Tokkuraisia terveisiä... heräsin just "päikkäreiltä".
Noihin gallupeihin, niin ollaan kerrottu melkeinpä kaikille... joulu oltiin Suomessa ja silloin sit kerrottiin, kun kivempi se on kasvotusten kertoa, mitä netin välitysellä. Esikoisesta ei kyllä uskallettu kertoa näin aikaisin, mut sillon olikin ollut se km muutama kuukaus aiemmin. Ja mun työpaikalla ei vielä tiietä yhtään mitään, kun oon hoitovapaalla =) Ellei täällä sit olis joku työkaveri kirjottelemassa, joka on kertomuksistani tunnistanut mut...
terkkuja vain tutuille! :wave:
Iästä taas, ollaan miehen kanssa samaa vuosikertaa, eli 27-vuotiaita. Mulla on synttärit keväällä (5 päivää esikoisen synttäreiden jälkeen) ja miehellä kesällä.
Puuskutus oli yksi ekoista raskausoireistani + korkea syke, hikoilu ja sit käsittämätön salmiakkihimo (mikä hävisi ehkä viikossa). Omasta päiväkirjastani varmistin, että ekat oireet mulla on olleet, joista siis arvasin olevani raskaana, jo viikolla 2+5. Tosi aikaisin, melkein heti ovulaation jälkeen, jotan on tainnut olla kierto vähän lyhyempi siinä kuussa. Oireet on tulleet muutenkin n. viikkoa ennen, mitä esikoista odottaessa (tosin hänen la muuttui ultrassa 5 päivää myöhemmäksi) mitä nyt silloisista oireista muistan. Päiväkirjoistani nekin näkisin tarkkaan, mutta kun ne on Suomessa enkä viiti anopille sanoa, et lähettäis ne tänne, ne on kuitenkiin liian henkilökohtaisia... enkä tosiaan itsekään muista, mihin laatikkoon ne on pakattu... meillä siis suurin osa tavaroistamme tällä hetkellä anoppilassa, kun omassa kodissamme on vuokralaiset tän "maailmanvalloituksen" ajan
.
Himot ja kuvotukset vaihtelee päivittäin. Esim. vähän aikaa sitten teki hirveesti mieli suolakurkkuja, tänään tein makaroonisalaattia ja sit ite noukin kaikki suolakurkut sieltä pois, kun etoi ajatuskin syödä niitä... rasvainen ruoka on nyt ollut ihan out, vaikka alkuun himoitsin just sitä, mut tänään kun mies leipoi munkkeja, niin kyllä vain maistuivat!!!
Aamupahoinvoinnin oon nyt huomannut lakkaavan siihen, että kerran oksennan. Oon sit käynyt yökkäämässä sen kerran vaahtoa/mahanesteitä kun sen jälkeen voi syödä, ah miten ihanalta syöminen tuntuu! =)