Hello ladies... :wave:
Tervetuloa miisu!
Onnea kaikille ultrakuulumisista ja piianappulalle liiketuntemuksista =) Ja olihan siellä tosissaan niitä lupauksiakin jo saatu, aivan ihanaa.
Punkit: Yök. ONNEKSI, en pongannut yhtään ainutta viime kesänä, vaikka meilläkin tuo koira on. Tosin, meillä ei onneksi oo vesistöä tässä lähettyvillä ja koitin pitää nurmikon matalana koko kesän. Lisäksi ötökkäkammoisena välttelen sellasia otollisia paikkoja. Minäki laitoin meidän koiralle sitä ainetta niskaan alkukesästä ja ostin sille vielä semmosen yrttipannankin.
Huikkis: Toivottavasti kaikki hyvin. Inhottava tunne tuo paine, vaikka onneksi en oo ite siitä vielä kovinkaan joutunu kärsimään. Ihan sen verran vaan, että voin kuvitella miten ikävää se pidemmän päälle on.
Kestovaipat: Kiitos Miuski ja MM lisälinkeistä! Mua kans kiinnostaa kovasti ja aion kyllä ehdottomasti kokeilla ku vauva tulee. Miehen kans kylläkin saatiin siitä mojova riita aikaiseksi, hän kun ei kuulema sitä kakkaa ala vaipoista pois pesemään ja koneet menee rikki jne. Voi luoja. Varmaan siis kotirauhan nimissä täytyy sen verran joustaa, että mies saa käyttää kertiksiä, jos mulla on menoja.
Hankinnat: Olen siis tähän mennessä ostanut yhden vaaleanpunaisen hihattoman ja lahkeettoman pikkupotkarin kirppikseltä kun maksoi vaan euron. Tulokkaan sukupuolestahan ei siis ole muuta kuin se toive.. Jotenki mä nään meidät köllöttelemässä pihalla varjossa siinä mun "harsoteltassa" ja nautiskelevan kylmiä virvoitusjuomia
Sit sillä vauvalla on tuommonen päällä ku on niin kuuma..
Vaunut saadaan kaiketi ostaa miehen siskolta. En oo tosin vielä nähnyt niitä. Turvakaukaloita sen sijaan kattelen melkeen jokapäivä :ashamed: ja merkin oon jo päättänyt (Graco S Logic), jollei mitään vielä parempaa tule vain ostaa ihan sellasen lipasto/hoitopöydän, mutta sitten yksi kaveri valaisi mua, että silä erillisellä hoitopöydällä ei välttämättä tee mitään, ku ne vaipanvaihdot pitää jokatapauksessa tehdä lähes aina siellä pesualtaan vieressä. Ostan siis varmaan vaan alusta pesukoneen päälle tai jotain... tosin meillä pitää kyllä toi pesuhuoneen käsienpesuallas sekottajieen muuttaa vähän toimivammaksi systeemiksi.
Liikkeistä: Ei mitään vieläkään.
Neuvolalääkäri: Tänään sitten viimeein pääsin siihen. Tilastoinnin vuoksi kerrottakoon, että meidän kunnassa meille kuuluu siis 3 lääkärikäyntiä ja tämä oli nyt mun eka. Kaikki oli OK, kohdun suu kiinni ja ultrassakin kaikki ok. Kohtu oli kait ihan oikeen kokonen viikoille ja vauvakin. Pissa, vp kans ok. Paino oli nyt samassa lukemassa kun ekassa neuvolassa (käväs välissä kilon alapuolella) että nyt on sitten paineet pitää se samassa. Epäilin lääkärille, että mulla vois olla kans tulehdusta tuolla alaosastolla ku haju alkaa olemaan suht epämiellyttävä. Antro mulle labraavarten puikon matkaan.. pitää huomenna ottaa ja käydä viemässä. Toivottavasti ei silti olis mitään, vaikka tosta haisusta olis kyllä kiva päästä eroon.
Mutta siis olipa kiva nähdä, että asukilla kaikki kunnossa. Tuli taas jo se epäily ku niitä liikkeitä ei ala tuntumaan..
Ei millään muista nyt taaskaan kaikkea mihin oon aikonu kommentoida.. pitää vissiin olla vähän aktiivisempi kirjottamisen suhteen. Itehän käyn siis tsekkaamassa tämänkin foorumin useasti päivässä.
Ens viikon torstaina sit se rakenneultra, että sitä odotellessa.
zalea 19+0 POKS