+ + + ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat + + +

Hei,
vieläkö mahtuu mukaan?

Täällä kolmen lapsen äiti, neljättä toivoen. Yksi lapsista inseminaatiolla alulle saatu...eli PCO löytyy. Nyt viimeisimmästä synnytyksestä 2,5v josta lähtien taas ilman ehkäisyä. Mutta tässä kuussa on vasta clomit mukana, jos sitten ajattelisi että on YK1.

Kp on nyt 25/30-34. Ovista en ole testannut mutta ainakin ahkeraan yritetty on!

Mulla alkoi 4pv sitten pahoinvointi, vähän väsyneempi olen. Reisikipuja, ehkä vähän alavatsanippailuja ja rinnoissa aavistus tuntemusta. Aamulla kokeilin prisman halpatestiä, ei ainakaan vielä näyttänyt merkkiäkään plussasta...Onko muilla kokemusta, että oireita olisi viikko ennen kuin kuukautisten pitäisi alkaa, mutta testissä ei vielä näy? :/
 
Täällä kp 23 ja huvikseni olen töissä mittaillut lämpöjä ja 37-37,2 välillä nuo seilaa. Pissattaa usein ja alavatsa on turvoksissa. Tiedä häntä, mut ootan pitkään ennenkuin testaan.

Mä sain esikoisesta plussan vasta kp 41 (kierto n.30 pvä), eli voi se ottaa aikansa.

 
Mulle voisi muuttaa kiertopäiväksi tänään kp15, laskin sen ite väärin ensin. Tänään on täällä ilmaantuneet limat ja halukkuus noussut plus pientä nipistelyä tuntunut vatsassa.. Seksiä viimeksi maanantaina ja nyt sitten tänään, mutta luulen että vielä ehdittiin ja ovis tapahtuu kenties tässä noin vuorokauden max kahden sisällä... Sit vaan jännitellään tuleeko tulosta. :x Testaan aikaisintaan sunnuntaina 29.päivä, jolloin menkkojen pitäisi alkaa 30 päivän kierron mukaan...
 
Tatskattu :hug: Miehet osaa olla kyllä niin...välillä mutta oikeesti se yksikin kerta oikeeseen aikaan riittää. ELi hyvät mahkut sulla on parin viikon päästä saada toivottu tulos myös r.-testiin =)

NoBlood, Miten pitkään teillä on yritystä takana?:hug: Ihan hävettää olla omissa jutuissaan ja ekalla yk:llä täpinöissään täällä :ashamed: Sydämestäni toivoisin teille jo nyt onnistumista tai sitten pikimmin hoitojen alettua!

Dyynille edelleen plussaa toivon myös, mahdollisuuksia on niin kauan kuin täti saapuu paikalle =)

Diipeli, mulla myös vatsa toiminut liiankin hyvin pari päivää muttei sentään yöllä. Toivotaan että se jotain mitä testissä olet nähnyt muuttuisi kunnon plussaksi ;)

Angelfish, tervetuloa minunkin puolesta =) Oikein hyvältä vaikuttaisi sun oireiden perusteella, milloin olet ajatellut testailla?

Vuokko84, sullakin on niin lupaavia oireita että taitaa tulla elokuusat varsin plussarikas ;)

Omassa navassa ei mitään uutta. Aamuisen negan jälkeen palauduin maanpinnalle enkä usko enää niinkään tällä kierrolla tärpänneen mutta kuten aiemmin jo mainitsin niin eipä harmita sekään. Tämä epätietoisuus ja jännitys vaan saisi päättyä tältä erää suuntaan tai toiseen. Huomenna en ajatellut testailla, josko sitten sunnuntaina =)
 
BloodyEnd ei oo kyl täällä mun mielestä kirjoittanut täällä ainakaan pariin kk :eek:

Täällä oli eilen messevä tuntemuksia alavatsalla... mut en mä tiiä mitä se oli... selksiä en ainakaan saanu, nyt vaa jännäillään, että josko se ois niinki hullusti käyny, että ois tärpänny.
 
Nyt mä olen ihan ihmeissäni :eek: Megakierrot 90-125, tipahti laakista aivan normaaliin 29pv, kun aloitin vehnänalkioöljyn, foolihapon ja d-vitskun! Vuosi sitten kierto oli sen 31pv hetken e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Hieman outoa kyllä etten ole lainkaan turvoksissa, pää tosin särki hieman eilen ja alaselkä juilii nyt, mutta muuten ei kyllä ollut mitään oireita.
No se siitä kierrosta, ei tullut mulle synttärivauvaa. Täytyypi pohtia, että aloittaako nyt clomin vai oottaisko vielä kierron verran. Olen ihan ihmeissäni, että PCO-kroppani osaa toimia ihan itsestäänkin.
 
Vuokko84: Ihan hiukkasen perästä näköjään tullaan. :) Mulla tosin kierto ei oo ihan varma, tuntuu heittelevän ja oviksenkin luulen tulleen hitusen myöhemmin kuin aluksi laskin. Joka tapauksessa mäkin ajattelin testailla vasta ihan kuun lopulla, jos on sit enää tarvetta. Hyvältä sulla vaikuttaa noi lämmöt aikakin. Plussa onnea!

).( Eipä tässä muuta kuin odotellaan. Hitusen on sellanen ristiriitanen olo, kun ei ole mitään tuntemuksia. Vatsaa vähän turvottaa, mut niin on melkein aina. :p Esikoisesta kyllä muistan, et oli tuntemuksia jo ennen plussaa. Helppo tietysti näin jälkikäteen sanoa, mut kyllä vatsaa nippaili ja rinnat oli pinkeenä. Toivoisin niin kovasti, et nyt nappais. Kiireinen syksy tulossa, joten yritys voi jäädä sitten vähiin. :( Toisaalta eipähän tarvi muuttaa ja remontteerata maha pystyssä.
 
Mimmimami > Mistä sitä vehnänalkioöljyä saa ostaa ja saako sitä kapseleina? Olikos helokkiöljy toinen pco:sta kärsivälle suositeltu ja mitä eroa näillä kahdella on?

Aamu on mennyt ihan hukkaan ja pää pyytää lisää kahvia. Kommentoin lisää jossain vaiheessa päivityksen jälkeen.
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

lauantai 14.8.2010



KUUMEILEVAT
marika 83...............kp51/35-45.............................1. lapsi.....yk6
miimi10..................kp43/33....................................1. lapsi....yk2
Liina87...................kp42/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
adora.....................kp38/28-31
BloodyEnd..............kp37/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
dyyni......................kp35/28....................................3.lapsi.....yk1
Minnäi....................kp29/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp29/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
bluebaby...............kp29/28....................................1. lapsi
Lyytia....................kp28/28-32................................5. lapsi.....yk1
Manzu....................kp27/34-37...............................3.lapsi......yk8
wilkat.....................kp27/35...................................3. lapsi......yk9
Diipeli.....................kp27/29...................................2. lapsi......yk1
NoBlood.................kp27/25-28...............................1. lapsi
valtsukka...............kp26/38~
angelfish...............kp25/30-34...............................4. lapsi......yk1
Vuokko84...............kp24/30....................................2.lapsi......yk1
TUUtikiks................kp23/28.........................29v.....2. lapsi......yk3
NeliApina................kp21/27.........................32v......4. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp20/27-29...............................................yk2
Viulu.......................kp19/28-30................................4.lapsi.....yk2
Auneli....................kp19/28-30.....................27v.....2. lapsi......yk1
tatskattu................kp18/29-31.....................24v.....2.lapsi......yk2
MyrskyMaija...........kp16/27-32................................3.lapsi......yk1
MyDream................kp16/28.....................................1.lapsi......yk8
äiti x4.....................kp14/24-27....................32v.......5.lapsi.....yk2
macy gray..............kp9/19-47(32-34)...........30v....2. lapsi.......yk10
Mimmimami............kp1/31-120..............................4. lapsi
HelinäKeiju10........kp1/?.........................................1. lapsi.......yk1
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
saraji...............dpo15
bluebaby..........dpo14
NoBlood...........dpo13
Minnäi..............dpo12
Diipeli...............dpo11
marika 83.........dpo9
Lyytia...............dpo9
NeliApina..........dpo8
TUUtikiks..........dpo8
tatskattu..........dpo2



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1.lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3.lapsi.......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3.lapsi......yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2.lapsi......yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ........kp27/30..................2.lapsi......yk1



HAAMUILIJAT


 
macy gray Apteekista ostin, maksoi jotain 13e ja siinä on 250ml. Kapseleina ei taida saada, kuin jostain Goldenista.. Mä sekoitan sen runsaan tl sellaseen actimel- juomaan, kun on ihan kamalaa muuten, siinä joukossa ei huomaa =) Helokkia sais kapseleina, mut hinta :eek: :whistle:
 
Jaahas, täällä taitaa vaihtua kp 1 tänään. Alkuunsa otti kyllä päähän enemmän kuin olin ajatellutkaan mutta ei enää =) Uusia tuulia sen verran puhaltelemassa että siksi ihan hyvät fiilikset taas. Ja yk 2 alkakoot, sillä vauva saa tulla kun on tullakseen muista suunnitelmista ja kuvioista huolimatta :heart:
 
Huomenta :wave:

Täällä testattu nega dpo 10. Lämmöt hieman nousseet aiemmasta, ja rinnat arat (olleet oviksesta asti). Mun luteaalivaihe on 12 päivää, joten huomenna jos lämmöt on laskusuuntaan niin tietää miten tälle kierrolle käy. Mutta vielä on positiivinen vire :)
 
Macy Gray mulla ei ole hajuakaan dpo:sta, kun en ole seurannut ovisoireita. Oletan, että mulla on aika myöhäinen ovis, siksi en ala testailemaankaan kovin äkkiä. Eilen ja tänään on kyllä ollut vähän sellainen pms-raivopääolo, et saapi nähdä miten käy.

 
Tää on niin syvältä!!! Näyttää vahvasti siltä että huomenna on KP1.
Tää on niin turhauttavaa, kierto tasanen (yks kk oli vain 28pv kierto), ovis löytyy ja hyödynnetään, mutta ei tulosta niin ei!!!
Niin ja yrityskertoja tosin ei oon niin huimasti, mutta kun sitä edeltää se turhauttava keskenmeno, niin yk:t tuntuu ikuisilta!

Minnäi työntää pään maan alle ja jatkaa surkuttelua. :headwall:
 
+ + +ELOKUUSSA PLUSSAAVAT, syyskuuta suunnittelevat+ + +

sunnuntai 15.8.2010



KUUMEILEVAT
marika 83...............kp52/35-45.............................1. lapsi.....yk6
miimi10..................kp44/33....................................1. lapsi....yk2
Liina87...................kp43/30.........................23v.....1. lapsi....yk2
adora.....................kp39/28-31
BloodyEnd..............kp38/30........................19v.....1. lapsi.....yk32
dyyni......................kp36/28....................................3. lapsi.....yk1
Minnäi....................kp30/28-31....................31v.....4. lapsi.....yk3
saraji.....................kp30/28-30....................33v.....4. lapsi.....yk5
bluebaby...............kp30/28....................................1. lapsi
Lyytia....................kp29/28-32................................5. lapsi.....yk1
Manzu....................kp28/34-37...............................3. lapsi......yk8
wilkat.....................kp28/35...................................3. lapsi......yk9
Diipeli.....................kp28/29...................................2. lapsi......yk1
NoBlood.................kp28/25-28...............................1. lapsi
valtsukka...............kp27/38~
angelfish...............kp26/30-34...............................4. lapsi......yk1
Vuokko84...............kp25/30....................................2. lapsi......yk1
TUUtikiks................kp24/28.........................29v.....2. lapsi......yk3
NeliApina................kp22/27.........................32v......4. lapsi....yk4
Hiipu1.....................kp21/27-29...............................................yk2
Viulu.......................kp20/28-30................................4. lapsi.....yk2
Auneli....................kp20/28-30.....................27v.....2. lapsi......yk1
tatskattu................kp19/29-31.....................24v.....2. lapsi......yk2
MyrskyMaija...........kp17/27-32................................3. lapsi......yk1
MyDream................kp17/28.....................................1. lapsi......yk8
äiti x4.....................kp15/24-27....................32v.......5. lapsi.....yk2
macy gray..............kp10/19-47(32-34)........30v....2. lapsi.......yk10
Mimmimami............kp2/31-120..............................4. lapsi
HelinäKeiju10........kp2/?.........................................1. lapsi.......yk1
Peppi Pitkäkorva........................................27v.......3.lapsi
inspire....................................................................1. lapsi
An-nie



TAUSTALLA
mahara
Agaetis
Amf
Sanelma
Coya
Paha päivä
Marble
very important baby
Nasukka82
Heathy
A-H
pia
Mukiin menevä
viuhpiipore
toiveikas -87
Safiirix
Sarmiina
Taikapeili
MiiJane76
Shiny
Nallekarkki
iloksi



PIINAILIJAT
saraji...............dpo16
bluebaby..........dpo15
NoBlood...........dpo14
Minnäi..............dpo13
Diipeli...............dpo12
marika 83.........dpo10
Lyytia...............dpo10
NeliApina..........dpo9
TUUtikiks..........dpo9
tatskattu..........dpo3



PLUSSANNEET
2oo9 joulukuu:
MaybeSomeday :flower: Tellu30 :flower:
2o1o tammikuu:
Riemu :flower: tyyty85 :flower: Lara- :flower: ennie :flower: Hyväsetti :flower: jemppero :flower: Auroora :flower:
2o1o helmikuu:
HayLina :flower: Leli82 :flower: Neila :flower: sutulii :flower: Sintsu78 :flower: Eveny :flower:
2o1o maaliskuu:
RiikkaVaan :flower: piprane ema :flower: Sanelma :flower: Ezziina :flower: Tinker Bell :flower: miya :flower: AaVee :flower:
2o1o huhtikuu:
Unelmahöttö :flower: babar :flower: Neppi :flower:
2o1o toukkokuu:
Piupula :flower: icefairy :flower: Milja Sivupolku :flower: Sophie84 :flower: vauvahaaveilija85 :flower: Onnellinen x5 :flower: onnipellervo :flower:
2o1o kesäkuu:
Auneliini :flower: samara88 :flower:

PLUSSANNEET 2010 heinäkuu:
mimia85................04.07. ....kp27/23-28............2. lapsi.....yk2
Jade-.....................05.07. ....kp38/31..................1. lapsi....yk5
ToinenToive...........09.07. ....kp25/28. .....20v.....2. lapsi.....yk6
tombatar...............12.07. ....kp25/25.................................yk10
Jinda.....................12.07. .....kp34/~31...............1. lapsi.....yk4
Plink......................14.07. ....kp27/28-29...22v.....1. lapsi......yk1
Allie81...................30.7. ......kp38/35-38.............3. lapsi.......yk3

PLUSSANNEET 2010 elokuu:
äizikkä...................3.8. ........kp23/28..................3. lapsi......yk4
nereida..................4.8. ........kp32/29-30............2. lapsi......yk2
Mariel85.................8.8. ........kp36/?....................2. lapsi....yk3
Yaden....................9.8. ........kp27/30..................2. lapsi......yk1



HAAMUILIJAT


 
tatskattu > Se yksikin kerta voi riittää. Olisiko miehellä ollut suorituspaineita, kun ei lämmennyt lemmiskelylle? Me ollaan itse sovittu, että ei ajoitella petipuuhia vaan mennään ihan fiiliksen mukaan. Ei ole sitten tekemisen makua siinä hommassa vaan nautiskellaan täysillä. Turhauttavaahan se tietysti on, jos itsellä halut hyrrää ja toinen torjuu. Toivottavasti saatte puhuttua asian.

Lyytia > En vielä siirtänyt sinua alkukiertolaisiin, kun en tilannetta varmaksi tiedä. Jos täti saapui, niin tsemppiä uuteen kiertoon! =)

Mimmimami > Apteekin hinnat on paljon korkeammat kuin markettien. Täytyypä käydä tutustumassa tuotteeseen ja katsoa sitten saisiko jostain edullisemmin. Onhan nuita luontaistuotekauppojakin, joissa taitaa olla hieman apteekkia halvempaa. Täällä kun on vain yksi apteekki, niin on kilpailun puuttuessa erityisen kallis.

Minnäi > :hug:

Itselläni on hieman helpottunut olo. Sain puhuttua miehen kanssa tästä tilanteesta ja selvitettyä hänen mietteensä. Oli rohkaisevaa kuulla, ettei hän pidä minua viallisena vaikka syy raskautumisen vaikeuteen onkin minussa. Hän myös sanoi suhtautuvansa avoimin mielin hoitoihin ja tukevansa valintojani. Olen välillä tuntenut olevani asian kanssa yksin ja jääväni ilman tukea. Kai miehet eivät vaan osaa ilmaista tarvitsemallamme tavalla mukana oloaan. Tuota keskustelua odotin kauan ja yritin monta kertaa, mutta jäin aina ilman vastauksia. Taisi mies tarvita aikaa muotoilla ajatuksensa ja tunteensa sanoiksi.

Muuten ei kuulu ihmeellisiä. Ovista odotellessa ja tässä vaiheessa vielä lähes ilman oireita. Vain hieman on ollut alavatsalla kipuja, mutta muuta en ole huomannut.
 
Miten täällä on näin hiljaista? Onko kaikki mökkeilemässä tai marjassa, kun pariin päivään ei ole enemmälti kirjoituksia tullut?

Nyt se on päätetty. Soitan huomenna neuvolaan ja pyydän apua tilanteeseeni. Tämän kierron osalta raskautumismahdollisuutta ei ole, mikäli en ihan muutaman päivän sisällä ovuloi. Mies on seuraavan pari viikkoa pois kotoa ja luultavasti ovis ajoittuu sille ajalle. Saattaahan se tietysti viivästyäkin, mutta sen varaan en laskisi. Ajattelin kuitenkin olevan oikea aika pyytää apua jo valmiiksi, että seuraava kierto päästäisiin aloittamaan puhtaalta pöydältä. Toivottavasti ovat neuvolassa ymmärtäväisiä ja pääsen toivomiini tutkimuksiin. Mielessä on kilpirauhaskokeet ja ultra. Toivottavasti miehen ei tarvitse tutkimuksiin mennä, kun vian tiedetään olevan minussa.

Mitä kuuluu kärkipään piinailijoille? :attn:
 
Tsemppiä vielä piinailijoille ja toivottavasti plussauutisia tulisi mahdollisimman monta ja negan testanneillekkin tulos vielä muuttuisi =)

Macy Gray, täällä mennään kp 2 eli uusi kierto menossa ja kiitos tsempeistä. Hienoa että olet miehesi kanssa keskustellut asioista ja saat häneltä täyden tuen! Ja toivottavasti soitto neuvolaan tuo tarvittavia apukeinoja teille.

Minnäi :hug:

Parhaillaan pohdiskelen että pitäisikö tässä pari kiertoa mennä eteenpäin ilman raskaustoiveita kun on noita asioita vireillä mutta onpa tässä ovikseen saakka aikaa mietiskellä.




 
Iltoja! Täällä eilen testattu mökillä nega,tosin en malttanu ootella vessahätää niin aika laimea pissa oli mutta silti,toiveet hiipuu.Nyt en oo sit testannu ja katotaan alkaako huomena menkat,jos ei ala ni sit iltavukin jälkeen kipasen apteekin kautta mutta vähän epäilen :ashamed: Alamahaa ja selkää juilii ihan hulluna,toissa yönäki heräsin tähän juilintaan ja tässä nyt oon koittanu miettiä millä lailla on aikasemmin juilinu vai onko ihan menkkojen alun kunniaksi :kieh: Nuhanen olo vaivaa ja pikkasen rapulaiseltaki tuntuu,tosin eilen tuli muutama lasi juotua viintä.

Mutta huomiseen =)

Kaikille tädin yllättämille :hug: toivotaan nyt että se ei löytäis tähän osotteeseen..noh huomena ollaan viisaampia.
 
Ei olla miehen kanssa puhuttu, hän sivuuttaa asian... ei enää puhu ees vauvoista :| Aiemmin, kun mä olin kieltäytyny niin se puhu harvase päivä vauvasta.... tulevasta sellaisesta :/ Nyt kun suostuin niin ei enää puhu.... :$

Meillä ei ole seksielämää edes, aiemmin jos oisin seksiä yrittäny niin mies ois ollu valmiina ennenku ees itekkään tajuu :D Nyt vaan torjuu... Luulis olevan innoissaan, kun haluun seksiä, mutta ei olekkaan :( Ja mulla ei tosiaankaan ole enää mitään odotuksia sen suhteen et tärppäis. Mä vaan kerkesin jo niin innostua :'( Aiemmin mä olin se joka torjui :ashamed:
 

Yhteistyössä