Hirmuisesti voimia kaikille tiputtelijoille... mulla silloin km:n aikaan tuli ihan verta, aluksi veristä valkovuotoa mikä vaihtui pelkäksi vereksi. Terveyskeskukseen ottivat heti sisään kaikkien jonojen ohi (vaikka oli viikonloppu), olivat sitä mieltä, että (alku)raskauden verenvuodot tutkitaan HETI. Aamulla vielä pääsin kotiin lepäämään, illalla sitten sairaalaan ja seuraavana aamuna kaikki oli ohi... mutta siis jos yhtään arvelluttaa -> terveyskeskukseen, ainakin minut ultrattiin heti kun vuoto koveni ja vaikka lopputulos oli mikä oli, ei tarvinnut enää arvailla, et mikä hätänä.
Nyt kun murehdin pahoinvoinnin/oireiden lievenemistä ja tein siitä kaikkia ikäviä johtopäätöksiä, niin eikös tänään sitten tullut aamiaisgreippi (kun en muuta pystynyt syömään) vessanpönttöön. Eli aamupahoinvointi on palannut! Olen tässä miettinyt, että onko se ollut poissa vain sen takia, kun olen nukkunut niin myöhään ja paljon?? Ei oo paljoo hereillä tullut oltua, ei oo sit ehtinyt voida pahoin
Tänään marssin lääkäriin varaa ekaa aikaa, mut eipä ollutkaan täällä niin yksinkertaista... huomenna uusi yritys eri osoitteeseen sitten... asiaa netistä tutkittuani, kun en tietenkään ymmärtänyt kaikkea, mitä se täti mulle siellä selitteli... ei siis nyt asuta Suomessa, mut hyvissä ajoin ennen vauvan syntymää palataan sinne. Norjassa ollaan, ja täällä Oslossa on lunta PALJON, 3 viime päivää satanut (tosin nyt jo muuttunut vesisateeksi jälleen), äsken tehtiin pihalla valtava lumisaurus pojan mieliksi.
Joku kyseli ratsastamisesta, niin multa kiellettiin se heti esikoista odottaessa, kun ravi hölskyttää mahaa liikaa. Sit myöhemmin kuntosalilla omaohjaaja sanoi, että olisin voinut huoletta jatkaa niin pitkälle kun itsestä hyvältä tuntuu, jos on koko ikänsä ratsastanut, osaa kyllä pitää kehonsa niin, ettei se hölsky. Vaan kun oli km takana, ei paljoo uskaltanut riskeerata... neuvolan sana oli ehkä liiankin laki... nyt mennään vähän rennommin, kun ei oo ees tota lääkäriä varattu
(neuvoloitahan täällä ei ole)
Tuosta kerhosta vielä, niin meillä on maaliskuussa -05 vauvan saaneiden (suljettu)yhteisö yahoossa, ollaan kirjoteltu sinne yhdessä odotusajasta alkaen ja edelleen mukana on monta mammaa, vaikka lapset on jo lähes 3v. Mietin vain, että onko ihan vielä järkevää tehdä suljettua kerhoa, kun täällä vielä elomammojen määrä elää melkeinpä päivittäin?
-Hemuli ja "Pirrrjo" 7+2