Moron näin joulun viimeisenä päivänä (onneksi
), täällä ilmottatuu uusi mukaan :wave:!
Jos nyt alkuun musta ja meistä tietoa, eli tämä on minulla toinen lapsi (tyttö entuudestaan 3/10) ja miehelle kolmas lapsi (hänellä kaksi vanhempaa lasta, toinen kohta 10v ja toinen täyttää myöhemmin 6v), ja nämä siis kaikki lapset meidän edellisistä liitoista. Elikkä uusioperhe tästä sitten rakentuu
Meillä sinänsä jännä tilananne, olemme uusvanha pari, ja nyt vuoden verran toisemme tunteneet. Ja näemmä sitten ei kauaa tarvinnut kimpassa toistamiseen olla kun päätti sitten tämä jantteri ilmottaa tulostaan.
Oli kyllä aika shokki, suoraan sanottuna. Kun olin sitä plussaa ennen saanut tietää että vihdoin pääsen opiskelemaan lähihoitajaksi, ja emme edes asu vielä miehen kanssa yhdessä, ja aina aattelin että toinen lapseni on sitten hyvin suunniteltu
Mutta eihän tää elämä mee suunnitelmien mukaan melkein koskaan.
7.12 tein sitten kauppareissun päätteksi kotosalla psykologisen raskaustesti (kun tulee nega, ne menkat alkaa) Mutta sitten pärähtikin niin nopeesti kaksi tummaa viivaa että.
Mutta nyt on alkushokit ohi, olemme todella iloisia asiasta ja innolla ja ootetaan kun maaliskuussa pääsemme muuttaan isoon asuntoon ja todella toteuttamaan tätä perhe arkea
Varmaan tuun vielä syvällisemmin itsestäni kertoon jossain kohtaa, mutta tuo oli aika deep jo.
Elikkä mullehan voi sitten päivittää tämmöset tiedot
murgu 25v/la 12.8.2013/TAYS ja entuudestaan se tyttö 03/10
Eka neuvola on 3.1, lasketun ajan ultra 30.12 (tosin olen jo yhessä ultrassa ollut jossa nopsaa määritettiin viikot ja syke näkyi :heart
ONNEA isosti muillekkin plussanneille :heart: ja halit menetyksen kokeneille, kaikille tarrasukkia matkaan isosti!
Olotilat on lähes koko päivänen etova olo, mielitekoja, kiukunpuuskia, itkua, hormooneja..
Raskaudesta tietää miehen vanhemmat, ex-vaimo, kaverit ja lapset. Mun puolella tietää muutama kaveri. Vanhemmille ei tässäkään iässä ole pokkaa heti sanoa... Outoa eikö? Exälleni kerron sitten viimestään np-ultran jälkeen, ja samoin tulevalle isosikolle
murgu ja jantteri rv7+2 :heart: