Kiitos kaikille onnitteluista
Neiti on niin ihana ja suloinen,että sydän pakahtuu :heart:
Hyppy mimmi oli eka vuorokauden teholla joo...mut ihan vaan sokeritipassa ja tällä kertaa hoitajat oli aivan mahtavia!!!!
siellä on eräs nainen jonka en antaisi omaa lastani hoitaa,siitä olisin pitäny huolen kyl!!!mut muut on kyl tosi ihania ja tunnelma on tosi ihana
Mie nyt laitan omaa synnytyskertomustani,kun kai se sektiokin on synnytys?
Meidän pieni ihmeemme näki päivänvalon perjantaina 5.8.2011 klo 8.45 mitoin 4190g ja 48,5cm. Kaikki meni odotettua paremmin ja omaksikin ihmeekseni ollaan jo kotona
Perjantina klo 6.30 meidän oli oltava sairaalassa suunniteltua sektioo varten. Saliin mentiin 7.45 ja kohdun pahan arpeutumisen vuoksi leikkaus pitkittyi ja pitkittyi. Tyttö saatiin ulos viimein monen miehen avustamana..he painoivat mua monesta suunnasta ja vetivät mimmiä ulos ja voin sanoo et tuntu ihan kamalalta!!Kun neiti oli ulkona,,mulle iski kamala päänsärky ja puristus rintaan. Vissiin se rintalastan alta painaminen ja verenpaineen lasku aiheutti sen ja he päättivät nukuttaa minut. Heräsin heräämössä ennen kymmentä eli kuulemma melkein heti kun minut oli sinne viety. Sekava tosin oli ollu
Osastolle pääsin 11 maissa kun ehtivät viimein mua hakemaan...PITKÄT minuutit vaikka suurimman osan ajasta torkuin.
Viimein päästiin sit kattomaan pikkuneitiä joskus puolen päivän maissa ja miten ihana iloinen yllätys oli kun kaikki oli toisin,kun edellisellä kerralla ja mihin oltiin varauduttu
Neiti voi hyvin,oli ja isi oli saanut synnytyssalissa olla ihokontaktissa mimmin kans melkein tunnin verran ennen teholle menoa <3 Neiti siis ei tarvinnut nenämahaletkua,ei lämpökaappia, vaan söi itse pullosta ja ko sain rinnalle hoksasi homman heti kuin vanha tekijä <3 jokaisen syönti kerran jälkeen sokeritippaa saatiin pudottaa ja seuraavana aamuna jätettiin kokonaan pois ja seurattiin iltaan et ei romahda ja sain mimmin yöksi jo osastolle viereen <3 Oletushan oli siis että kaikki menee samalla lailla kun edellisellä kerralla,,nenämahaletkut,kaappihoito,4 vuorokauden sokeritippa ja todella väsynyt vauva,onneksi kaikki oli päinvastoin
. Sokereita seurattiin viel osastolla muutaman kerran ja ne oli jopa yhdellä kerralla paremmat mitä se kätilö oli koskaan vauvalta mitannu
imetyksen lisäksi vauva sai kuitenkin viel jonkin verran lisämaitoa..viimeisen kerran tänään aamulla 5 aikaan. Sen jäkeen on nieleskelly kunnolla rinnalla ollessaan ja ei huoli mielellään pulloa ja äiti on siitä tyytyväinen
Pumppailin syöttöjen välillä ahkerasti päästäkseni mahdollisimman nopeesti eroon lisämaidosta. Mut jos näyttää et tarvii niin herkästi annetaan ettei tule huonovointiseksi. Herättelemään en ala kotona kolmen tunnin,koska neiti on tähänkin asti ilmoittanu nälkänsä tomerasti
4 tuntia pidän kuitenkin nyt muutamat päivät takarajana,et sen yli jos menee niin sit herätellään
ensimmäisenä päivänä pääsin sängyllä vauvan luo ja sain viettää siellä useita tunteja kerrallaan. Seuraavana aamuna halusin heti ylös ja aamun käynti käytiin pyörätuolilla. Seuraavalla kerralla kävelin jo itsekseni työnnellen pyörätuolia jos olis alkanu tuntua et heikottaa.
Pojat pääsi katsomaan vauvaa perjantai iltapäivällä jo ensimmäistä kertaa ja isompi oli aivan myyty heti, pienempi ei viel oikee hoksannu hommaa vaan kiinnostui enemmän leluista jne
ätin syliin ei tullu koko sairaalassa olo aikana, eikä heti kotonaakaan. Mut nyt jo on sylitelty ja leikitty kovasti jne
pikkusiskoa pusuttelee tukkaan ja juttelee sille kovast, esittelee lelujaan jne..kyselee missä pikkusisko on heti jos ei näe
Mie siis kotiuduin sektion jäkeen kolmantena päivänä ja aika kivuton olen lukuunottamatta selkälihasten kipua..siihen olen joutunu ottamaan särkylääkettä et kärsii liikkua kunnolla. Tällä hetkellä kaikki siis paremmin kuin hyvin
Keskimmäisen mustiskohtauksia odotellessa