ELOKUVA TRIVIAALI!

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
mikä elokuva:

-kertoo possun seikkailuista

- mies elokuvan lopussa nappaa tytön syliinsä tehtaassa ja kantaa ulos
muiden tehdastyttöjen aploodeeratessa ja tyttö pistää miehen hatun päähänsä

- nainen rakastuu naapurissa asuvaan juoppoon ex-astronauttiin
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:25 elokuvafriikki kirjoitti:
mikä elokuva:

-kertoo possun seikkailuista

- mies elokuvan lopussa nappaa tytön syliinsä tehtaassa ja kantaa ulos
muiden tehdastyttöjen aploodeeratessa ja tyttö pistää miehen hatun päähänsä

- nainen rakastuu naapurissa asuvaan juoppoon ex-astronauttiin
babe-urhea possu
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:25 elokuvafriikki kirjoitti:
mikä elokuva:


- mies elokuvan lopussa nappaa tytön syliinsä tehtaassa ja kantaa ulos
muiden tehdastyttöjen aploodeeratessa ja tyttö pistää miehen hatun päähänsä
An officer and the gentleman...Richard Gere :)
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 17:34 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 16:41 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 16:33 Lutra lutra kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 16:22 janeza kirjoitti:
Luettele 3 leffaa, jossa Bruce Willis on pääosassa... =)
Die Hard 1,2 & 3 ;)
hostage
shakaali
kuudes aisti
lucky numbers slevin jaaaaaaaaaaa
hmm
sin city
Unbreakable
Fifth element
Pulp fiction (ehkei ihan pää-pääosassa mutta kuitenkin)
Sokkotreffit
Twelwe Monkeys
 
Täytynee taas palata juurille ja yrittää saada itseään katselemaan hauskinta topikkia koko kaksplussalla. Eli kymysyksiä kehiin:

Missä elokuvassa syödään paljon kananmunia?

Missä elokuvassa Cristina niminen tyttö hakee kouluun ainekirjoituksella, joka kertoo hänen äidistään Florista (Ihminen, jolla on ollut suurin vaikutus hänen elämässään)?

Mistä elokuvista voit löytää Gigerin kätten jälkeä?

Missä elokuvassa on ilolintu nimeltä Goldie?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:25 elokuvafriikki kirjoitti:
mikä elokuva:

-kertoo possun seikkailuista

- mies elokuvan lopussa nappaa tytön syliinsä tehtaassa ja kantaa ulos
muiden tehdastyttöjen aploodeeratessa ja tyttö pistää miehen hatun päähänsä

- nainen rakastuu naapurissa asuvaan juoppoon ex-astronauttiin Hellyyden ehdoilla ??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 20:20 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 20:05 elokuvafriikki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 17:57 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 16:08 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Luettele leffoja ja asuntoja joissa asumus on päältäpäin pieni mutta sisälle mentyä onkin valtava asunto :) .
:wave:

Tiedetäänkö?
Yksi on komedia, yksi on Disney-elokuva ja yksi on nuortenelokuva (tosin minäkin tykkään älyttömästi :) ).
Harry Potter 4 se teltta johon menivät sisälle siellä Huispauksen MM-kisoissa niin oli tosi pieni ja sisältä mahtava asumus
Hyvä, sitä tarkoitin tuolla nuortenelokuvalla :) :flower: !

Tuo komedia on parodialeffa ja Disney on nro 31 :) .
Disney nro 31 on Aladdin. (Hyllyssämme on kolmea vaille kaikki. ;) )
 
Hei muuten, tuli mieleen että kun tiedätte/arvaatte näitä elokuvia niin kysyttekö joltakin apuja?

Itse yritän viimeiseen miettiä oikeaa vastausta, joskus kysyn mieheltä tietääkö jonkun mitä en tiedä tai minkä itse tiesin. Joihinkin olen saanut avun tytöiltäni :D . Ja joihinkin olisi pitänyt kysyä, esim. sen Heron mies tiesi heti kun kysyin saatuani oikean vastauksen ja Autot-vinkin 4-vuotiaani tiesi myös salamana :D .

Onko tämä nyt sitten huijausta kun pähkäilen jotakin että olisiko se tuo tai tuo kun en ole itse nähnyt mutta muistelen että tuollaista siinä olisi tapahtunut ja kun tiedän että mieheni on sen nähnyt niin sitten kysyn varmistuksen häneltä :ashamed: ..?

Ja vielä pitää tunnustaa että kysyn usein mieheltäni että oiskohan tällanen kysymys siitä ja siitä elokuvasta hyvä, että onko liian vaikea tai liian ilmeinen :D !<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 11:41 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Hei muuten, tuli mieleen että kun tiedätte/arvaatte näitä elokuvia niin kysyttekö joltakin apuja?

Itse yritän viimeiseen miettiä oikeaa vastausta, joskus kysyn mieheltä tietääkö jonkun mitä en tiedä tai minkä itse tiesin. Joihinkin olen saanut avun tytöiltäni :D . Ja joihinkin olisi pitänyt kysyä, esim. sen Heron mies tiesi heti kun kysyin saatuani oikean vastauksen ja Autot-vinkin 4-vuotiaani tiesi myös salamana :D .

Onko tämä nyt sitten huijausta kun pähkäilen jotakin että olisiko se tuo tai tuo kun en ole itse nähnyt mutta muistelen että tuollaista siinä olisi tapahtunut ja kun tiedän että mieheni on sen nähnyt niin sitten kysyn varmistuksen häneltä :ashamed: ..?

Ja vielä pitää tunnustaa että kysyn usein mieheltäni että oiskohan tällanen kysymys siitä ja siitä elokuvasta hyvä, että onko liian vaikea tai liian ilmeinen :D !
Kyllä mie mietin yhdessä miehen kanssa vastauksia silloin kun satun tänne kurkkaamaan tai kyselen siltä varmistukset elokuvakysymyksiin. :ashamed: Miun ukko nyt vaan on vähän elokuviin menevää tyyppiä, jolla on älyttömästi "turhaa" tietoa, musiikin, elokuvien ja lelujen saralta. ;)
 
Mä kysyn toisinaan mieheltä. Hänellä on huomattavasti parempi leffatietous mm. kauhuelokuvista. Lapsiltani en ole sattuneesta syystä kysynyt vielä neuvoja. :whistle:
Aika monet näistä kysytyistä leffoista löytyy meidän hyllystä. Sekin helppottaa pähkäilyä.

Mä testaan kysymyksiäni miehelläni vasta sitten, kun en ole saanut oikeita vastauksia. :ashamed: <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:30 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 21:25 elokuvafriikki kirjoitti:
mikä elokuva:

-kertoo possun seikkailuista

- mies elokuvan lopussa nappaa tytön syliinsä tehtaassa ja kantaa ulos
muiden tehdastyttöjen aploodeeratessa ja tyttö pistää miehen hatun päähänsä

- nainen rakastuu naapurissa asuvaan juoppoon ex-astronauttiin
babe-urhea possu
oikein! =)
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 22:33 Kyykerö kirjoitti:
Täytynee taas palata juurille ja yrittää saada itseään katselemaan hauskinta topikkia koko kaksplussalla. Eli kymysyksiä kehiin:

Missä elokuvassa syödään paljon kananmunia? Lannistumaton Luke
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 22:33 Kyykerö kirjoitti:
Täytynee taas palata juurille ja yrittää saada itseään katselemaan hauskinta topikkia koko kaksplussalla. Eli kymysyksiä kehiin:

Mistä elokuvista voit löytää Gigerin kätten jälkeä?
Mä jäin tätä Gigeriä miettimään kun mun pitäis tietää..sit välähti; Alien!!!! :D
 
Gitanjali
Mistä leffasta?

- "Oh Captain, my Captain" ja Carpe Diem eli Seize the day?

- "Saisinko pullollisen sitruunasuudaa"
Missäs elokuvassa:

- Poliisi soluttautuu pankkeja ryöstelevän surffaajajengin, jonka johtajan nimi on Bodhi, joukkoon?

- päähenkilö on hieman "hassu" ja matkii kaffilassa (diner?)Chaplinin leffasta tuttua kohtausta ?

- tutkitaan murhaa miljöönä keskiaikainen (?) luostari?

- ison "kookospähkinän" sisällä piilee nuoruuden "lähde"?

- mies on kuollut. Joukko hänen läheisiään, keski-ikää lähestyviä ystäviä sekä hänen nuori tyttöystävänsä kokoontuvat hautajaisten jälkeen muistelemaan häntä?

- nuorimies hätkähdyttää juhlapuheessaan vieraita kertomalla yksityiskohtia isästään ja hänen seksuaalisista taipumuksistaan?

- dogma-leffa jossa ystäväjengi huvittelee näyttelemällä jälkeenjääneitä?
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:08 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 23:02 DakotanEmo kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 22:50 Gitanjali kirjoitti:
Leffahistorian kuuluisin takaa-ajokohtaus on tietenkin...missä elokuvassa?
Blues Brothers?
No juu... :D kai siinäkin sitten rallataan..mut vanhempaa leffaa hain, pääosassa Steve McQueen.
Se on se Bullit :D
 
Kyykerö, ainakin yhdessä vanhassa Paul Newman leffassa, olisko ollu joku "Taipumaton Luke" tää Newman esittää siinä vankia joka lyö vetoa siitä kuinka monta munaa voi syödä ja se söi niitä ihan uskomattoman monta. Muistaakseni todella hyvä leffa muutenkin...

Mä teen silleen etten kysy mieheltäni ollenkaan, koska se ei ole elokuvaihmisiä. Mun entinen poikaystävä oli ihan elokuvahullu ja sen kans katseltiin hirveesti leffoja. Mä teen lisäks silleen, että jos tiedän leffan esim. muistan tapahtuman mutten nimeä niin guugletan... :ashamed: kaikkea ei voi muistaa...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 14:18 Gitanjali kirjoitti:
Mistä leffasta?

- "Oh Captain, my Captain" ja Carpe Diem eli Seize the day?

- "Saisinko pullollisen sitruunasuudaa"
Missäs elokuvassa:

- Poliisi soluttautuu pankkeja ryöstelevän surffaajajengin, jonka johtajan nimi on Bodhi, joukkoon?

- päähenkilö on hieman "hassu" ja matkii kaffilassa (diner?)Chaplinin leffasta tuttua kohtausta ?

- tutkitaan murhaa miljöönä keskiaikainen (?) luostari?

- ison "kookospähkinän" sisällä piilee nuoruuden "lähde"?

- mies on kuollut. Joukko hänen läheisiään, keski-ikää lähestyviä ystäviä sekä hänen nuori tyttöystävänsä kokoontuvat hautajaisten jälkeen muistelemaan häntä?

- nuorimies hätkähdyttää juhlapuheessaan vieraita kertomalla yksityiskohtia isästään ja hänen seksuaalisista taipumuksistaan?

- dogma-leffa jossa ystäväjengi huvittelee näyttelemällä jälkeenjääneitä?
Toi surffaaja -leffa on vissiin Myrskynratsastajat
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.01.2007 klo 14:18 Gitanjali kirjoitti:
Mistä leffasta?

- "Oh Captain, my Captain" ja Carpe Diem eli Seize the day?

Kuolleitten runoilijoiden seura

- "Saisinko pullollisen sitruunasuudaa"
Missäs elokuvassa:

- Poliisi soluttautuu pankkeja ryöstelevän surffaajajengin, jonka johtajan nimi on Bodhi, joukkoon?

- päähenkilö on hieman "hassu" ja matkii kaffilassa (diner?)Chaplinin leffasta tuttua kohtausta ?

- tutkitaan murhaa miljöönä keskiaikainen (?) luostari?
Ruusun nimi

- ison "kookospähkinän" sisällä piilee nuoruuden "lähde"?

- mies on kuollut. Joukko hänen läheisiään, keski-ikää lähestyviä ystäviä sekä hänen nuori tyttöystävänsä kokoontuvat hautajaisten jälkeen muistelemaan häntä?

- nuorimies hätkähdyttää juhlapuheessaan vieraita kertomalla yksityiskohtia isästään ja hänen seksuaalisista taipumuksistaan?

- dogma-leffa jossa ystäväjengi huvittelee näyttelemällä jälkeenjääneitä?
Trier elokuva. oliko joku Idiootit?
 

Yhteistyössä