ELOKUVA TRIVIAALI!

  • Viestiketjun aloittaja DakotanEmo
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:30 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:26 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:23 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:21 RouvaJackSparrow kirjoitti:
Missä elokuvassa nuoret näyttelevät Sheakspereä ja miekkailukohtauksessa toisella osapuolella on aseena iso (näyteikkuna-)nuken jalka :whistle: :D ?
ihan arvaus-rakastunut Shakespeare siis se gwynethin esittämä
Ei ole :D !
On vuonna -83 valmistunut.
Jonkin sortin komedia taitaa olla :D .
Kertoo high school-nuorista ja KKK-laisista :whistle: :) .
WOOGIE WOOGIE!!!
Jotenkin tuli mieleen sellanen leffa kun Porky's???? Ei varmaan se o.
:whistle:
No sepä se, Porky's II :D :flower: !
Kuuluu taas näihin 8-vuotiaana näkemiini leffoihin :whistle: :D . Enpä antaisi oman lapseni kattoa tuota noin nuorena :D .
 
tää on varmaan helppo...
missäs leffassa poitsu ui pöntössä huumeen perässä

sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---

missä leffassa pahikset jää kiinni aspiriinipurkin takia :whistle: ?<br><br>
 
Gitanjali

sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---


Äh, mä arvaan Pulp Fiction mut mullon ihan sellanen fiilis et siinä Willistä yritettiin hoidella....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:07 Gitanjali kirjoitti:
sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---


Äh, mä arvaan Pulp Fiction mut mullon ihan sellanen fiilis et siinä Willistä yritettiin hoidella....
:flower: eix siinä samuelia pistelty ja willis pelasti?voi olla et mulla TAAS pätkii...vannotti vielä pihalla willikselle et siitä ei puhuta :whistle:
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:33 Naakula kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 19:26 Gitanjali kirjoitti:
Aaaa.
No näitä sattuu...mut kiitos suomennoksesta. :whistle: :)
Juu, on meitä sitten ainakin 2 jotka on sen katsoneet. :D :wave:
Joo :D Mä kävin kattomassa sen sillon kun se oli R&A festareilla ja se Ridley oli paikanpäällä esittelemässä leffan.. B)
 
Gitanjali
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:09 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:07 Gitanjali kirjoitti:
sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---


Äh, mä arvaan Pulp Fiction mut mullon ihan sellanen fiilis et siinä Willistä yritettiin hoidella....
:flower: eix siinä samuelia pistelty ja willis pelasti?voi olla et mulla TAAS pätkii...vannotti vielä pihalla willikselle et siitä ei puhuta :whistle:
Joo, oli se varmaan niin..eiku mulla se aatos pätkii kun lapset vaatii huomiota..mikähän niitäkin vaivaa :whistle: :D :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:11 Gitanjali kirjoitti:
Joo :D Mä kävin kattomassa sen sillon kun se oli R&A festareilla ja se Ridley oli paikanpäällä esittelemässä leffan.. B)
Ooo :whistle: , miä olen lukenut kirjoina Demonit sekä tuon Lapsuuden lopun myös. Siitä on hiukan aikaa. Elokuvan katsoin ihan vaan kasetilta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:12 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:09 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:07 Gitanjali kirjoitti:
sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---


Äh, mä arvaan Pulp Fiction mut mullon ihan sellanen fiilis et siinä Willistä yritettiin hoidella....
:flower: eix siinä samuelia pistelty ja willis pelasti?voi olla et mulla TAAS pätkii...vannotti vielä pihalla willikselle et siitä ei puhuta :whistle:
Joo, oli se varmaan niin..eiku mulla se aatos pätkii kun lapset vaatii huomiota..mikähän niitäkin vaivaa :whistle: :D :saint:
Eikös se ollut Marsellus Wallace joka vannotti ettei saa puhua, ei Samuel..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:21 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:12 Gitanjali kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:09 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 20:07 Gitanjali kirjoitti:
sit
missä leffassa rangaistuksena tummaihoista pistellään peppuun?baseball mailalla pelastaja pelastaa---


Äh, mä arvaan Pulp Fiction mut mullon ihan sellanen fiilis et siinä Willistä yritettiin hoidella....
:flower: eix siinä samuelia pistelty ja willis pelasti?voi olla et mulla TAAS pätkii...vannotti vielä pihalla willikselle et siitä ei puhuta :whistle:
Joo, oli se varmaan niin..eiku mulla se aatos pätkii kun lapset vaatii huomiota..mikähän niitäkin vaivaa :whistle: :D :saint:
Eikös se ollut Marsellus Wallace joka vannotti ettei saa puhua, ei Samuel..
ja kuka sitä näytteli :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 10:03 RouvaJackSparrow kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 09:17 ÖpöNaana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 08:17 Darelbeida kirjoitti:
missäs elokuvassa laps liimas itsensä viski pulloon kiinni...
tää on joku komedia ku se istuu sohvalla ja pullo liimattuna käteen,vai oonko hakuteillä?nimee en tolle kyl muista..
Meet the Fockers - Painajainen perheessä
Taisin itsekin kysyä tätä jokunen sivu sitten ;) ..
oikeen...sori :ashamed: ..en oo niin monta sivuu lukenu..


ja kysymuykseen mis ne korppikotkat jutteli on vastaus viidakkokirja..mut nyt tuli oikosulku -taas- kun en muista oliko ykkönen vai kakkonen...siis se lasten elokuva..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 07:57 Darelbeida kirjoitti:
kysymys: missä elokuvassa sanottiin *play it again Sam*..sori etukäteen jos on ollu jo aiemmin...
Tää on Casablanca, on ollut aikaisemmin. Tää on kyl pitkä kun nälkävuos tää ketju ei ei ooihme että tulee uusintoja... :D

Mikä leffa alkaa silleen, et kolme sisarusta hyppää laiturilta veteen ja pitävät veden alla toisiaan kädestä. Niillä oli tapana tehdä tämä sukellus aina kun vanhemmat tappelivat ja ne ei kestäneet kuunnella sitä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.01.2007 klo 17:26 elokuvafriikki kirjoitti:
missä leffassa:

- ampumavälikohtaus tapahtuu Central stationin portaissa NYK:issä ja hyvä mies pelastaa siinä pahisten ampumisen lomassa vauvanrattaiden kaatumisen portaissa (mahtava kohtaus!) Mä oon lukenut jostain että tämä kohtaus on alkujaan jostain venäläisen Eisensteinin leffasta, onks joku kuullu saman jutun)

- vanha mies hoitaa kaveriaan jota karhu on raadellut ja tämä pyytää että mies kävisi eläintarhassa syöttämässä kyseistä karhua sekä myöhemmin päästämään sen vapaaksi...


:attn:

Lisävihje: siinä on näyttelijänä yks tosi suosittu laulajatar jolla on nimilyhennekin...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 07:54 Darelbeida kirjoitti:
oikeen...sori :ashamed: ..en oo niin monta sivuu lukenu..


ja kysymuykseen mis ne korppikotkat jutteli on vastaus viidakkokirja..mut nyt tuli oikosulku -taas- kun en muista oliko ykkönen vai kakkonen...siis se lasten elokuva..
Alkuperäinen Viidakkokirja. Tähänkin oli jo ehditty vastata. ;) :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 09:17 elokuvafriikki kirjoitti:
Mikä leffa alkaa silleen, et kolme sisarusta hyppää laiturilta veteen ja pitävät veden alla toisiaan kädestä. Niillä oli tapana tehdä tämä sukellus aina kun vanhemmat tappelivat ja ne ei kestäneet kuunnella sitä.
Vuorovetten prinssi ?

Mä olen nähnyt ton leffan, mutta taas pää lyö tyhjää. :ashamed:
 
Näitä en muista arvuutettaneen, pahoittelen jos olen väärässä =)

Missä elokuvassa kamala musiikki pelastaa maailman :D ?

Mikä elokuva kertoo miehestä, joka ei poistu asemalta ?

Mikä leffa 70-luvun lopulta kertoi ilmeisestä harvinaisuudesta; yksinhuoltajaisästä ? Ja tietty paljon muustakin =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.01.2007 klo 12:09 Candide kirjoitti:
Näitä en muista arvuutettaneen, pahoittelen jos olen väärässä =)

Missä elokuvassa kamala musiikki pelastaa maailman :D ?

Mikä elokuva kertoo miehestä, joka ei poistu asemalta ?

Mikä leffa 70-luvun lopulta kertoi ilmeisestä harvinaisuudesta; yksinhuoltajaisästä ? Ja tietty paljon muustakin =)
Mars hyökkää.
 

Yhteistyössä