Nopeasti
Wobbielle täällä takana kiireellinen sektio (2011) kasvotarjonnan vuoksi. Aukesin seittemään senttiin ja siihen tyssäs, 24 tunnin aikana. Mulle kans kuuluu tuo synnytystapa arvio automaattisesti. Se oli esikoisesta kans, koska sillon olin ensisynnyttäjä. Tavallaan kyllä nytkin, kun ei varsinaista alatiesynnytystä takana
Sanoivat siis neuvolasta, että siellä seurataan kuinka arpi kestäis synnytyksen ja vauvan paino-arvion saa kans. Se eka synnytystapa arvio oli mulla lähinnä semmonen, että katottiin vauvan paino ja sitten sananmukaisesti tuntu että se lääkäri työnti kätensä rannettaan myöten sisuksiin ja sano että joo kyllä mahtuu! Ei mitenkään pelottelu mielessä, ei se sattunu mutta yllätti vaan
Ymmärtääkseni jos lantio vaikuttaa kovin ahtaalta, niin saatetaan ihan kuvata.
Mä olen ihan sekasin näistä kaikista ryhmistä, esikoisen palstailun aikaan ei ollu kun se yks ainoo alkuun. Sit kun vauvat oli syntyny niin fb suljettu ryhmä, oli myös suljettu ryhmä täällä mutta sieltä katos ihmiset fb:hen. Toistaseks kirjottelen siis ite täällä, kunhan 12 vko tulee täyteen.
Mulla on
lääkärineuvola 5.2, jossa toivottavasti kuulen ekaa kertaa sydänäänet ja niskaturvotus ultra 15.2.
Neuvolassa ei ollu mitään ihmeitä... Hemoglobiini oli 144, romahtaa kyllä sieltä vielä / sektion jälkeen tais olla 89 ). Pissa ja muut ok. Verikokeita käyn antamassa keskiviikkona.
Hyvää viikonloppua ja osanotot vielä kaikille joita keskenmeno on kohdannut. En osaa muuta kuin linkittää tämän kappaleen
https://www.youtube.com/watch?v=u0FSlyDLZRY
Laura ja pikkupiipero 8+5