Vähän neuvolakuulumisia: Paino oli noussu 2 kiloa ja 400 g. Ohhoh.. Vp.117/68. pissa puhas ja sydänäänet +150 :saint: :heart: ..Ärsyttää,ku taas oli eri täti siellä,ihan mukavia ollu tähän asti, mut ois kiva,ku ois aina sama terkka.
Katham: Mulla ei tota mahakipua oo oikeestaan ollenkaan,ripulia aina sillon tällön.Varsinki jos syö pajlo herkkuja tai mausteista tai rasvasta ruokaa,kaikki hyvä on kiellettyä
Ja alkoholista mun maha ei kaikistellen tykkää.Kahvin juonnin lopetin sillon,ku tää sairaus todettiin ja tupakan polton pari vuotta sitte uutena vuotena ja siitä kaks viikkoa ni tulin raskaaksi,joten se oli sit tuplaten helpompaa
.
Ajatar ja Nupu84: :wave: Tervetuloa
Tatjana: Mulla tuli tänään neuvolan jälkeen vasemalle puolelle Ihan suhteellisen kova mahakipu,mut se meni sit ohi,ku lepäsin vähä aikaa,liekkö ollut sit supistus vai mikä.
Mulla otettiin papa neuvolalääkärissä. Sit ne tulokset tuli kotiin ja heitin ne roskiin,ku aattelin,et en niitä tarvii,ku kaikki oli ok. Sit ne kysy neuvolasta niitä,ihmetteli kyllä itekki et miks ne kotiin tuli. no eihän mulla niitä ollu eikä kuulemma näy koneellakaan, aika outoa ku yleensä kaikki näkyy siellä niitten koneella.no pitäs kuulemma joku luokka tietää niistä tuloksista,varmaan mä muistan muuta ku et kaikki oli ok. sano vaan et no ne ne pitäs hommata jostain,vaikee se on tyhjästä nyhjästä.mäki yllensä säilyttelen joka lippusen ja lappusen ja sit jos oikeesti joku asia pitäs olla tallessa ni mä heitän sen roskiin :headwall: . No, pakkohan ne tulokset on jossain oltava tallessa....luulisi.
Tytön kans oli taas ihan mahotonta siellä neuvolassa,heti,ku sen sylistään laski ni se paineli jossain ihan toisella käytävällä,Sit ku se ei ees osaa vierastaa ketään ni se pitää käyä jokaisen luona. Neuvolan tädin huoneestaki se tutki tyyliin joka laatikon ja nippelin ja nappelin ja mitään se ei uskonu. Jännä miten siitä on tullu niin vilkas,vaikka me ollaan miehen kans molemmat rauhallisia ja ei mitään kauheen puhelijaita varsinkaan vieraassa seurassa.
Mut eiköhän tota juttua tullu tarpeeksi, toivottavasti,joku jakso lukea.