Tervetuloa uusille =)
mansikka kokeile juoda jonkun aikaa karpalomehua lasi tai pari päivässä, mulla oli yhteen aikaan kans kokoajan tulehdus päällä ja toi autto, eihän sitä oo kiva jatkuvasti lääkkeitä popsia, eihän se välttämättä tepsi mutta... toivottavasti paranet pian, inhottava tauti
neitiperho mulla oli kans just tollanen olo ekassa raskaudessa, johtuen just siitä että vartalo muuttu niin paljon, oon ihan tavllisestikkin mustasukkanen mutta raskausaikana se oikein korostuu, mutta nyt tosiaan ei enää oo niin pahana kun ekaa odottaessa =) kyllä se siitä, koita jaksaa
sinäkös se muuten kävit siellä koiranäytteyissä, kuinkas meni? aattelin kans jos tota pikkukoirapoikaa käyttäis kesällä jos sen sais nyt ensin jotain oppimaan, on melkonen koohottaja vielä =)
tatjana mullakin on ollu jst tuolla vasemmalla alhaalla välillä koviakin vihlasuja ja yleistä jomotusta, toivottavasti on vaan kasvukipuja..
jännittää jo perjantain neuvola, että mahtaako kuulua sydänäänet hyvin, kaikkee sitä vaan täytyy hermoilla, no ainakin huono olo jatkuu vielä että oireet ei kyllä oo vähentyny. tänään on tullu pari supistusta, mulla alko pojastakin 14 viikolla supistukset rasituksessa ja jouduinkin sit sairaslomalle, nyt saa onneks kotona tehdä asiat ihan omaan tahtiin ja levätä sillon kun siltä tuntuu
mä en muuten kans kyllä yhtään tykkää että kukaan tulis taputteleen, ainakaan vieras,onneks ei oo sellasia pahemmis tullu vastaan, siis aiemmissa raskauksissa =) tätähän tuskin viä huomaakaan =)
niin jos päivittäjä viittis laittaa mulle että 3 lapsi ja sairaala tays, kiitos paljon =)
täytyy taas ettiä jotain purtavaa :wave:
eliisa ja pikkuruinen 14+5