tänään vähän parempi päivä...
paitsi että kävi äsken sen kaverin joka kuoli, sisko (sekin kyllä kaveri) teellä..ja yhessähän sitä piti vielä itkeä...
taidetaan useamminkin vielä vuodattaa kyyneliä, mutta onneksi puhuminen auttaa... :'(
Pahoinvointi tulee aaltomaisena...aamulla oli tosi paha olo, oksensinkin. sitten oli hiukan parempi olo ja sitten ennen ruokaa olo oli huono, mutta ruokailun jälkeen meni pahemmaksi... :x
hmm..milloinkahan tää loppuu..tai sitten varmaan pelottaa että kaikki ei oo hyvin kun pahoinvointi loppuu, ku se ainakin kertoo että kaikki pitäis olla kunnossa.
ja ai niin, mulla pakottaa vasempaa issiasta ihan mielenä...eli istua ei kunnolla voi kun alkaa pakottaan ja sitten jos seisoo liian kauan alkaa paineen tunnetta tulla tuonne alas...eli ei missään hyvä... :/
Tuosta tissien arkuudesta, esin oli ulkosivuilta tissit arat, nyt kipu on siirtynyt tuohon leuan "alle"
Eli kasvamaan päin ovat..mietinkin että mitenhän isot niistä tulee, kun nyt on samankokoiset kun esikoisen aikoihin kun maito nousi..
Painosta, mulla se ei kyllä ole päässyt nousemaan liikaa, kun mitään ei oikein voi ees syödä..tippunu siitä kun kävin viimeksi neuvolassa...vaikka kyllä se varmasti kerkiää vielä nousta...
Mua huvittaa tää masun koko..tää on kuin olisin 6:lla kuukaudella raskaana..
Siltikään kukaan oikeen ei kehtaa tulla kysymään että ootanko, ettei vaan loukkaa tms...vaikka mie piän niin "rohkeita" vaatteita, ettei pitäis jäädä epäselväksi tää raskaus...
Noista kestovaipoista, minua ei oo kukaan saanu vielä niihin mukaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä kuka minut niihin saa höyrähtämään
*vink, vink*
:heart: :lla AE ja säde 9+3