Nenja mulla on nyt kolmas tulossa ja ekassa maha pysyi tosi pienenä loppuun asti, mutta levisi kyllä jokasuuntaan muuten ->tyttö. Toisessa maha oli todella pystyssä jo viikolla 20, ja sen jälkeen ei meinannut enään mennä tytöstä olevat äitiyshousut edes kiinni, mahasta tuli todella valtava, sivuilla ja muuten ei mitään ylimääräistä ->poika. Että saa nähdä minkälainen maha tälläkertaa
Taru81 ja
Avaruuskissa olen kanssa miettinyt tuota ar-ultran tarpeellisuutta, ja välillä katunut kun tilasin. Maanantaina soitan neuvolaan ja kun selviää koska sinne olen menossa, niin päätän sitten. Kuopuksen kohdalla ei tullut mieleenkään, kun silloin np-ultrakin piti ottaa yksityiseltä, kun kaupunki ei tarjonnut kuin rakenneultran.
Emmi4 ja
Pamsku, täällä kohtalotoveri :wave: Varmaan se kymmenen testiä tehty, on liuskaa, puikkoo, digii (joka näytti tänään raskaana 2-3vko), ja suunnittelin, josko nyt sitten viel ensviikolla yksi digi johon toivottavasti tulisi se kauan kaivattu teksti raskaana 3+ :heart:
Pamskulle tsemppiä päänsäryn selätykseen!
Synnytyspelko, sellaista ei ole, oikeastaan oikein odotan jo synnytystä! Kummatkin mennyt ihan hyvin, mutta kuopuksen oli niin rento ja nopea, että kyllä jäi hyvä mieli. Katseltiin miehen kanssa telkkua, vedettiin ilokaasua ja sitten kätilö tuli huoneeseen ja sanoi että jokos annetaan vauvan tulla, johon hölmistyneenä et joo, puhkasi kalvot ja 5min poika syntyi. Silloin sanoinkin, et antaa tulla vaikka kymmenen lasta kun tää synnyttäminen on kerran näin helppoa nykyään
Huiskishaiskis sun teksti on kuin omaansa lukisi, sama epäuskoisuus raskautta kohtaan, testausvimma ja tuo hedelmien himo. Äsken kaupassakin mies katseli epäuskoisena, kun hedelmiä alkoi ilmaantumaan kärriin pussia pussin perään