**ELOVAUVAT 2006**

Huomenta!

Täällä herättiin jo kuudelta kun tyttö iloisesti jokelteli ja höpötteli itsekseen :heart: Ihanahan sitä on kuunnella, mutta kuudelta aamulla!! :headwall: No, nukkuu nyt sitten jo ekoja "päikkäreitä"...
Yöt on olleet nyt melko risaisia, useita kertoja yössä herää ja tissille pitää päästä. Ehkä kerran yössä tassuttelu toimii ja sen jälkeen sitten nukkuukin tosi hyvin.

Kaurapuuro aloitettiin, mutta se kyllä tökkii ja pahasti :( Ei kelpaa neidille sitten millään, välillä tulee toiselle ihan itkukin... Onko kellään hyviä vinkkejä, miten sen saisi paremmin maistumaan? Olen hienontanut kaurahiutaleita (Elovena) ja laittanut korvikettakin sekaan, melko sileää puurosta kyllä tulee... Vai pitäisiköhän kokeilla jotain muuta, vaikka riisiä?

Jandhe: Kuinka Pihlalla sujui hoitokokeilu? =) Entäs joko pullotteluharjoitukset on alkaneet tuottaa tulosta? Meillä sujuu jo ihan kivasti. Aamulla Emilia juo pullosta mukisematta 60-100ml ja pitkien päiväunien jälkeen saman verran :) Ainun perustuttipullo on näköjään ainoa, minkä Emilia huolii, joten niitä piti nyt sitten muutama käydä lisää hakemassa :D

Lumikki: Samaa mieltä olen, että on kyllä ollut hurjaa tämä kehittyminen ja varmasti seuraavat puoli vuotta on myös! Syksyllähän nämä meidän pikkuiset jo kävelee :eek:

Kyllä oon kanssa hieman kade niille, jotka tuolla etelän auringossa lämmittelee... Appivanhemmatkin lomailevat tällä hetkellä Thaimaassa pikku saarella :D

Tää lähtee sitten syyskuussa töihin :eek: Tänään täytyy käydä viemässä päivähoitohakemus... Kyllä tää aika vaan menee nopeasti! Täytyy nyt todella nauttia keväästä ja kesästä, kun saa olla tytön kanssa kotona :heart:

Hyvää päivän ja viikon alkua kaikille!

Profiilissa uusi kuva neitokaisesta... :heart:

Wilhelmiina & pikku-Emilia<br><br>
 
Huomenta!

Wilhelmiina:

ihan sama juttu, Pihlakin on jo ekoilla päikkäreillä kun heräsi kukkumaan niin aikaisin ;) ihana kuva Emiliasta, ei teilläkään ole tainnut tukkaa pahemmin lähteä!

Pihlan eilinen hoitokokeilu meni todella hyvin, yhtään ikäväitkua ei ollut tullut (olin jopa vähän "pettynyt" :ashamed: ). Kiva oli ollut touhuta mummin ja kummitädin kanssa (joka on siis mun pikkusisko ja asuu vielä kotona). Pihla oli hoidossa yht. 2 1/2h. Syönytkin oli soseita hyvin, mutta ei ollut pullo kelvannut sielläkään :/ Vaikea oli jättää ekan kerran hoitoon! Sitten kun menin hakemaan Pihlaa niin ei aluksi ollut millänsäkään, ihan kun en olisi ollut edes poissa ollenkaan, mutta sitten kun pääsi äidin syliin niin olikin kuin pieni iilimato siinä :heart: Ja tuntu että koko illan kotonakin oikein haki extrapaljon huomiota äidiltä tai iskältä =) No mutta on nyt kiva tietää että voi huoletta toisen pieneksi aikaa hoitoon viedä, jos haluaa lähteä jonnekkin! Onko teillä muilla ollut vauvat jo hoidossa ja kuinka sujui?

Ja kiva että teillä on pullokokeilut edistynyt noin hyvin =) meillä ei olla nyt taas yhtään edistytty, eli Pihla ottaa sen pari imaisua ja se on siinä vaikka mitä tekisi.... Ja muilta kun äidiltä ei ota edes sen vertaa... En tiedä mitä tekisi....

Lumikki: ihan samaa minäkin olen kauhistellut kuinka nopeasti aika menee ja pienistä vauvoista on tullut jo paljon osaavia naperoita! Ihan kauhistuin että mihin se meidän vauva on kadonnut kun viikonloppuna mummilla kokeiltiin syöttötuolia ja Pihla istuin siinä kuin vanha tekijä ja näytti jotenkin niin isolta tytöltä että! :D ja tahti taitaa tästä vaan kiihtyä.<br><br>
 
Piti vaan pikaseen tulla lukasemaan juttuja..

Meilläkin herättiin 6.30 ja nyt ollaan jo pihalla päikkäreillä... Taitaa olla aamuvirkkuja liikkeellä... :LOL: . Meilläkin herätään ihanasti höpöttelemään, mutta kun äitiä niiiiiin kovasti väsyttäis.

Nyt kahville...
 
Wilhelmiina Meilläkään ei puuro aluksi maistunut. Kaurapuurolla (eloveena) aloitettiin. Mä olen myös hienontanut sen sauvasekottimella. Alkuun meilläkin tuli hirveä huuto kun puuroa laittoi suuhun eikä siitä syömisestä tullut yhtään mitään vaikka laitoin aluks joukkoon tissimaitoa ja hedelmäsosetta mutta ei vaan mennyt alas. Mutta mutta ilmeisesti tämä uusi maku vaati vähän pidempää totuttelua kun nyt puuro uppoaa hedelmäsoseen kanssa ihan kivasti.

Meillä ei kyllä tosta puuron syömisestä ole ollut mitään apua yöuniin :( Alex herää edelleen ekan kerran siinä klo 23 aikoihin eikä jatka uniaan muuten kuin tissillä. Yöt on meilläkin nykyään muutenkin todella rauhattomia. Usein saa toista hyssytellä nukkumaan. Johtuukohan noi yöheräilyt sitten ihan huimasta kehityksestä ja siitä kun päivällä touhutaan niin paljon vai mistäköhän. Hampaita ei ole vielä tullut ensimmäistäkään vähän ehkä ikeniä pullottaa.

Meillä herättiin myös kuuden jälkeen. Näyttää nykyään aina unet loppuvan kuuden maissa. Nyt Alex heräsikin jo ekoilta päiväuniltaan sitteristä. Nukkuin reilun puol tuntia.

Mitä vaippoja teidän poikavauvoilla käytetään yöllä? Meillä on käytössä Liberon 7-14 kg ja joka ikinen aamuyö sattuu nykyään pissavahinko. Vaipan imukyky ei yksinkertaisesti riitä. Tuntuu toi poika pissaavan aivan älyttömästi yöllä. Yöllä ei oikeen viitsi pojalle vaipaakaan vaihtaa kun herää siihen.

Alex oli viikonloppuna ekan kerran yöhoidossa. Ei meillä miehen kanssa mitään ihmeellistä ollut. Alex oli miehen siskolla hoidossa. Tottakai poika oli ollut siellä vieraskorea ja herännyt vain kolme kertaa yön aikana ja antoi niiden nukkua puol kahdeksaan :D . Mulle oli kyllä todella vaikeaa viedä Alex yöhoitoon ja olin lauantai-iltana valmis perumaan koko homman. Mies nukkui yllättäen tosi hyvin mutta mä en. Kyllähän sitä mietti miten poitsu pärjää vieraassa paikassa ja sit mun oli kuitenkin yöllä pumpattava tissejäkin tyhjiksi kun ne meinas räjähtää.

Nyt pitää mennä pojan kanssa leikkimään.

Mimmi + Alex
 
Eloveena-70: Ai on vai? :whistle: Hyvä, kun korjasit, oon luullut diggailevani Alataloa. :LOL:

Yritettiin eilen syöttää tavallista kaurapuuroa (eloveenaa) pojalle, mutta ei kelvannut. Sylki vain pois. :( Kokeillaan tänään uudestaan, toivottavasti ei olisi tottunut nyt liikaa noihin vauvapuuroihin. :snotty: Kieltämättä se tavispuuro oli aika mautonta verrattuna Piltin kaurapuuroon. Niin ja muuten soseutin kyllä hiutaleita, että ei siitäkään pitäisi olla kiinni.

Meillä taitaa asua melkoinen mammanpoika nykyään. On jo muutaman kerran kitissyt niin kauan, että minä tuun paikalle; ei isi kelpaa. \|O Toivottavasti ne pärjää tänään kaksin kotona, kun mun täytyy lähteä luennolle ja jumppaankin olis kyllä kiva mennä... :p
 
Anna K. Meillä asustaa äidin tyttö, välillä pitää päästä vain äidin syliin, isi ei oo mitään siinä vaiheessa.. Kuitenkin isälle naureskellaan enemmän..

Meillä syödään tällä hetkellä piltin kaurapuuroa ja sen kanssa sitten hedelmä- tai marjasosetta.

Aamuvirkuiksi täälläkin on tultu tänään noustiin siinä seitsämän maissa.. Itse voisin siihen kyl ottaa pari tuntia lisää unta palloon, varsinkin meillä parin tunnin välein yöllä syödään..

Nyt oma ruoka valmis :wave:
 
Argh... Kokeilin sitten tänään kaurapuuroa tytylle antaa ja johan lehahti iho punaiseksi ja selkä täynnä näppyjä... aahhghgh... Onkohan nää ihojutut sittenkin jotain allergiaa. Toivottavasti ei. Onko kellään tullu iho-oireita jostain ruokaaineista?

Huokaillen painun taas mietintä kahville....
 
Tervehdys tältäkin suunnalta!

Eli elämä on palannut normaaliin lasten oltua kammottavassa räkätaudissa toista viikkoa, lääkärissäkin käytiin, EI onneks ollut korvatulehdusta.

puolivuotta tosiaan tossa tuli täyteen neidille lauantaina ja pullakahvit tarjottiin ystäväpariskunnalle.

Tossa sairastellessa yöt meni rikkonaisiksi ja rytmit hakuseen, no nyt ne on löytyneet jee jee ja kivasti menee!
Elikkä meillä neiti menee unille siinä 1900/1930 ja nukkuu mahtavasti
12 h aamu seiskaan,kahdeksaan ilman pihahdustakaan. Kun yöunta noin mallikkaasti riittää siirrettiin hänet veikan kanssa samaan huoneeseen.
(isoveikke menee puolestaan siinä tuntia myöhemmin unille ja heräilee kans siinä seiskan aikaan)

Sit aamulla tyttö syö just sitä ihan tavallista kaurapuuroa ison lautasellisen. Pikkutorkut 10-11 ja lounas veikan kans taas samaan aikaan, ja sit molemmat nukkumaan.
--> äidin omaa aikaa!! makeeta.
aikasemmin tyttö heräs ja poika nukkumaan, joten nyt on kyll aika kiva kun saa reilun tunninkin tehdä omiaan. Joskus jopa 2 h.
Outoa!! :LOL:

Päikkäreiden jälkeen välkkäri, sit n 1700 päivällinen ja iltapuuro 1900 pesut ja pusut ja unille.

Ihanaa kun pakkaset vähän hellitti! Ulkoilut sujuu pulkkamäessä, heh saapahan isi ja äitikin puolvahingossa laskea mäkeä!!

Kiva on lueskella juttuja, pidetään lippu korkeella eikös vaan ja kevättä kohti!
Aurinkoisia päiviä toivottelee

Pamuk, pikkuIsoveikka ja typykkä 6kk
 
lumikki
Paivitin profiilin,

Kaurapuuroa kakisteltiin taallakin eka, mut omenan, paarynan tai banskun kanssa saa maistuvampaa, laitan puuron sekaan ja sit soseutan.

Wilhelmiinasopo kuva pikku neidista, suuret on silmat ja hiukset paksut.

Nyt lyhyesti, kun kakkonen poksyssa
 
Emppu80 kyselit noista näppylöistä/ruoka-aineen aiheuttajista.
Meillä on pojalla ihottumaa poskissa, mutta mielestäni se on atooppis tyyppistä. Tosin porkkana on ainut jonka olen selkeästi huomannut tuovan lisä punotusta. Nää iho-oireet on niin "salapoliisi " hommaa, että..

:wave: poika on nyt toista mieltä netissä olosta, kirjoittelen paremmalla aikaa lisää.
 
Täällä kans yöt vielä risaisia, Eevi heräilee yöllä useaan otteeseen ja tissillä vaan rauhoittuu. Osaltaan ei varmaan ole edes nälkäinen mutta kun masullaan nukkuu ja siittä sitten ilmavaivojen takia pyörähtää selälleen niin havahtuu hereille. Tyttö on kans kova kakkimaan yöaikaan, melkein joka yö on pakko vaippa vaihtaa :whistle: Nyt on menny kakkakin kiinteiden myötä kiinteäksi papana kakaksi :eek: Ja jonkin verran joutuu sitä punnaamaan ulos.

Eevi on löytänyt oman äänensä :D Likka huutaa ja kiljuu ja kokeilee äänijänteiden kestävyyttä :LOL: Sellasta metakkaa välillä pittää, että hiljaisempaa hirvittää :LOL: :D Taitaa tulla sukuunsa kovaääninen (kuten äippänsä) ;) Ei siinä mitään, senkun päiväsaikaan kirkuu mutta kun välistä se alkaa jo aamu 5 :eek: Illat kans menee tutti suussa huuteluun ja kärisemiseen, siis ihan hyväntuulinen likka on mutta huuto on kovaa ;) :LOL:

No juu, nyt pittää yrittää tuo kiljukaula saada unten maille.

Kuivasta ihosta vielä sen verran, että tytöllä on muutamassa kohdassa kuivia läikkiä. Oikeassa kainalossa, vasemman jalan polvitaipeessa ja kaulalla. Tänään on vähän posket olleet kuivanoloiset ja punakat. En kyl jaksa uskoa mihinkään ruoka-aineallergiaan, varmaan vaan atooppistyyppistä. Muuten tytöllä on tosi hyvä ja puhdas iho. Tulee vissiin äitiinsä, kun pakkasilla "kukkii" ;)

Ukkis ja Kiljukaula-Eevi :heart: :D
 
Heini79
Viikonloppu yökyläilyneen (Oskarin eka yökylä) takana ja reissu meni oikein mallikkaasti. Nukkui lainapinniksessä yhtä nätisti kuin kotona, ellei jopa vähän paremminkin. Ja nukahti jopa itsekseen lopulta, kunhan oli hetken itsekseen jotain höpöttänyt ja sama juttu eilenkin illalla. Poika tosiaa nukahtaa oikeastaan aina yöunille vain tissille, että joskos sekin alkaisi sitten helpottaa tuo nukkumaan meno.

Oskari on ollut muutamaan otteeseen pari tuntia hoidossa jo ja hyvin on pärjätty. Vielä ei kyllä Oskarin vierastaminen ole alkanut, että sitten kun se alkaa jos alkaa, voi hoitoreissutkin olla vaikeampia.

Nukkumaan kai tästä tarvitsisi jo itsekin lähteä...

Ai niin, profiilissa mullakin uusi kuva meidän netti-hirmusta =)
 
lumikki
Hohhoijaa \|O voi naita oita...
Kylla olen kade, kun osalla vauvelit nukkuu 12 tuntia heraamatta, mulla meni viime yona taas laskut sekasin, eka heraaminen oli jo tunnin paasta nukahtamisesta. Tuntu, etta tunnin valein sai laittaa tuttia ja vaihtaa asentoa ja jossain vaiheessa jai taas viereen, siinakin kylla heras itkemaan...silmat ei aukee, mut itkee ja rauhottuu ku saa tutin, nyt ei enaa syo ku aamusella noin 06.00, et nalkaan ei heraa vaan jotain muuta levottomuutta tai unia.

Mietin jo illalla, etta mitenkohan yo menee ja toivon, en 12 tunnin younia, no hope, vaan edes sita 5-6 tunnin unipatkaa.

Nyt kahvia pannu
 
Iho-oireista; Aarolla on ollut kuivat ja punakat posket siitä saakka kun "talvi" alkoi eli syksystä. Aluksi mielestäni esim. porkkanasta tuli punoitusta mutta nyt en enää huomannut tauon jälkeen että olisi mitenkään ihoa pahentanut. Eilen annoin kokelumielessä valmispöperöä jossa kalaa, tomaattia, mausteita... iholle ei tullut mitään mutta peppua kyllä paukutteli tavallista enemmän :D Poskia olen rasvannut iltaisin bepanthenilla ja aamuisin kosteusvoiteella. Välillä rasvaus kyllä unohtuukin :ashamed: Myös jalkojen iho kuivui pakkasilla ja nyt on jotain valkoista nyppylääkin pukannut...

Puurovinkki; ostin täysjyväriisijauhoa jonka keitän veteen puuroksi ja sitten notkistan runsaalla määrällä hedelmäsosetta niin johan alkoi puuro kelvata B) Elovena ei meillä kelvannut millään keinolla eikä myöskään tattari. Itsekin maistoin tuota riisipuuroa soseen kanssa oli tosi hyvää :p Toivotaan että kohta se elovenakin maistuisi...
 
Moe

niin ne meidän 6kk mitat olivat:
66,5 cm ja 7,160 kg, pipo 43,5 cm ja tasasesti käyrällään kasvaa.
Vissiin kait suht hoikka tapaus mutt kaikki onkin tullut niihin poskiin
:heart: :LOL:

Konttausasentoon jo noustaa hetkeksi ja sitten "pötsähdetään" takaisin käsinojaan! Voih kunpa itselläkin ois tommonen keskivartalon hallinta.
:D muuten jo liikkuu aikapaljonkin.

Öistä vielä, että jos vaan jaksaa eka kuunnella vauvelia hetken, (2-3min) siis onks sillä todellista hätää vai onko esim unilaulu, unijokellus menossa, silloin pikkunen hakee ite unta uudestaan ja saattaa sammua itse.
Tietysti jos itketään ja huudetaan pitää toimia mutta huomasin, että usein tyttö vaan sattui heräämään ja sit nukahtikin ,itse.
Ja jos vaavinne syö tuttia, laittakaa niitä tarpeeks monta sinne sänkyyn niin hän saa sen itsekin jo etsittyä/laitettua, ei tarvi sit sen takia nousta tutittamaan.
Joskus päivällä kun annoin tutin neidille lattialle niin kas hetken päästä se oli jo hänellä suussa!!! kyllä ne siis tosi pienenä osaa jo vaikka mitä.
Tsemppiä ja voimia öihinne.

Pamuk

 
Ukkis:Ihan pakko kommentoida, että meillä on ihan samanlaista! :D Emilia tosiaan tuntuu välillä todella kokeilevan ääntänsä ja eilen illallakin ihan otti korviin (siis mun...) kun toinen kirkui ja kiljahteli tosi lujaa -ja niin tyttömäisen korkealta... Täytynee kysellä naapurilta, että onko meistä ollut kovastikin meluhaittaa heille :snotty: Vaikka tuskinpa tuo ajoittainen kirkuminen heitä niin haittaa!

Täytyy mennä, moiks :wave:
 
Käytiin tänään neuvolassa puolivuotispäivän kunniaksi. :)
Pituudeksi mitattiin 71 cm ja painoa oli tasan 8 kg. Vieläkin on painoa melko vähän suhteessa pituuteen, mutta eipä viime viikolla oikein ruoka maistunutkaan. Nyt yritän ujuttaa toista kasvisateriaa päivään. Äsken tarjosin perunaa maissilla, mutta ei oikein ollut nälkä naperolla.

Terkka kehuu aina, kuinka hyvä iho pojalla on. Ei oo kyllä tarvinnut rasvaillakaan melkein ollenkaan. Nyt kylläkin on vähän tullut ihottuman tyylistä nivusiin, kun napero itse raapii siitä kohtaa. On nimittäin pippeli löytynyt!! :D

Ihana ilopilleri tuo poika. :heart: Ja oikea linssilude. Voisinkin vaihtaa profiiliin kuvan, niitä kun tulee räpsittyä.

Anna K ja napero tänään 6 kk!!<br><br>
 
Anna Karenina: hassua mä olen myös laulanut tuota samaa laulua. :LOL: Tapsa rules! En ees muista mistä se oikein kertoo, mutta joka päivä meidän äidin pikku poika lähtee ulkomaille.

Meillä on yöt melkoista kääntelyä ja tutin suuhun laittoa. Ei vielä onnistu tuo tutin itse suuhun laitto (täytyy varmaan harjotella enemmän päivisin - kiitos rohkaisusta Pamu) ja jos en auta yöllä niin pelkään, että poika sitten herää niin kunnolla, ettei enää nuku. Niin on käynyt varsinkin viime aikoina kun pojalla on ollut kova yskä ja nuha. Klo 4 aamulla ollaan herätty kun pikkunen ei ole saanut kunnolla hengitettyä ja sit ollaan puolitoista tuntia hereillä.

Ylihuomenna onkin sitten 6kk neuvola. Jännää aina nuo strategiset mitat. Me kuviteltiin ennen, et meidän poika on iso, mut sitten kun lueskelin täällä muitten elovauvojen mittoja niin eihän me päästä varmaan edes top 10... Mutta tuon kasvun myötä on multa ainakin osaksi mennyt vaatteiden ostohalut :/ . Kun tuntuu et poika on kasvanut sellaisella tahdilla, et aina parin viikon välein sai vaihtaa kokoa suurempaan. Nyt on onneksi kasvu vähän hidastunut ja samoja vaatteita ollaan voitu pitää jo melkein kuukausi.

Puuroista... Siis näin pöhkö ensikertalaisäiti olen, en edes tajunnut, että voisi käyttää ihan normaalia elovenaa tai muita "normaaleja" puuroja :ashamed: . No olen muutenkin sen verran tumpelo, että en tee (osaa/laiskuuttani jaksa tehdä) soseita itse, kuten joskus jo mainitsinkin. Me ollaan syöty Nestlen banaani-riisipuuroa ja se on ihan suurinta herkkua. Sen mukana saa luumuakin menemään sen verran, että vatsa toimii paremmin eikä kakasta tule muovailuvahapalleroita.

Jaaha mun täytyy varmaan mennä nyt vakuutusyhtiöiden sivuja tavaamaan kun täytyisi ottaa lapsivakuutus. Me ei saatu sitä ennen pojan syntymää kun oli raskaudessa pieniä komplikaatioita ja sen jälkeen en vain ole saanut aikaiseksi. Onko muilla mitään neuvoja hyvistä vakuutuksista?

Vilhelmiina olen samaa mieltä AKn kanssa!!!

Rauhallista yötä toivotellen, E & Robert

P.S. Kanarialle ja Välimerelle haikean kateellisia :wave: <br><br>
 
Meilläkään ei oikein puuro maistu :\| syö muutaman lusikallisen ja sit menee suu suppuun. Muutenkin on tytsy syöny vähän huonosti viime päivinä. Ainoa mikä maistuu paremmin on päärynä-vadelma sose :p Yritettiin niin että oltais syöty kasviksia/hedelmää kaksi kertaa päivässä ja sit ilta puuro, mut kolmea ateriaa ei neitiin uppoa sit millään :ashamed: Lihaa ei olla vielä alotettu ollenkaan, kun ajattelin et ensin sais ton puuron syömisen sujumaan...

Mä huomasin tänään et Ronja on laihtunu :eek: tai ei tuo paino ole varmaan mihinkään tippunu, mut se vauvan pömppömasu on hävinnyt :( No ens viikolla on neuvola, et sit tietää painon. Voihan se olla että on nyt vaan venähtäny pituutta ja paino ei ole pysyny perässä???

Joku kyseli vauvojen hoitoon jättämisestä, en nyt muista kuka :ashamed: Ronja on ollu jo usemman kerran (noin 5)mummilla muutamia tunteja ja kummitädin luona oli joulukuussa jokusen tunnin päivällä, kun mä olin luennolla ja mies töissä. Joulun ja uudenvuoden välissä oli illan mummin hoidossa, kun oltiin miehen kanssa syömässä hääpäivänä ja oltiin sillon mummolassa yötä ja ihan hyvin on sujunu. Meillä tuo hoitoon jättäminen on silleen ollu helppoa, kun neiti on aina syöny maitonsa pullosta. Aina on kyllä kans ollu silleen et jos Ronjalle ois hoidossa joku hätä tullu, niin jompikumpi ois päässy pian paikalle. Mut eipä tuota kovin kauaksi aikaa raaski vielä hoitoon jättää, just jonkun luennon ajaksi. Nyt ei ole vähään aikaan ollu ja enpä tiedä miten nyt sujuis kun neiti on ruvennu vähän vierastamaan.

Jotain muutakin mulla OLI mielessä, vaan eipä ole enää :ashamed:
 
:heart: Hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:

Mä olen yrittänyt saada Alexia juomaan korviketta muuta ei kelpaa. Aattelin että sais testattua ton korvikemaidon sopivuuden ennen seuraavaa neuvolaa mutta poitsu on päättänyt olla juomatta sylkee vaan pois. Imetyksen olin aatellut kuitenkin kohta lopettaa että ennen sitä pitäis korvikkeen upota ja toivottavasti se sopii. Pullosta Alex kuitenkin suostuu omaa maitoa juomaan ettei siitä ole kyse ettei pulloa huolisi. Olen yrittänyt vielä laittaa omaa maitoa joukkoon mutta ei kelpaa. No periksi en anna ja sitkeästi yritetän joka väliin sitä tarjota.

Meillä on Alex löytänyt nyt tosissaan varpaansa, niitä pitää koko ajan hiplata ja tarkistaa että onko ne tallella :LOL:

Nyt täytyy mennä poikaa ulkoiluttamaan :wave:

Mimmi + Alex
 
Oikein hyvää ystävänpäivää kaikille! :heart:

Anna K. ja Eloisa:Kiitos! Onhan tuo meidän pikkuneiti äidinkin mielestä tosi söpö, mutta eikö se oma aina olekin ;) Me vanhemmat ollaankin sitten jo ihan kulahtaneita ja kaukana hyvännäköisistä :LOL: Niin kovasti odotan, että pääsen sinne kampaajalle ja saan hieman kohennusta tähän olomuotoon... Ehkäpä neiti onkin perinyt molemmilta vain ne hyvät puolet... :snotty: :LOL:

Puuro ei maistu vieläkään... Ostin jopa Muksun lempeää ensipuuroakin, mutta eipä mene sitäkään alas kuin muutama lusikallinen... Tuota banaani-riisipuuroa olen kyllä ajatellut kokeilla seuraavaksi, jos tämä kaurapuuro ei nyt ala maistua :kieh: Ehkäpä se siitä ajan kanssa...

Meidän pikkuisesta on nyt tullut ihan äidin tyttö :eek: Olin eilen illalla jumpassa, mies oli tytön kanssa ja sanoi, että oli typy aloittanut huutamisen heti kun lähdin ja itkenyt kunnolla sitten koko 2h... Kun tulin kotiin ja Emilia kuuli mun äänen niin heti oli kaikki taas hyvin :\| Eipä ennen ole tällaista tapahtunut... Toivottavasti olikin nyt vaan tuo yksi kerta!

Muistan jostain lukeneeni, että hampaiden tulo saattaa tuntua myös korvissa? Muistankohan nyt ihan väärin... :ashamed: Kun Emilia on haronut toista korvaansa jo jonkin aikaa, mutta ei siinä kyllä tulehdustakaan ole. Tai sitten on muuten vaan kiva näpertää korvalehteä... :whistle:

Mutta nyt hyökkään tuon yhden komeron kimppuun, kun kerrankin on aikaa siivota se :wave:

W & Emilia :heart:
 
:heart: HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ :heart:

Meilläkin on muuten varpaat löytyny :D Niistä pidetään kiinni melkein koko hereillä olo aika :LOL: varmaan pelkää että karkaavat johonkin muuten...

Meillä on sama ton puuron kanssa et pari lusikallista uppoo, mut ei enempää. Oon miettiny et pitäiskö kokeilla noita vauvojen omia puuroja kun tähän asti on syöty vaan elovenaa ja riisihiutale puuroja.
 

Yhteistyössä