Hellurei!
Miten mä oon niin laiska kirjottamaan vaikka aikaa olis runsaasti?!! Ei tässä maatessa luulis olevan niin vaikeeta kommentoida joskus.. Luen kyllä joka päivä juttujanne ja kommentoin mielessäni, mut en vaan hitto saa aikasex kirjottaa tänne!! Nyt yritän kyllä skarpata
Mieliteoista: täällä menis kyl KAIKKI herkku alas! suklaa, pullat,keksit, jäätelö..yms.. APUA! Eikä tää yhtään helpota asiaa, ettei saa liikkua
Tää on vähän niinkun kierre..on niin tylsää tää makaaminen, et tekis mieli syödä kokoajan ja sitten taas se ei oo kovin hyvä idea kun joutuu makaamaan kokoajan, mitä mä oikeen teen et lopetan tän mässäilyn?!!! No ehkä helpottaa kun tulee mansikat ja herneet myyntiin, jos sit niillä sais pahimman herkuttelu-himon kuriin
Painosta: No..sitä nyt ei varmaan tarvii ihmetellä kovinkaan paljon, et miks nousee sitä tahtia
yli 10 kiloa jo tullut ja hyvää vauhtia päästään siihen vähintään 20 kilon lisäpainoon tätä vauhtia
mut nyt ei vaan jotenkaan oo voimia taistella kaikkia mielihaluja vastaan :ashamed: oon aatellu, et kyllä mä sit ehdin taas koko loppu elämäni laihduttamaan
heh!
( . ) Kävin eilen kontrolli-ultrassa ja kohdunkaula oli luojan kiitos pysynyt samana 2,5cm, en joutunut osastolle ja sain kehuja kun olin niin kiltisti kotona jaksanut huilata. No tietysti aattelin, et nyt saan jo alkaa jotain tekemään, mut lääkäri masensi mut ja sano, että sitten 7 viikon päästä voit alkaa taas pikku hiljaa kävelemään, eli makaaminen jatkuu
No pääasia, että kaikki oli hyvin eikä tilanne ollut edennyt ainakaan enempää!
Vauva oli perätilassa ja painoarvio oli kilon. Aika pieni vauva kuulemma tulossa. Onko täällä muita joilla painoarvio ollut käyrien alapuolella? Olin ensin hieman huolissani mutta lääkäri rauhoitteli, että kaikki näyttää tosi hyvältä ja vauvat nyt vaan sattuu olemaan niin eri kokoisia jo tässä vaiheessa, sanoi vielä että ole tyytyväinen, saat synnyttää pienen vauvan
no niinhän mä oonkin, kunhan pysyin vielä sen 7 viikkoa vatsassa
Puhuivat viimeksi, että laitetaan tikit kohdunkaulaan, mutta nekin jäi nyt onneksi harkintaan, kunnei ollut kaula lyhentynyt enempää
eli kaikin puolin oli siis loistava käynti!!
Mikäs
Blancolla on vointi ja muilla supistelijoilla? Onko yhtään helpottanut? Mä ainakin huomaan, että tää lepo auttaa tosi paljon! Heti kun jotain enemmän tekee, niin varmasti loppuilta menee supistusten kanssa tuskaillessa
täytyy siis yrittää jaksaa huilata vielä!
Tsemppiä kaikille muillekkin huilailijoille, tiedän ettei oo helppoa, mutta onneksi palkinto tästä kaikesta on niin mahtava!!
jaahas..jos sitä menis taas syömään jotain
Happy & Nestori 28+4