Minä olen ollut niin väsynyt, ettei paljon ole ehtinyt edes lueskella eilisen työpäivän jälkeen. Nyt selasin nopeasti kaikki läpi. Siis tämä väsymys on ihan käsittämätöntä! Meidän poika on ihan toivoton aamuvirkku ja heräsi taas tänään ennen kuutta. Siinä oli siis jo valmiiksi ihan poikki ja kahdeksan aikaan aloin vaan torkkua pojan leikkiessä. Sitten alkoi pikkukakkonen ja pääsin vajaaksi tunniksi lepäämään. Ja väsymys vaan jatkui. Iltapäivällä nukuin tunnin olohuoneen matolla kun poika pelasi isänsä ja kumminsa kanssa lautapelejä. Meillä ei siis enää nukuta päiväunia, joten ei itsekään pääse kunnolla päikkäreille :headwall: Pelottaa kyllä miten jaksan jouluaaton ja muut erikoispäivät kun ei kai oikein voi käydä nukkumaan siinä joulupukin ja jouluaterian välissä
Kerrottiin pojalle tänään vauvasta. Aluksi taisi kuvitella, että huijataan kun on tuo mies joskus aiemminkin ohimennen vitsaillut äidin mahassa olevasta vauvasta siis jo ennen raskautta. Keskustelu oli parilla lauseella ohi. Myöhemmin alkoi kysellä kovasti että onko oikeasti ja illalla oli jo aivan riemuissaan ja silitteli kovasti masua. Tänään käytiin miehen vanhemmillakin, mutta poika ei paljastanut mitään kun ei ollut tainnut vielä itsekään ymmärtää koko asiaa. Toivotaan nyt että kaikki menee hyvin. Puhuttiin kyllä pojalle, että vauva on vielä tosi pieni ja voi olla ettei jaksakaan kasvaa isoksi.
Ruoka ei oikein edelleenkään maistu ja kauhulla jo odotan jouluateriaa kun huono olohan siitä vaan tulee. Minulle olisi siis suuri lohtu, jos lähimmät sukulaiset tästä raskaudesta tietäisivät, koska on paljon helpompi voida huonosti jokaisessa kahvipöydässä hyvällä syyllä kuin voida salaa pahoin.
Minulla olisi vielä maanantaina työpäivä ja sitten ne kolme joulupäivää vapaata. Eli ei yhtään ylimääräistä lomapäivää
Mutta rentoja työpäivää kyllä tulee kun suurinpiirtein kaikki muut ovat lomalla. Huomenna mennään ostamaan kuusi ja koristellaankin varmaan jo samantien
Tervetuloa taas uusille
mariet ja pieni 8+1 :heart: