Aamu on lähtenyt käyntiin aikaisella herätyksellä, eli jouduin heräämään jo vähän ennen klo 7 :'( Anoppi tuli lastenvahdiksi seitsemäksi, kun mun piti mennä puoli kasiksi labraan siihen sokerirasituskokeeseen. Juuri soittelin neuvolaan tuloksia ja kaikki kolme arvoa oli oikein hyvät!!! Magee juttu. Seuraava sokerirasitus onkin sitten viikoilla 24-28 välillä.
Olo on hieman ollut parempi tässä parina päivänä. Ällötyksen tunnetta vieläkin on, mutta vähenemään päin, huoh
Siitä huolimatta seksi ei ole maistunut ainakaan kuukauteen. Noh, ehkä tässä pikku hiljaa vois taas nekin puuhat kiinnostaa
Mulle ei maistu ollenkaan suklaa, karkit eikä mitkään muutkaan vastaavat. Yks päivä otin konvehtirasiasta yhden suklaan ja oksennus meinas lentää :$ Jos sitten karkkilakolla sais pidettyä painon edes vähän kurissa!! Kolmen edellisen raskauden aikana mulle on tullut kiloja lisää 13-18 kg. Nyt saa jännätä miten tämän odotuksen aikana käy.
Mulla siis raskauksia ja synnytyksiä takana jo kolme, joten en aio mennä enää tutustumaan synnytyssairaalaan enkä aio osallistua synnytysvalmennukseenkaan. Ainut oli ensimmäinen lapsi, jonka odotuksen aikana nuo olen käynyt. Nyt koen sen tarpeettomana. Sen verran on lippua ja lappua kertynyt raskauksista, että olen kaikki laittanu järjestykseen kansioon ja sieltä voin tarvittaessa etsiä vastausta jos joku asia mietityttää
Rouva Pikkumyy kyseli tuolla, että kenellä on jo raskaus paljastunut. :wave: Täällä se on paljastunut jo tapaninpäivänä yhdessä sukulaispaikassa. Sen jälkeen ei oo asiaa enää salattu, vaan on pikku hiljaa kaikille sukulaisille asiasta jo kerrottu. Ja masu näkyy jo sen verran hyvin, että eipä silläkään saralla raskautta enää salata
Odottelen kuin kuuta nousevaa postia, että koska sieltä tulee kutsu siihen niskapoimu-ultraan. Luultavasti se osuu vielä tälle tammikuulle! Sitten näkee mikä tulee lasketuksi ajaksi, kun nimittäin viime pe neuvolassa käydessäni täti laski, että mulla olisi tänään jo rv 10 eikä 9+3. Noh, päivitellään tuota asiaa listalle myöhemmin, kun olen ultrassa ensin piipahtanut :heart:
Kaikille pahoittelut joiden masuasukki ei jaksanutkaan matkassa mukana :hug: Ja uusille tulokkaille: Tervetuloa mukaan vain, kyllä tänne elokuisia vielä mahtuu ripa kopalla :wave: