Liikunnasta, mies tossa jutteli että josko ens viikolla päästäs hiihtämään. Mä oon siis tässä jo pidempään valittanut kun ei vieläkään olla hangille päästy ja nyt oon ollu kipee ja miehellä tikit selässä.
Tikit lähtee ens viikolla ja mullakin flunssa parantunut niin jos kävis taas kokeilemassa. Mies on siis hiihtänyt ihan kunnolla esim finlandia-hiihtoja, ja mä oon ekakertaa sitten ala-asteen hiihtänyt viime talvena (vanhuus ei tule yksin).
Mutta jos nyt pääsis vaikka pari kertaa viikossa hiihtolenkille niin olisin enemmän kuin tyytyväinen. Nyt on turhan pitkään tullu vaan maattua :/
Nyt alkaa muutenkin vissiin piristymään hieman - jaksan jo valvoa vähän pidemmälle ja alkaa selkeesti
pesänrakennusvietti valtaamaan.. viikonloppuna pistettiin vaatehuone uuteen uskoon ja seuraavaks lähtee vaatekaapeista turhat vaatteet joihin en tule varmaan about vuoteen mahtumaan niin laatikoihin ja varastoon.
Lisäks oon jo kattonut keittiöön uutta hyllyä ja olohuoneeseen lipastoa.
Päätettiin myös, että
asutaan tossa nykysessa kaksiossa niin pitkään kuin mahdollista. Jos 2 vuotta jaksetaan noissa tiloissa, niin saadaan about 30t rahaa säästöön ja voidaan sitten ostaa se omakotitalo ja sitten ois sitä tilaa
Eihän 30t vielä omakotitaloa osteta mutta sillä saadaan jo pankista asuntolaina. Aavistuksen harmittaa että pankinkin mielestä meillä riittää kyllä maksukyky tuplaten tarvitsemaamme summaan, mutta kun puuttuu se pääoma :headwall: Noh, onneks se ei vaadi kun vuoden parin säästämisen niin se on kasassa - kuitenkin mun mielestä aika hyvin jos tosiaan 30t pystyy parissa vuodessa säästämään
Doppleri on vissiin tänään tai huomenna haettavissa postista.
Ainoa vaan että toi mesta mistä tilasin, ei myynyt geeliä.
Nyt mietinki käykö mikä tahansa geeli (ei nyt hiusgeelikuitenkaan) tohon hommaan? Apteekithan myy vaikka mitä kosteuttavia geelejä esim..
Meillä
kerrottiin sunnuntaina miehen pojalle että ois pikkuveli tai sisko tuloillaan. Oli kovin hämilleen ja hiljaiseks mennyt, mutta kun oli hetken löylytellyt itsekseen niin tuli aika omana itsenään pois saunasta, ja eilen ainakin oli ihan oma normaali itsensä :heart: On tässä vielä monta kuukautta kutienkin aikaa hällä asiaan sopeutua ja mikään muu ei muutu kuin että vauvan romua alkaa ilmaantumaan ja äitipuoli levenee