Mulla on ollut ongelmia päästä tänne sivulle, kun "server is too busy". Ihanan paljon tänne tulee kyllä viestejä.
Jee-jee, äsken tuntuivat ekat SELVÄT liikkeet, kahteen eri otteeseen!!!
Jipii! Oon noiden suppareiden vuoksi ollut vähän huolissani vauvan tilasta, mut eiköhän siellä oo kaikki kunnossa =) . Eilen ja tänään ei oo sit suppaillut, eilen vähän uimahallissa, mut siirryin sit vaan läträä pojan kanssa lastenaltaaseen ni hävisivät. Kiitoksia kaikille, jotka vastailivat ja rauhoittivat supparikysymystäni (ainakin Lilli-85), tää on kyllä sitä vertaistukea parhaimmillaan! :hug: Nii, ja siis on vielä n. kuukauden kotosalla pojan kanssa, eli ainakaan työstressistä supparit ei voi johtua
Noista rautatableteista: mä oon koko ikäni kärsinyt huonosta hemoglobiinista, paitsi nyt viimeisen 4-5 vuoden ajan pysynyt suht hyvänä, jopa päälle 130. AINOA rautavalmiste, joka sopii mun vatsalle, on Spartocine. Yleensä Obsidan sopii myös herkille vatsoille (molemmat otetaan tabletteina), mut mun mahan se pisti ihan kovaksi ja kipeäksi. Spartocine myös nostaa hemppaa, kun otan 2-3 tablettia päivässä. Moni nestemäinenkin on ollut ok mahalle, mut eipä ne oo nostaneet hemppaa ollenkaan, eli yhtä tyhjän kanssa olleet. Yleensä ne vielä maistuu ihan kamalalle, yök.. :/ Mutta onneks on tuo yksi mulle sopiva löytynyt.
Tänään käytiin matelijatalossa ihmettelemässä. Itelle oli aika pettymys ja jäi vähän rahastuksen maku suuhun, mut poika 3v oli enemmän kuin innoissaan. Hänelle olis kyllä riittänyt varmaan pelkästään se kaimaanin näkeminen, oli sen terraarion/akvaarion luona varmaan puol tuntia yhteensä ja koko ajan hirvee selitys päällä, krokotiili sitä ja krokotiili tätä. Koitti myös silitellä ja pusutella sitä lasin läpi...
Tuolla helistimessä puhuttiin vatsan koosta, joku sanoi, et kohdun korkein kohta on 2 sormea navan alapuolella ja normimitoissa. Piti sit ite kokeilla, ja mulla tuntuu n. 4 sormenleveyttä navan YLÄpuolella. Maha on ihan valtava kyllä!!! Vois todella mahasta luulla, et viikkoja on jo paljon enemmän... täytyiski ehkä ottaa masusta taas kuva, yks kuva on otettu joskus 11. viikolla ja onhan tää kasvanut siitä jo paljon.
Hemuli 14+3
ps. Bonus, meillä on rakenneultra 1.4. -> ollaanpa yhteyksissä sit, mitä serkuille kuuluu!