>> elokuussa entisestään kutistuvat <<

  • Viestiketjun aloittaja Toss Foo
  • Ensimmäinen viesti
Toss Foo
Tässä pinossa keskustelevat ne, jotka haluavat elokuun aikana pudottaa kilon tai pari, tai vaikka enemmänkin. Määrätavoitteen saa kukin asettaa itse itselleen ja kertoa toteutumasta haluamallaan tavalla. Osa porukasta on jo aloittanut urakkaansa "Toukokuun tiputtajissa", jatkanut "Kesäkuun keventäjissä" ja edelleen "Heinäkuun huventajissa". Tässä siis jatkoa vanhalle tutulle vertaistukiporukalle - uudet kutistujat ovat todella tervetulleita mukaan!


Tässä vielä osoitteena heinäkuun pino:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1992417-heinakuun-huventajat-uudet-painonpudottajat-tervetuloa/

Ihania kutistumishetkiä elokuulle, sekä jatkajat että aloittajat. Tervetuloa kirjoittajille ja tervemenoa kiloille!
 
Toss Foo
Jos sitä sitten itse aloittaisi omilla kuulumisilla.. Eli HITSIN VITSIT kun tuppasi karmean painonnousun just viime viikolle, ärrrrsyttää! Mutta mutta, elämäähän se vaan on eikä sille nyt voi mitään. Olen kuitenkin huhtikuusta pudottanut jo yli kymmenen kiloa, vaikka luku kävikin välillä jo kahdentoista pinnassa.. ei silti koko määrä takaisin tullut :D :D Tavoitteeksi elokuulle laitan nyt 3 kiloa, uskon että kilo tai jopa kaksi voi lähteäkin helposti (tätä väliaikaista painonnousua iso osa siitä), mutta kolmas kilo alkaa olla jo tiukkaa tavaraa ja sen kanssa saa varmasti vääntää ihan kunnolla.

Eli siis, säännöllinen ruoka-aika, pienet ruoka-annokset, runsas veden juonti ja herkuttelujen minimointi minulla konstina ja sillä tavoittelen entistäkin kutistuneempaa minua elokuun aikana.
keväällä/kesällä kevenin kaikkiaan (himpan alle) 11 kg
elokuussa edelleen kutistun 3 kiloa!


Tästä lähdetään, tällä mennään ja tämä pidetään! Mites muut?
 
:wave:

Taisin jo viime ketjussa sanoa, että tavotteena elokuulle on pysyä 68 kilossa. Toukokuun alusta on kadonnu minun laskujen mukaan 10 kiloa (siis jos muistan oikein :rolleyes:) ja heinäkuu oli järkyttävän vaikea kuukausi, niin en jaksa asettaa tälle kuulle suurempia tavotteita etten pety.

Mutta mukana olen ehdottomasti! Toivottavasti saadaan uusia kutistuvia. :)

Muoksis: löysin eilen takin, jonka ostin pari kolme vuotta sitte laihduttaessani, ja olin silloin muka kamalan laiha, mutta se takki oli silti mulle himpun verran liian pieni. Ja nyt se on sopiva! Vähänkö olin ilonen! :kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Toss Foo! :kiss:

Urakka siis jatkuu! Touko-heinäkuussa tipahti 13,6 kg, nyt otan tavoitteeksi jälleen -3 kg. Kuun puolivälissä on tiedossa Tallinnan reissu, ja mä aion syödä napani täyteen buffetissa, lisäksi kenties vähän suklaata tax freesta. Voipi siis olla, että en tavoitteeseen pääse, mutta ei se mitään. Jos nyt ainakin 2,5 kg tippuisi. Välitavoitteena on, että 15. päivään mennessä paino alkaa viitosella, siihen on matkaa 1,4 kg. :)

Keinoina samat kuin ennenkin, eli kalorit kuriin, herkuttelu minimiin, liikuntaa tarpeeksi, apuna toimii ihana Kiloklubi. ;)

Tsempit kaikille, toivottavasti saadaan joukkoon uusia tyyppejä! :wave:
 
IhanaValo
Mie en oo päässy sivuille koko päivänä!

Mut joo, pitää yrittää jatkaa..ja tavoitteesta..uskaltaisko sanoa mitään. Olisin iloinen jos lähtis enemmän ku heinäkuussa (-1,5kg) liekköhän mahdollista ku oon niin laiska ja herkkuhimoinen aina välillä :ashamed:
Mutta saahan sitä yrittää.

Tsemppiä vaan kaikille, hienoja pudotuksia ootte saaneet! :)
 
Hei

Mä nyt liityn tähän. Olin touko tai kesäkuun ketjussa mukana, mutta sitten iski nää kesän kiiret ja painonpudotus hieman jäi taka-alalle.

Olen kaikenkaikkiaan saanut 5kg pysyvästi pois ja tavotteeni olisi 0,5-1kg per viikko saada nyt painoa alaspäin. Ihan ruokavaliolla ja liikunnalla ajattelin tähän pystyä. Ja ajattelin kokeilla onnistuisinko olemaan kuukauden täysin ilman suklaata ja karkkia.
 
"Hujoppi"
Remmissä mukana myös!

Elokuulle laitan saman tavoitteen kuin heinäkuullekin eli miinusta viisi kiloa yrityksenä on. Tästä kuusta voi kyllä tulla tuon tavoitteen suhteen epärealistinen..polvileikkaus on tulossa parin viikon päästä ja liikunta jää siis tämän kuun ajan totaalisen vähäiseksi.

Nyt menkkaturvotus nostanut lukemaa +800 grammalla, tosin helpottaa tämä plösöys parissa päivässä! Toivotan kaikille tsemppiä elokuulle! =)
 
Toss Foo
Kiva, että uusi pino löytyi useallekin jo! Meinasi olla kireetä eilen, kun ajattelin klo 23 jälkeen jo tämän perustaa eivätkä sivut toimineet :D Ja aamulla sama homma! Mutta onnistuihan se viimein.

Tänään sain ystävältä pari Nutrilett-pussia, meinasin niitä testata kun on hiljaisia päiviä luvassa. Utelias olen niiden suhteen, saa nähdä minkälainen kokemus tulee! Niitä ei tosiaan montaa ole (kolme tai neljä taisi olla), eli ei mitään jättikuuria ole tulossa, mut ajattelin testata yhden pussin kerrallaan, siis päivässä, tekeekö niillä mitään. Onko kellään kokemusta noista ateriankorvikkeista?

Toivottavasti keskustelu jatkuu elokuussa yhtä vilkkaana kuin heinäkuussakin, mulle ainakin tästä pinosta on ollut tosi iso tuki. Vaikkei aina pelkästä painosta ja sen muutoksista keskusteltaisikaan - ihan jo sen tietäminen että muut ovat linjoilla auttaa pitämään itseänikin tavoitteet mielessä. Kiitos siis ihan jokaiselle tänne kirjoittajalle <3
 
IhanaValo
Ei oo totta..paino oli tänä aamuna vaan 400g alempi ku viime kuun alussa :( Mitä hittoa? Kun pari pv sitten se oli 1½kg alempi.
En mie nyt niin paljoa eilen mässyttäny että se ois ainakaan vaikuttanu.
Kun ei osaa niin ei osaa.Plääh.
 
Toss Foo
IhanaValo: tuota on liikkeellä. Mullakin paino kävi 1½kg alempana viikko sitten, entä mitä se oli eilen. Ihan järkyttävää, ja ruokatavoissa (tai yleensäkään missään) ei ole tapahtunut muutosta. No tänään oli sentään puoli kiloa miinusta, se jo vähän lohdutti.. mutta monipäiväinen nousu painossa kun kaiken järjen mukaan pitäisi laihtua, ei tosiaankaan ilahduta :(. Mutta hei, jospa sullakin kyse on vaan nestekertymistä, syystä tai toisesta? Näin uskotaan ja toivotaan ja luotetaan ja varmasti se noin onkin. Ohimenevää, ohimenevää!

Mulle on tullut syömähimoja. Eilen ja tänään teki niiiiiiiin kovasti mieli jotain, vaikkei ollutkaan nälkä. Tällaista ei vielä tässä neljän kuukauden laihtumisurakan aikana ole ollutkaan. Jospa olisi ohimenevää.. kaapinovien kolkuttelusta on niin lyhyt matka "jos vaan yhden keksin" -linjalle, ja siitä se kierre sitten alkaa. Mielihalut hiiteen, mä(kin) tahdon laihtua vielä lisää!

Että semmoista tiistaita tänne. Mites muilla sujuu kuun ekat hetket?
 
Mä oon nyt ollut käymättä lenkillä su, ma ja varmaan tänäänkin (oon kipeenä), ja kylläpä vaan on helpompi pitää kalorit tietyssä määrässä. Liikunta on hieno juttu, lisää kulutusta, siinä saa lihasta jne., mutta se tekee NÄLÄN! :D

IhanaValo Mä edelleenkin suosittelisin merkkaamaan edes viikon ajan kaikki syömiset sinne Kiloklubiin, saisit vähän vihiä siitä, syötkö miten paljon kaloreita. :) Sinne voi itse lisätä reseptejä (en ole kokeillut toimintoa), eli saat laskettua ihan itse tekemän ruoan kalorit myös. Kannattaa tutustua! Paino nyt toisaalta voi heitellä monesta syystä, joten toivotaan että on vaan väliaikainen jumitus. :)
 
Viimeksi muokattu:
"Hujoppi"
Miusta lähes paras tunne tässä päivittäistä energiantarvetta nipistäessä on ollut jostain ilmestynyt NÄLÄNTUNNE! On ollut hukassa jo vuosia ja unohtanut, miltä oikea nälkä tuntuu. Illalla vähän vatsa kuristen nukkumaan käynyt ja kuunnellut tyytyväisenä jotain kauan kadoksissa ollutta luontoääntä! Kohtuu murinaa kuiteskin.. ;)

Pienet ne on ilonaiheet.. =)
 
vilttiketjun vara harmaana
Heissan kaikki. Paluu töihin loman jälkeen oli maanantaina. Viikonloppuna syötiin ja mässättiin, oli kuopuksen rippijuhlat. Ja kyllä oli komea nuorimies, jos aitinä puolueettomasti mielipiteeni sanon.
Ja arvatkaa, pääsin tavoitteeseen. Heinakuun vikapäivä painoni alkoin 6:lla. :) Toukokuun puolivälissä siis vähitellen aloittelin ja painoin silloin lähes 77 kg ja nyt 69,7. Olen hyvin tyytyväinen.
Nyt maltillinen tavoite elokuulle, eli jos painan 68,5 kg elokuun lopussa niin JIIHAA. Niin ja juhlissakin sekä töissä väki on huomautellut kaventuneesta olemuksesta. Ylpeänä mekkoni kannon ja sääriä "näyttelin", on jalat niin timmit.
Teillä muillakin on mennyt hyvin ja jos jollakin on takunnut, ei pidä luovuttaa. Välillä jumittaa ja sitten taas humahtaa kilo hetkessä. Nyt jatketaan, eikö vaan. Periksi ei anneta.
Työ haittaa mulla liikuntaa, mutta just olin futistreeneissä, huomenna 1,5h salibandya ja viikolla + viikonloppuna vielä ainakin 2 h kuntosalia.
 
IhanaValo
IhanaValo Mä edelleenkin suosittelisin merkkaamaan edes viikon ajan kaikki syömiset sinne Kiloklubiin, saisit vähän vihiä siitä, syötkö miten paljon kaloreita. :) Sinne voi itse lisätä reseptejä (en ole kokeillut toimintoa), eli saat laskettua ihan itse tekemän ruoan kalorit myös. Kannattaa tutustua! Paino nyt toisaalta voi heitellä monesta syystä, joten toivotaan että on vaan väliaikainen jumitus. :)
Joo, pitänee tehdä niin. Joku aika sitten kokeilin ja muutaman päivän päästä tosiaan se "innostus" loppui kun ei niitä reseptejä jaksanu laitella..koitan vielä :)
 
Ai kauhee, mulle ei oikein toi kävelylenkkeily enää riitä, kauhee hinku olisi hölkätä/juosta. =) Pieniä juoksupyrähdyksiä teenkin, ehkäpä syssymmällä vähän pidempiä matkoja. Pitäisi vaan ostaa juoksulenkkarit sitä ennen, mulla kasvoi raskauden aikana jalka niin paljon, että nuo nykyiset lenkkarit on numeroa liian pienet. Varpaat puskee jo läpi.

Eipä mitään ihmeempiä tänne, toivon mukaan tasaisesti paino tippuu. Olo on mainio näin 14kg kevyempänä. :heart:
 
Viimeksi muokattu:
"moi"
mä painoin tänään 60,5!!! tässä kuussa tavoite päästä 50-luvulle :) mä niin suosittelen karppausta. vaikka hitaasti mun paino nyt tippuu, mut nopeaa pääsin norm. painoon.

onnea teille tavoitteisiin ja jo pudonneile kiloile!

ihana valo, mä en pahalla sano enkä halua muuta ku tsempata, mut muuta rakas tyttö asennettas! alat ajatella et onnistut kyllä, älä koko ajan mollaa itseäs. sä onnistut kyllä kun uskot itseesi, ihan kuin muutkin. :hug:

emppu, senkus juokset vain :) mä juoksin pari vuotta sitte jonkuverran. pitäis kokeilla taas.
 
[QUOTE="moi";24339812]mä painoin tänään 60,5!!! tässä kuussa tavoite päästä 50-luvulle :) mä niin suosittelen karppausta. vaikka hitaasti mun paino nyt tippuu, mut nopeaa pääsin norm. painoon.

onnea teille tavoitteisiin ja jo pudonneile kiloile!

ihana valo, mä en pahalla sano enkä halua muuta ku tsempata, mut muuta rakas tyttö asennettas! alat ajatella et onnistut kyllä, älä koko ajan mollaa itseäs. sä onnistut kyllä kun uskot itseesi, ihan kuin muutkin. :hug:

emppu, senkus juokset vain :) mä juoksin pari vuotta sitte jonkuverran. pitäis kokeilla taas.[/QUOTE]

Niinhän se on juostava! :) Mulla useampi vuosi siitä, kun olen juoksua harrastanut....

Meillä on muuten sama tavoite, mun paino alkaa kans pian viitosella!
 
Mukaan haluun! Mulla vaan toivottoman huono itsekuri. Pari viikkoa laihiksella ja aina repsahdan ja sama meno jatkuu. =( Josko nyt? Nostakaa välillä tätä ketjua. Tavoite 10kg pienempi minä ja ihan säännöllisillä terveellisillä ruoka ajoilla ja herkut kerkkupäiviin ja pienemmät ruoka annokset ja ehkä liikunnan lisääminenkin tavoitteena. Niin ja uudet vaatteet houkuttavat.
 
"moi"
Ja apollo, sä PYSTYT KYLLÄ! Se kuule tsemppaa hulluna ku saa vähän painoa alas, ei huvita syyä kiloja takas :) Ja mä taaaaas kehun karppausta ;) Maha täynnä herkkuja tässä istun (savulohta ja 81%suklaata) ja tiiän et oon syöny tänään tosi hyvin, kauhean vähän hiilihydaatteja :)
 
"Hujoppi"
Elokuun ensimmäisen viikon saldo on nyt ihan mysteeri, kun vaa'asta loppui patteri ja tältä kylältä ei moista patteria kaupasta saa. Eletään siis epävarmuudessa seuraavaan kaupunkireissuun saakka...

Hoikistuneelta olo ei vaikuta ollenkaan: hirmuista turvotusta ollut mahanseudussa, ajoittaisia mahakipukohtauksia öisin, jotka päätyvät ripulointiin. Selkeältä mahataudilta ei vaikuta. Kuulostellaan...

Ensi viikolla sitten jalkaoperaatio edessä. Hieman huolestunein mielen menossa. Toivottavasti vaivan syy selviää ja saadaan korjattua.

Tsemppiä muille painonhallintaan! =)
 

Yhteistyössä