Siitä onki aikaa,ku viimeks kirjottelin. Oon käyny aina lueskelemassa,mut en oo saanu juttujanne kiinni,ku aina jää kesken ni en oo sit jaksanu kirjotellakkaan
Täällä oli monet suru kohdannut, joten :hug: kaikille ja voimia jatkoon!!
Mut olihan niitä tullu myös uusia, joten hirmusesti onnea kaikille!!
Meillä tyttö sairasti mahataudin viikko sitte sunnuntaina, mut onneks ei ollu raju,eikä tarvinnu paljo oksennella.Itelläki oli torstaina varmaan lievä mahatauti,ku olin tosi heikkona,mikään ei maistunu, väsytti kauheesti,oksetti ja oli hirveen voimaton olo,mitään en saanu aikaseksi. sitä oli tosiaan vaan sen yhen päivän,et en usko et se oli raskausoireita. Miehellä oli sit lauantaina maha kipee ja voimaton olo, mut ei oksennellu.
Maanantaina kävin ultrassa,se siirtyki aikasemmaks.Siellä se pikkunen kovasti potki ja heilutti käsiä, suoristeli itteensä. nt.oli 0,7 eli ihan normaali. kaikki oli hyvin vastasi viikkoja, pää perämitta oli 38 mm,viikkoja sillon siis 10+3
ottivat myös sen veriseulonnan. Huomenna ois sit lääkärineuvola.
Täällä on turvotusta hirveesti,etenki eilen ku soruin syömään roskaruokaa
:ashamed: maha oli sen jälkeen ihan kivi kova. on se vähän kasvanu oikeestikki, mut pömpöttää hirveesti ni näyttää niinku pitemmälläki ois,sit jos vetää pitkän aikaa sisään ni menee maha kipeeksi. Tissit on kans vähän paisuneet,ei oo enää nii "lörtsyt"
mut ei siis varsinaisesti oo kasvaneet, entiset liivit mahtuu hyvin. nii ja tosta hengästymisestä oli kans muilla vaivaa ni mä kans hengästyn tosi helposti toisinaan, joskus jaksaa paremmin, mut esim eilen ni otin uudet verhot ja silitysraudan esille,et alan silittää ni piti mennä pitkälleen,ku tuli nii voimaton olo, siinä ne verhot sit vieläki odottaa
jos tänään sais aikaseksi. toi hengästyminen alko mulla jo ennen ku ees tiesin olevani raskaana,ku jumpassa ei jaksanu mitään tehä,siitä sit jo vähä epäilinki. Sit vaarattomat rytmihäiriöt on myös lisääntyneet,yhtäkkiä alkaa sydän pamppailemaan tosi nopeesti ja se kestää jotain pari sekkaa. no joo,mut eiköhän tässä tullu tätä omaa napaa taas kerrakseen.
Hyvää maanantaita kaikille massuille!!
Piua 11+3