Kiitos onnitteluista
vauvahaaveita mullahan oli ja viimisellä neuvolakäynnillä paineet vähän koholla, tiedä sitte jos se vaikka olis enteilly synnytyksestä. Onneks sullakin loppuu kuitenkin toi puuduttava odotus viimeistään tällä viikolla! :hug:
Sartsa pitikin mennä sanomaan!
Eli viime yönä herättiinkin sit puolentoista tunnin välein syömään!
Silti en koe olevani mitenkään erityisen väsyny, ehkä kun nukahtelin sitte siihen tissittelyyn itekkin.
Ihanaa, että Pähkinä on saanut nyt terveen paperit! :heart: Ja nytkös se jo on alkanu seurustelemaan, oi että ootan sitä aikaa!
Elkku en pysty itekkään vielä käsittämään, että tyttö syntyi jo! Olin oikeesti niin asennoitunu sinne syyskuulle, että tuntuu ihan epätodelliselta! ..Ja alkuun meni aikaa että tajusin Minin olevan tyttö, mulla kun oli niin poikatunne
Enkä siis mitenkään pettynyt ollut todellakaan, salaa toivoin enemmän tyttöä, mutta en oikein uskaltanu sanoa sitä ääneen kun olin niin varma tän olevan poika
Huh, kun alkuun pelästytti että teillä olis myrkytys ollu! Onneksi ei!
Ja varmasti oli kiva kuulla toi alakerran tilanne
Voimia sinne, toivottavasti saisitte oman pikkusen jo maailmaan! :heart:
Rinsessapa :hug: mulla oli ihan samallainen olo viime viikolla! Ja pelkäsin silloin jo, että masentuneisuus ei mee ees ohitte kun vauva syntyy, mut onneks se pelko oli turha! Koita jaksaa!
tuikku :hug:
Käytiin tänään neidin kanssa ekaa kertaa pienellä vaunulenkillä!
Taidettiin vaan topata Mini vähän liikaa, koska pieni oli ihan hikinen kun tultiin kotiin
Ehkä tässä vielä opitaan vähän paremmiksi äitiksi ja isiksi
Ja voi että mua ihan oksettaa mun tissit! Nää on ihan kaameen isot, varmaan jotain kokoa Ö! Maitoa multa tulee vaikka muille jakaa! Että sen puoleen täällä menee ihan hyvin. Tahtoisin jo kovasti lähteä ostamaan askarteluvälineitä ristiäiskortteihin. Ei vaan viiti, kun sit jos tytölle tuleekin sillävälin nälkä. Ehkä maltan siis oottaa vielä sen muutaman viikon, että voin ottaa typyn mukaan
Ristiäiset meillä on 17.10 ja oon suunnitellu jo lähes kaiken valmiiksi
Nyt tekis mieli tilata netistä kaikkea vaaleenpunasta vaatetta....
Minni ja Mini-neiti 5 päivää