Kirppiina, mulla tuli enemmän suppareita toisessa raskaudessa kuin ekassa, jossa niitä ei tainnut itse asiassa tulla ollenkaan. Nyt niitä tulee jos yhtään enempää rasitan itseäni fyysisesti. Suna mä vaatisin päästä lääkäriin tarkistamaan asian, eihän se hyvä ole terveydenhuoltojärjestelmällekään jos sä synnytät ennenaikaisesti vain siksi, ettet päässyt lääkärin. Ja tee päätös sitten sen mukaan mitä lekuri kertoo.
Asutko sä
Skeletorgirl Ylöjärvellä? Mä olen sieltä kotoisin =)
Mammy, tiedän että isovanhemmat kelpaa
kummeiksi. Jotenkin vaan mua ottaa se vastaan, ensinnäkin koska niiden "pitäisi" olla lapselle läheisiä muutenkin, ja toisekseen koska haluaisin ihmisiä, jotka olisivat suurinpiirtein itseni ikäisiä ja joiden voisi olettaa olevan hengissä vielä kohtuu kauan... Isovanhemmat kun ovat kaikki jo yli 70:siä, joskin onneksi hyväkuntoisia ainakin toistaiseksi.
Pujaja, mä olen miettinyt samaa asiaa, nimittäin
voisiko pyytää samaa henkilöä kummiksi toisenkin kerran... nimittäin mun veli on ollut hyvä kummi esikoiselle, eli miksi ei tälle kolmosellekin, ja hänellä ei tietääkseni ole esikon lisäksi kuin yksi kummilapsi. Tällä kertaa voisi kysyä hänen vaimoaankin haltiakummiksi (häntä ei ole kastettu)...
Tervetuloa takaisin
Miuski =) Sulla tuntuu olevan aikas raskas raskaus, toivottavasti olo paranisi...
Pääsin sitten tänään töiden jälkeen
vaateostoksille, ja voin vain todeta samaa kuin kaikki muut, että oli pääasiassa aika pliisun väristä kamaa, ja mä katselin vain ihan tavallisia vaatteita. Siis värit oli vaalean punainan ja -sininen, valkoinen ja ehkä musta. Ostin sitten ihan normaaleja t-paitoja, Espritiltä löysin pari ihanaa t-paitaa (kukallisen ja ruskean) jotka menevät ainakin ensi vuoden kesällä jos ei tänä kesänä enää mahdu, ja pari tosi pitkää hihatonta paitaa jossa kankassa oli 5% elastaania, eli pitäisi venyä, mustan ja valkoisen. Joskos näillä pääsisi taas vähän aikaa eteenpäin. Ainakin noilla pitkillä paidoilla. Löysin muuten ihanan pitkän valkoisen paidan jossa oli pitsiä ja vaikka mitä, mutta materiaalina oli viskoosi. Ja mä kun hikoilen kuin pieni sika raskausaikana, eli en todellakaan voi käyttää mitään keinokuituja
Siobhan ja Plutte 23+0 (hämääkö ketään muuta tuo tapa laskea "24:llä viikolla", sitten kun viikko vaihtuu ja on tosiaan ne 24 viikkoa täynnä tuleekin sellainen olo että näinkö vähän näitä vielä olikin, luulin että jo 25...
)