~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

Härkäneito niinkun Tirppuli tuossa sanoikin niin viikot on siis ultran mukaan kans 6+4 :) ja sykkeestä sen verran vaan sanoi että alle 100?? eli tosi alhanen.. En oo ihan varma sanoiko noin.
 
Viimeksi muokattu:
Joo näinpä. Itsellä oli tossa viikko sitten se ultra niin sillon oli 5mm ja viikot tosiaan 6+1 ja eilen kun katsottiin niin oli kasvanut siitä jo paljon lisää. Mittaa en nyt muista. Sanoiko gyne mitään istukan paikasta? Jos se on kohdunsuun päällä niin se saattaa vuotaa. Nyt otat vaan tosi rauhallisesti ja lepäät.
 
voi Miwwi, kyllä yhtä ihmistä koetellaan :hug: lepäile.

Nelli79, Jeennaa noi britaxit löyty käytettynä tori.fin kautta :) oli ihan kelpo hintakin. Päädyttiin näihin koska naapurilla on samanlaiset ja he on tykänny ja sitä kautta itte ihastunu näihin, halusin myös peräkkäin/alekkain istuttavat jotta olis helpompi kulkea... Esikko on 1v8kk kun uus vauva syntyy niin seisomalauta ei meille sovi ja kuitenkin suurimmaks osaks kuljetaan vaunuilla kaupat ei kuitenkaan oo ihan ton ikäsen kävelymatkan päässä. Eikai meillä sen kummempia syitä oo. Ja kun netistä luin kokemuksia noista lumessa niin ei juuri negatiivisiakaan kommentteja tullu vastaan :)

Millukka, Jeennaa täällä kans huudeilla, naapuri kunnassa :)
 
Voimia Miwwi, toivotaan että kaikki on hyvin!! Jos pieni oli kuitenkin kasvanut aivan normaalisti, niin luulisi, että sydänkin toimii ihan kunnolla. Kuten ylempänä ehdotettiin, ehkä tyyppi oli vaan jossain piilossa niin, ettei sykettä saanut kunnolla kuuluville. Ei ole kyllä sun ensimmäiset raskausviikot olleet mitkään helpot...

sinnamon 10+5
 
Liitynpä minäkin nyt sitten tänne, eilen oli ultra ja vauva vastasi viikkoja 9+2 eli mulla on laskettuaika 17.8.

Elikäs tonne ylös vois laittaa Gilraen84/28/ensimmäinen/KOS/17.8.

Sit joku pieni esittely vois olla ehkä paikallaan. Eli oon 28v nainen ja asun Vantaalla avomieheni kanssa. Mulla on lisäksi kaksi koiraa, mutta ne asuvat vanhempieni luona tällä hetkellä. Opiskelen ensimmäistä vuotta matkailualaa ammattiopistossa, musta pitäs tulla jossain vaiheessa matkailuvirkailija. Ennen tein lähihoitajan hommia, mutta ne alkoivat kyllästyttää joten vaihdoin alaa.

Lasta olen yrittänyt saada 10v ja nyt vihdoin tärppäsi :)

Gil&masuasukki 9+3
 
Ah, ihanaa, aamu ja töissä hiljaista niin ehdin käymään läpi eilisen päivän tekstit vähän paremmalla keskittymisellä :LOL:


reveria, harmi jos neuvolatäti vaihtuu. Mä tulin tosi hyvin juttuun nykyisen kanssa ja jännitin sitä tapaamista enemmän kuin varhaisultraa, joten en kyllä haluais että mulla täti vaihtuis :D Toivottavasti teillä uusi täti on mahtava tapaus :)

Vaikka muakin kiinnostaa toi sukupuoli, niin en kyllä oo tilaillu noita sukupuolta "paljastavia" testejä :D kumpitahansa on tervetullut, enkä oikein tiedä kumpaa toivoisin enemmän. Tyttö-olo mulla on suht vahvasti ja tyttöä haluaisin mutta toisaalta ehkä poika olisi helpompi :D
Vielä ei ole mitenkään malttamaton olo, mutta hyvinkin on mahdollista että tulee käytyä yksityisellä vehkeet tsekkaamassa. Varsinkin kun saa tän 1/3:n ohi, ja alkaa ehkä oikeasti uskomaan että on raskaana ja vauva saadaan :)

kuis jeennaa meni pikkuvauvvelin kohtaaminen? Mäkin voisin haluta nähdä vauvoja!
Mulla oli viiminen vuos oikeastaan sellanen, etten pystynyt kohtaamaan pieniä vauvoja puhumattakaan siitä että olisin sylissä pitänyt. Niin paljon kuitenkin sattui tuo lapsettomuus ja pelko siitä, ettei omaa koskaan saisi. Nyt on tilanne onneksi toinen :heart:

Luminella kiitos tuosta influenssarokote-inffosta! Meillä mies hirmu huolissaan että saisinkohan sitä vielä. Pitää neuvolalääkäriltä kysyä tota perjantaina.
Saankohan mä suoraan sieltä rokotteen tai mitenköhän toi pitäs hoitaa?
Julkipuolella oon saanu varmaan viimeks rokotteita ala-asteella :D

A.R mulla kanssa tyttö-olo :) Samaa sano mulle kaveri kun kerroin raskaudesta - on ihan varma että meille tulee tyttö! Hetken oon poikaa epäillyt ja se oli heti varhaisultran jälkeen, mutta kyllä se taas tyttöoloksi on kääntynyt

EVOlla ihania ultra-kuulmisia!

Gilraen, tervetuloa!

Miwwille toivottelen edelleen paljon kärsivällisyyttä ja tarrasukkia matkaan :heart:

Pahoinvoinnista.. se on tullut takas, mutta nimenomaa iltapahoinvointi.Eilen joutu taas miettimään 9:n aikoihin illalla että onko se vessa vaiko ei. Vähän hassuttaa sinäällään, koska kuitenkin ei voi alhaisista verensokereista tuo johtua. Hirmunen huippaus ja sitten puoltuntia sen jälkeen oksetus :x



Muutokset tai listalle tahtomiset tosiaan korostaen niin saan ne poimittua mukaan helposti. Muuten en vastaa siitä löytyykö tietoja lainkaan etusivulta :)
Gilraen bongasin vähän vahingossa :LOL:

Tänne muuten: tää väsymys on edelleen järkyttävää. Lisäks mulla on rasitusvamma oikeassa kädessä (liikaa angrybirdsiä ja töiden tekoa sekä kaksplussaa :LOL:), ja selkä vihottelee. Flunssanen olo mutta kyllä mä ajattelin vielä töissä sinnitellä :)
Eilen olis mies vielä illalla tahtonut kuunnella uudelleen josko ois sykkeet saatu kuuluviin, mutta rouvapa oli niin väsynyt että anto vaihtoehdoksi puolituntia telkkaria tai äänten metsästys.. Tänään sitten varmaan metsästetään.
Aika symppis tuo mies kun sekin niin haluaa ne äänet kuulla :')
Sille iski muutenkin melkein paniikki kun otti perjantain vapaaksi että pääsee neuvolalääkärille kuulemaan sydänääniä ja ehkä näkemään pienen jos ultrataan ja sitten tajusi että ens viikolla on se nt-ultra ja pelkää nyt ettei saakaan järkättyä töistä vapaata.
Käskin sen kyllä kertomaan esimiehelleen mistä on kyse jo perjantaina kaikki on kuten pitää, niin varmasti saa sen puolipäivää vapaaksi :)
 
Mulla oli esikoisesta kans tyttöolo ja kaverit sano et ei teille voi tulla ku tyttö mut niin vaan tällä viikarilla on ulokkeet :D nyt toivon ehkä enemmän tyttöä pojan rinnalle mut silti toisaalta tiedän et poikahan sieltä tulee..

Mussa on tapahtunu nyt jotain kummallista :eek: tähän asti oon ollu niin väsynyt että oksat pois. Viime yönä sain unta vasta joskus puoli 2 (joo mulla on ollu pari vuotta nukahtamisvaikeuksia) ja yölläkin heräsin vessaan + esikoinen pyörii ja tuhisee sängyssään niin havahtuu vähänväliä. Aamulla 9 aikaan, mies nousi pojan kanssa että mä saan nukkua mut ei mua väsytä!? Tai on semmonen töttöröö olo mut ei uni tuu, vaikka tähän asti joka aamu vetelen pitkiä unia..
Ja mun väsymys on kroonista, ala-asteellakin jo nukuin pommiin koulusta vaikka nukkumaan meni aikasin illalla :D

Eikai tässä, jos sitä päiväunia kokeilis sitte jossain välissä :)

Miina&Pörri 11+2
 
Kista, saako udella tarkkaan mistä paikkakunnalta oot ? =) Taidan nyt itekki lähtee kattoo noita Britaxeja, kerran kun hyvään hintaan sais niin miksi niitä nyt ei ostais, kun ultrassakin näytti hyvältä :p Tuskin viimemetreillä muutan mieltäni vaunujen suhteen. Oon niin vahvasti ollu noiden puolella jo pitkään. Vaikka meil on esikoinen vast tulossa niin haaveilen toisesta lapsesta siihen perään. Voi ennakoida ;)

Ambro, no itkuhan siinä tuli. En muistanukkaa et ne vauvat on niin pieniä! vaikka toiki paino melkein 3700g, mut oli se ihan jumalattoman pieni :heart: Sitä sain siinä sit pidellä ja helliä kun vauvan äiti puuhas muita hommia. Oli se vaan niin upeeta. <3 Sen pyllyki mahtu niin hyvin tohon kämmenelle :D

Nyt on sellanen fiilis, että taidan kurvata Anton&Ninaan ALE myynneille kattoo josko sieltä pikku haalaria löytyis ens talvelle, kun oon iskeny silmäni yhteen tiettyyn, joka käy sitten kummallekkin sukupuolelle.
 
Miwwille suuren suuret jaksamiset surun keskelle :'( :hug:



jeennaa, apuah, mua itkettää jo pelkkä ajatus kun nehän on oikeasti niin hirmu pieniä . Hiivatin hormoonit ;)

hitto että on jakomielitautista samassa viestissä yrittää ottaa osaa suruun ja yhtyä iloon. Aivan kamalaa :(
 
Miwwi Voi ei, olen pahoillani puolestasi. Paljon haleja ja voimia. :hug:

Hui kun alkaa taas pelottaa perjantainen ultra..

Mites muuten, mulla on huomenna hammaslääkäri. On varmaan hyvä mainita, että on raskaana? Puolisen vuotta sitten kun varasin, niin puhui että otettaisiin röntgenkuvat. Niitähän ei saa ainekaan ottaa? Hieman vaan jännittää, kun vastaanotossa on töissä eräs tuttu. Toivotaan ettei ole huomenna vuorossa tai jos on, niin osaa sitten pitää suunsa kiinni.
 
miwwille virtuaalihalit.

Mulla vähän stressaa painon kehitys, kun näyttää olevan hienoinen laskusuhdanne meneillään. Johtunee huonosta ruokahalusta ja toisinaan päivän toinen lämmin ateria löytää tiensä wc-pönttöön. Mulla kun tosiaan pikkusisko on myös raskaana ja hänellä tuosta ollaan alettu kai tekemään jo jonkin sortin ongelmaa, nii alkaa itseäkin vähän stressata.. kuinka paljon painon on ok pudota tässä ekalla kolmanneksella?

Kävin viime viikonloppuna porukoilla käymässä enkä saanut tiristettyä salaisuutta ilmoille. Eikä kukaan ainakaan ääneen ihmetellyt kun kävin yksi aamu oksentamassa kylppärissä..noh, kerkeehän sitä kevväämmällä :D luulen siis että meillä mennään aika pitkään linjalla "kerrotaan kun kysytään". Siskolle (isosisko) tosin kerroin just facebookissa :D mut mikäs tässä ollessa kun ei tää mun tila näy yhtään mihinkään.

Ultra olis tasan kolmen viikon päästä! Oottelen kyllä innolla, että onko sitä sitten mitään kerrottavaa... viikkoja pitäis olla 11+6 ja tossa 10. Viikolla käyn labrasetit heittämässä labraan. Ultran jälkeen kerron varmaan ylimmälle esimiehelle melko pian ja hän voi sitte näille lähimmille esimiehille kertoa asiasta jossain niiden palaverissa. Siten varmaan voin säilyttää töissäkin tätä low profilee :D

Varasin kirpparilta sellaiset retrorattaat! Menee äitille säilöön, eihän niille ole käyttöäkään kuin aikaisintaan kesällä 2014 :D mut ne on aika pienet ja menee pieneen tilaan niin niissä on näppärä tarvittaessa taaperoa kuskata. Niin kasariii :) mitään hankintoja en kyllä muuten jaksa miettiä, lähinnä säilytysratkaisuja nyt olen miettinyt jotta saadaan sitten ne hankinnat ja vauvalle sänky yms johonkin mahtumaan.. 44,5 neliötä ei ole yhtään liikaa tilaa!

Olot menee aikalailla samaa rataa. Välillä vihlaisee alavatsaa/häpyluuta. Laattailen silloin tällöin, tissien kanssa voi taas elää ja turvotustakaan ei ole. Olo on siis suht koht normaali.

Sukkamonsteri 8+6
 
Mulle voi päivittää: NP 25.1

Mä en oo kans saanu kerrottua kenellekään raskaudesta. Ainoastaan mun sisko tietää. Kävin tänään ostamassa tiimarista korttitarvikkeita, että voin sitten np-ultran jälkeen lähettää tiedon joillekkin. :)

Äitiysvaatteista: Mistä löytyy hyviä vaatteita? Tarkotan nyt housuja lähinnä. Mielellään joku kauppa kun en tykkää netistä tilailla. Tilaan aina liian pieniä vaatteita.

En jaksa enempää taaskaan kirjotella. Oon kuitenkin monta kertaa päivässä käynyt lukemassa teidän juttuja. Väsymys on täällä aivan jäätävä edelleen. Ehkä sen takia kun ei huonoa oloa ole ollut?

Zanizipp ja ? 11+4
 

Yhteistyössä