heipat!
meilläkin yöt edelleen katkonaisia. viimeyönä oli pakko antaa tissiä neljän jälkeen ja sitte kuuden kutveessa uudemman kerran. ennen neljää herätyksiä oli muutama,mutta lauri rauhottui itelleen. silloin neljältä imi nyrkkiään niin kovin, että ymmärsin yskän ja laitoin tissin suuhun. eilen oli laurilla puurolakko sekä aamulla, että illalla, muuten kyllä ruoka maittoi. aamupalaksi annoin tänään kasvisbroileri sosetta, en viitsinyt edes puuroa tarjota, kun illalla oli niin kova vastustus. tänä iltana sitten maistui taas puuro, joten ehkä helpompi yö tulossa, ainakin haaveissa.
eilen kokeilin banaania, mutta vastaan otto oli yökkimistä ja oksentamista, joten jätin väliin.
yläikenet pullottelee, taitaa olla hampulit siis puhkeamassa viikon-parin sisään.
tuttin meillä jäi pois n. kk sitten. siinä ei ollut mitään ongelmaa, harjoiteltiin päikkäreillä. meilläkin meni yöt siihen tutin vaatimiseen, joten katsoin parhaaksi pistää tutin purkkiin. nyt on siis sen tissin vuoro. mulle ei ole mikään ongelma syöttää kerran yössä, mutta tunnin parin välein ei voi olla pojalla nälkä, kun alla on kunnon setit sapuskaa. se tisu on vaan niin ihana, ja äitin peiton alla turvallinen olo :heart:
late ryömii jo kovaa vauhtia. viihtyy tosi hyvin lattialla ja peuhaa milloin minkäkin lelun kanssa. isommille olen yrittänyt nyt jankuttaa, ettei helmiä ja muuta pikkuroinaa saa jättää lattialle, kaikki nimittäin uppoo suuhun.
kuumeilua... no on ja ei. musta on niin haikeaa ajatella, että lauri olisi meidän viimeinen pallero, mutta olen vakavissani hakeutumassa kouluun ja/tai työelämään elokuun jälkeen (eriasia on pääsenkö). kolme on ihan hyvä määrä ja vielä vilkkaina tapauksina ihan riittävät, ainakin toistaiseksi. meillä vanhin siis 5v ja kakkonen parinviikon päästä 3. mitä aika tuo tullessaan näkee sitten, mutta tässä vaiheessa meille riittää. kiva kuulla, että muutamilla on kuitenkin jo pilkettä silmäkulmassa ja uusi tilauksessa. kävin muuten tekemässä äsken pikaisen kurkkauksen tämänvuoden elokuisiin, siellä eka 3kk alkaa olla takana... oi niitä aikoja, oli se niin ihanaa (ainakin näin jälkikäteen).
lauri muuten joi tänään nokkamukista vettä!!!! meinasin hyppiä onnesta, ehkä ääsen näitten tissieni kanssa vielä joskus jonnekkin, pidemmäksikin aikaa kuin pari tuntia. meille on taas to tulossa kunnan perhepiiriltä hoitaja pariksi tunniksi, käyn hierojalla ja kaupassa. selkä on kuin rautakanki ja iskä lähtee rukalle to-su. ensiviikon ti on sitten taas hoitaja neljäksi tuntia, että äiti pääsee hieman hemmottelemaan itseään kynsienn kk huoltoon ja samalla kohennetaan taas kulmat ja ripset. olen jo reilun vuoden nauttinut tästä turhamaisuudesta, mutta ei voi mitään, olen ihan koukussa...
no taitaapi olla tarinaa taas ihan riittämiin.... öitä!