän siellä pumppaa kovasti verta vauvalle asti
). Mulla on yleensä tosi herkästi muuten kaikki rytmihäiriön tyyppisiä tykytyksiä, mutta tää raskausaika ei oo ainakaan vielä mulle niitä teettänyt.
Peppi, ihania neuvolakuulumisia! Vai että Vilperi