Moikka
Meillä ei olla vielä oikeen hiffattu tuota kääntymistä. Kovasti jalat potkivat ja eteenpäin yrittää, mutta kääntyä tytti ei vielä osaa. Ja sitten hermostutaan, kun ei niskaa jaksa enää pitää ylhäällä. Eilen hän oli kantoliinassa, kun imuroin ja kyllä pää kääntyili, kun piti nähdä kaikki.
Kyllä tuo pikku tyttö on niin rakas. Iltaisin katselen häntä sängyssään, kun hän nukkuu ja hyvä ettei itku pääse, kun rakkaus pusertaa rintaa. :heart: :heart: Meidän iltatähti. Valaisee kaikkien mielen.
No niin...Kun käytiin silmätulehduksen takia lääkärissä, jouduttiin odottamaan 1,5h vaikka oli varattu aikakin. Jouduttiin päivystysajalle ja koko tuon ajan lääkäri hoiti mummoa ja vilahti vaan käytävällä, kun kävi hakemassa jotain. Täällä on aivan katastrofaalinen tilanne tuolla terveyskeskuksessa. Siellä on 1 päivystävä lääkäri, joka hoitaa myös vuodeosaston, jos sinne tulee hälyytys. Siellä sitten istutaan ja odotetaan, että päästään lääkäriin. Vaikka olisi pieni lapsikin. Ja tilanne heijastuu yksityiseen lääkärikeskukseenkin niin, että sielläkin on ruuhkaa eikä sinnekään välttämättä pääse.
Mä en saa kuvaa profiiliin. Olen joitakin kertoja yrittänyt, mutta en enää jaksa sählätä sen kanssa.
Joku kysyi puklailusta. Mun poika puklas tosi paljon ja se vaan paheni, kun aloin antamaan kiinteetä ruokaa. Vuoden iässä se sitten helpotti, kun poika alkoi liikkua pystyssä. Hänellä "vuosi" ruokatorven läppä ja hän sai siihen lääkettäkin, mutta ei se pahemmin auttanut. Vaateketoja meni monet päivässä, kun ne oli aina pulkussa.
Vaipoista. Meillä on ollut käytössä Lidlin, Pampersin ja Liberon vaipat. Kaikki ovat yhtä hyviä. Lidlin vaipat ovat vähän paksummat. Muumia en uskalla käyttää, koska mun poika sai siitä kamalan ihottuman. Pampersista käytän niitä, joissa ei ole voidetta.
Sisällä puen tytille pitkähihaisen bodyn ja potkuhousut tai puolihousut. Toistaiseksi ne ovat olleet sopivan lämpöiset.
Täytyy mennä. Tytti heräsi.
Maxine ja Minja tasan 2 kk
<br><br>