Kiitos muuten tota närästysasiaa kommentoineille!! Täytyy käydä ostamassa sitä,kunhan tässä saa rahaa taas.. Kaikki kun maksaa -.-
Onnea taas paljon vauvautuneille!! Tsemppiä arkeen ja voimia vielä odottelijoille,joihin siis itekin lukeudun varmaan vielä pitkän aikaa. Alkaa tuntua jo ettei jaksa,vaikka ei edes vielä oo LA.. En taida olla kyllä ainut..
Ite kävin neuvolassa,niin TAAS oli leukkarit 3plussalla.. Ne on ollu nyt ihan joka kerta neuvolassa niin ja siltikin seuraavan aamun labrassa nega.. En ymmärrä,hiivanäyte otettiin ja se on yhellä plussalla,mutta siitäkin se sano,että sitä ei tarvii huomioida ennen kun sen olis 2 tai 3 plussalla.. Nyt saa ravata alvariinsa tuolla labrassa viemässä pissanäytettä. Ihan kun muutenkaan nukkuisin kovin hyvin öitä,niin herääppä siinä sitten seiskalta käymään kylällä se 5min.. Osaako joku sanoo,mikä sen aiheuttais?? kun joka kerta sama vaiva!!
Ja miltä se tuntuu,kun vauva laskeutuu ja on kiinnittyny? Neukku täti sano,että kyllä mä sen sitten tunnen kun niin tapahtuu.. Mut voiko sitä edesauttaa mitenkää
Kun oon jo kärsimätön
Koralli kerros nyt onhan siellä mukava henkilökunta? Enemmän kun mitään muuta,jännitän sitä,millasia ihmisiä siellä synnytyksen kulussa on mukana.. En osaa edes jännittää synnytystä,mutta niitä ihmisiä.
Ja miten muuten jakselet??
Tekemistä täälläkin kaivattais!! Palapelien suurkuluttajana muutenkin oon tehny niitä raskausaikana nyt 4 ja viides odottaa tekijäänsä,siis kunhan vain saan sen.. Mutta kun oon niin malttamaton,että ne valmistuu muutamassa päivässä. Joten pitkäks aikaa niistä ei iloa ole. Jos rupeis seuraavaks kutomaan villasukkia taas kaikille,kun syksykin ilmeisesti meinaa pukata!! Ihmiset vain on hävinny kurjasti,kun oottaa,kukaan ei enää käy ja kukaan ei pyydä käymään,varsinkaan vk-loppusin.. :/ Isäntäkin aina vain töissä. Nytkin tulee ke- viikoks kotiin ja sit onkin taas 2viikkoo pois. Huoh. Eli kaveria kaipaisin!!
Vauvan jättämisestä jos kaikki menee niinko suunnittelen,niin kyllä isänkin kanssa meinaan jättää vauvan kaksin.. En haluaisi sellasta reaktiota,että sit jos vaikka joudun lähtemään jonnekin ilman vauvaa,niin en pystykään,kun lapsi on niin itkunen,ettei pärjää muiden kanssa. Eli mahdollisimman paljon pitäis totutella olemaan myös muidenkin kuin vain äidin kanssa.
Ja viel yks kysymys,ja sit jätän taas teidät rauhaan
Eli onko kaikki jo TÄHÄN MENNESSÄ saanu päätöksen kelalta?? Mä en vieläkään!! Oon soittanu sinne kaks kertaa,toimittanu työnantajalta vihdoin ja viimein saamani lomakkeet ja siltikään ei vielä mitään!!! Jos ei keskiviikkoon mennessä kuulu mitään,niin sit mä en tiedä mitä teen. Pitäis saada jo kovaa kyytiä laskujakin maksettua :/
Taiska ja napero 38+1