Huomenta mammat!
Ihania ultrakuulumisia monella :heart:
Karsein yö vähään aikaan takan..
illalla iski paha olo, aivan ku olis merisairaaks tullut... siitä kun vihdoin pääsin nukkumaan niin nukuin joku 3tuntia ja heräsin vessaan ja sitten vaivas närästys.
Sen jälkeen sitten kahdesti sain töniä puolisoa kylkeä kääntämään kun sillä oli joku tukkien sahausyö.
Nyt väsyttää ihan kamalasti :/
Eilen iski myös pakonomainen tarve saada nyt heti koti
doppleri... noh, nyt en vieläkään ole sitä tilannut
Periaatteessa sen vois siis laittaa tilaukseen, mutta on jotenkin tosi turhauttavaa odottaa ens viikkoon saakka sen saamista - varsinkin kun haluaisin sen NYT enkä viidestoista päivä
¨
Toisaalta mulla on ihan samanlaisia fiiliksiä hankinnasta ku
Virpsulla.. pelkäisin aivan varmasti myös paniikkia että jos ääniä ei löytyisikään
miimo, meillä kans mies eilen alko laskeskelee kuinka paljon meidän menot kasvaa nyt.. tuli nimittäin uudet yhtiövastikelaput ja yllättäen nousi, kun tulee tälle vuodelle patteriremontit
Siihen päälle miehen pojan lätkäharrastus yms joka myös nyt keväällä kallistuu.
Itse en sentään itkemään alkanut, mutta kyllä vähän alkoi ahdistamaan kun toinen stressaa miten rahat riittää...
Mä taas oon tosi huono stressaamaan rahasta
Meillä tulee palkat ja meillä menee palkat ja se mitä jää niin sillä ostetaan naftat ja ruokaa ja vaatteeita, taloustavaroita yms..
Kesäkuussa mun auto on vihdoinkin velaton ja oon tosi tyytyväinen ajankohtaan
Jää jatkossa 400e "ylimääräistä" per/kk joten ei niin suurelta tunnu pudotus palkasta äitiyspäivärahoihin.
Mutta joo, meillä mies stressaa ja mä yritän vaan olla kuuntelematta.. niin se on ollut aina - mies on tarkempi rahoistaan, mä taas tykkään käyttää sitä
Vähän jänskättää noi kaikki
verikokeet yms jos pitää tarkoilla viikoilla ottaa kun mullakin tosiaan alkion koko varhaisultrassa oli viikon pienempi kuin menkoista laskettuna. Pitää tänään neuvolassa jutella siitä, että saanhan mä nyt varmasti kaikki kokeet ym turvallisille viikoille ettei tule virhemarginaaleja jos jotain kävisikin ilmi
Ihanaa että muillakin on jo noin turpeita mahoja!En siis ole ainoa
Mä luulin että oon vaan iso siksi että mulla on pco-tyyppinen kroppakin, mutta en ole ainakaan yksin jos näin on!
Nt-ultrasta, joo varmasti on sairaalakohtaisia eroja,
Miina- kertoi että heillä tehdään viikoilla 12-13 viimeistään 13+6 niin hyvinkään sairaalassa sama ultra tehdään viikoilla 11+0-12+0
Ootte ollu hirmu aktiivisia taas
!
Päivittelen tuon etusivun viimeistään neuvolan jälkeen, ellen sitten intoudu kahvituntina sitä päivittelemään
Ja pakko mainita aina täällä tosta päivittämisestä, niin en turhaan mieti mihin oon jäänyt