Aamulla noustessa mulla oli maha aivan älyttömän kipeä. Hyvä kun pääsin yläkerrasta alakertaan. Sit kävin pissalla ja JO HELPOTTI!! Eli rakko oli yön aikana tullu liian täyteen vaikka kävin kerran yöllä pisulla.
Aukku kyseli, että mikä on ollut läheisten ja neuvolan suhtautuminen, kun tulossa neljäs tai jopa viides lapsi perheeseen. Meillä kaikki sukulaiset on olleet ainakin iloisia ja moni toivoo, että nyt tulisi poika. Mulla siis edellisestä liitosta tyttö ja poika ja nyt uuden miehen kanssa meillä on yhteinen tyttö. Noh, maaliskuun lopulla toivottavasti selviää kumpi masussa asustelee :heart: Neuvola on suhtautunut myös neljännen odotukseen todella hyvin. Ei ole yhtään pahana, kun meille on tulossa iso perhe! Päinvastoin, taitaa neuvolatäti vain olla onnellinen, kun sai lisää uusia asiakkaita
äiti lpr kyseli Ystävänpäivän vietosta. Meillä sitä ei ole koskaan juhlittu sen kummemmin. On oikeestaan samanlainen päivä kuin muutkin :ashamed: Muutamat Ystävänpäiväviestit kuitenkin tossa aamusella jo lähti eteenpäin!!
HooÄs kyseli vitamiineista raskausaikana. Täällä ainakin syödään Multi tabsin raskausmonivitamiineja :wave: Mulle annettiin neuvolassa sellaiset ohjeet, että pimän ajan (lokakuun alusta maaliskuun loppuun) tulee ottaa 2 vitamiinipilleriä/pvä, sen jälkeen otan 1 vitamiinipillerin/pvä aina synnytykseen ja imetykseen asti! Näin saan ainakin varmistettua, että tärkeimmän ajan tulen saamaan suurinpiirtein kaikki vitamiinit joita minä ja vauva tullaan tarvitsemaan :heart:
Meillä on kyllä ollut puhetta tuosta vauvan vakuuttamisesta jo raskausaikana, kun edellisellä tytöllä oli kauhea korvatulehduskierre, joka loppui vasta korvien putkitukseen. Täytyy täs vähän miettiä, että mihin yhtiöön sitä sitten "liittyisi", heh.
Eilen mulla oli joku ihmeen siivousinnostus
Sain siivottua koko talon ja jopa jynssäsin karhealla sienellä ja raa´alla pesuaineella vessan lavuaarin ja se ei ole kyllä KOSKAAN ollut yhtä valkoinen kuin nyt!!!!
Hauskaa päivän jatkoja kaikille ja muistetaanhan olla pihalla varovaisia, kun on näin mahdottoman liukasta.
Tatjana80 ja rv 14+6