Elokuva-ilta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Elokuva-ilta

Vaimoni Kristan tuttu Mervi on tulossa meille viettämään perjantaina elokuva-iltaa.
Joku voisi ajatella, että eihän tuossa ole mitään erikoista, mutta itse ajattelin silloin onhan siinä.Onhan hän meillä muutaman kerran käynyt,muttei voi sanoa hänen olevan vaimollekaan mikään bestis,vaan enemmänkin tuttu.

En kuitenkaan valittanut asiaa.Osa lapsista oli "saatu"muihin menoihin ja vain nuorin jäi kotio ja hänkin on 6 vuotta vanha.
Olisipahan vähän erilaista illan viettoa verrattuna normaaliin perjantaihin.

Sovittiin mitä olisi silloin tarjolla.Iltapalaksi syötäisiin ihan perusruokaa illalliseksi ja omatekoisia pizzoja ja siideriä elokuvaa katsoessa.
Elokuvaksi naiset olivat valinneet jonkun niistä Fifty Shades of Grey elokuvista.
En niistä paljoakaan tiennyt, jollain tavalla ovat erotiikkaa sisältäneet.En laittanut pahaksi,vaikka 2 kauniin naisen seurassa eroottisviritteistä elokuvaa katselisinkin.

Mervi siis tulisi huomenna illallisaikaan kello 17.00 mennessä meille ja siitä sitten alettaisiin illan viettoon.
Eihän siinä.Kaikki olisi valmiina ja tulisi mahtava perjantai-ilta.


Perjantai koitti ja vapaalla olin,joten aika meni vähän odotellessa. Mietin Merviä.Olihan siinä hyvännäköinen ja seksikäs nainen. Vaimoani Kristaa muutaman vuoden vanhempi, mutta kaunis kuin mikä ja todella hyvä vartaloinen,tietenkin treenaaminen näkyi,juoksu ja muu.
Minua oli aina miellyttänyt Mervin vaaleat kauniit hiukset, mielestäni isot,mutta kiinteät rinnat ja treenattu takapuoli.
Kaluni kovettui kivikovaksi ajatellessani Merviä,tuota umelmaani ketä salaa unelmoin.

Perjantai eteni ja olimme Kristan ja kotiin hänen lapsen kanssa kolmistaan kun Mervi ajoi autollaan pihaamme.Katselin ikkunasta kun koira haukkui hänet, tietenkin ja tuo mitä katselin miellytti silmääni.Mervi,hänellä oli päällään jotain todella seksikästä.Sääret ja reidet vilkkui kun hän käveli nopeasti sisälle.

Mervi astui eteiseen, riisui takin ja tuli sisälle.Hänellä oli päällään lyhyt farkkuhame ja paitana oli mielestäni hänelle erittäin hyvin sopiva,hänen rintojaan korostava paita,missä rinnat tulivat todellakin esille.
Vaimollani oli päällä myöskin lyhyt hame ja tiukkaakin tiukempi toppi.Älysin,että tuo oli tätä varten ostettu.Samoin älysin,että Mervillä taitaa olla sama farkkuminihame mistä krista oli joskus sängyssä seksiä harrastaessa maininnut ja se oli aiheuttanut silloin minulle todella nopean ja runsaan siemensyöksyn.
Minulla itselläni oli suorat housut ja siihen nappipaita.

Näkeminen alkoi kuulumisten vaihdosta ja arkipäivän asioiden kertomisesta.
Mervillä meni elämässään hyvin ja hänellä oli hymy herkässä.
Aina välillä katselin Merviä,nautin joka hetkestä.Hänen upeat reitensä näkyivät välillä huomattavan paljon ,kun hän lapsemme kanssa jotain edessäni leikki.Huh,mietin,että elän unelmaani,vaikka tv:stä tulevat ohjelmat jäivät väliin tuon henkeäsalpaavan Mervin ja hänen reisiinsä juuttuneen katseeni vuoksi.

Ilta eteni ja nuorimmainen meni pesujen ja iltapalojen sun muiden toimien jälkeen nukkumaan ja aloimme syömään pizzaa ja otimme vähän siideriä.
Krista joi kansa muutaman siiderin ja alkoholiin tottumattomana häntä alkoi väsyttämään ja hän meni lepäämään.

Aloimme katsomaan elokuvaa.
Olin kaksin unelmieni Mervin kanssa. Katselin Merviä,hänellä oli hiukset saparoilla ,mikä oli oikeasti todella seksikästä.Hänen isot rinnat eivät meinanneet pysyä paidan sisällä ja seksikkäät reidet olivat todella kauniisti esillä.Olin todella kuumana ja minulla oli vaikeuksia keskittyä elokuvaan.
Mervi huomasi tämän ,oli tietenkin huomannut kokoajan ja kun hän sanoi,että kävisikö minulle rakastelu hänen kanssaan en ollut uskoa korviani.

Aloin samantien suudella häntä ja käteni alkoi vaeltaa hänen täydellisillä reisillään ja halusin hänen ihania rintojaan.
Kaluni oli kivikovana ja samalla Mervi puristeli kädellään kiveksiäni ja runkkasi kaluani.
Pyysin Merviä menemään selälleen sohvalle ja menin hänen reisiensä väliin ja aloin nuolla hänen pilluaan.Hänen pillunsa maistui ihanalle ja oli todella märkä.Nuolin ja imin hänen klitoristaan ja välillä nuolin hänen reisiään.Mervi sai orgasmin ja puristi käsillään samalla sohvaa.
Mervi levitti reisiään ja menin hänen päällensä.Kova kaluni liukui hänen pillunsa sisälle ja aloin liikuttaan kehoani ja tunsin kaluni olevan todella kova ja Mervin olevan yllättävän tiukka.
En kestänyt kauan,kun minun täytyi sanoa Merville ,että tulen pian.Mervi sanoi, että pillerit ok ja samalla spermani syöksyi Mervin ihanaan pilluun.
Mervin seksikäät reidet valuivat spermaani ja se näkyy oli todella kiihottava.Katselin Merviä ja totesin, että seisokkini oli vielä täysin kova ja pyysin,että Mervi kääntyisi ja näin hänen täydellisen tiukan perseensä.

Tuo oli se mikä oli mielestäni seksikkäin perse mitä tiesin ja kaluni koveni entisestään kun aloin työntyä Merviin takaapäin.
 

Yhteistyössä