Täälläkin sitten sairastetaan koko perhe(just kun pääsin kehuskelemasta etten ole koskaan kipeä). Ensin tulin minä sunnuntaina kipeäksi, olin sitten yksin lapsen kanssa ma-ti (39 asteen kuumeessa, mikä on mulla aika lailla jo)kun mies oli työmatkalla. Mies tuli eilen kotiin ja tänä aamuna ne oli pojun kanssa molemmat kipeitä :snotty: Poika nukkuu nyt supon voimalla. Mun kuume on onneksi vähän laskenut, että jaksan hoitaa nuo muut sairaat. :heart:
Meillä olisi eilen ollut neuvola mutta se jäi kun kipeänä oltiin, täytyy tilata uusi aika kunhan selviää vähän miten poitsukin parantuu.
Liikkeistä: eilen tunsin liikkeet niin selkeästi, että ne oli vähän kuin liian selkeitä, ihan jo potkuja! Olenkin vielä vähän epäileväinen, koska tuntuu ettei lapsi voi vielä olla niin vahva...Mutta nuo liikkeet tuntui ihan juuri kohdussa, ei missään epämääräisesti. Olen vähäsen laihtunut, joten kohtukin tuntuu tosi selvästi, ei kylläkään ole mun mielestä kovin iso vielä(korkeus on ehkä 4 cm alle navan).
Kantoliinoista puheenollen, meillä on ollut ihan ehdoton kapistus tuon pojan kanssa, kun ekat 4kk viihtyi vain sylissä, ja nyt isompanakin viihtyy liinassa useamman tunnin päivässä. Se on mustakin ihanaa kun pieni tuhisee siinä lähellä. On myös autolla liikuskeltaessa aina käytössä kaupoissa ja usein lenkkeilläänkin vain liinalla. Meillä on nyt 2 kudottua ja yksi trikoinen pitkä liina, rengasliina sekä Yamo-kantoreppu. Suosittelen kyllä hankkimaan jos vähänkin kiinnostaa! Samoin kestot on meillä käytössä.
Tatjanalle toivon ainakin jonkinlaisia uutisia piakkoin exästäsi... samoin Kotiäidille tsemppiä, ja kaikille muille tarvitseville.
Painosta... meillä ei ole kotona vaakaa, joten ei ole tietoa... tuo mun laihtuminenkin on siis mun oma huomio vyötärönympäryksestä, vatsa tuntuu ihan littanalta taas... olen vähän huolissanikin kun luulin että olisi tässä vaiheessa jo pompahtanut paremmin esiin(ekasta näkyi paljon enemmän täs vaiheessa!)
Lepäilemään täytyy taas mennä, ennen kuin lapsonen taas herää. Nyt voisi jo ruokakin maittaa(olen syönyt sunnuntaista tähän asti 2,5 näkkileipää)...