Ah, ihanaa, aamu ja töissä hiljaista niin ehdin käymään läpi eilisen päivän tekstit vähän paremmalla keskittymisellä
reveria, harmi jos neuvolatäti vaihtuu. Mä tulin tosi hyvin juttuun nykyisen kanssa ja jännitin sitä tapaamista enemmän kuin varhaisultraa, joten en kyllä haluais että mulla täti vaihtuis
Toivottavasti teillä uusi täti on mahtava tapaus
Vaikka muakin kiinnostaa toi
sukupuoli, niin en kyllä oo tilaillu noita sukupuolta "paljastavia" testejä
kumpitahansa on tervetullut, enkä oikein tiedä kumpaa toivoisin enemmän.
Tyttö-olo mulla on suht vahvasti ja tyttöä haluaisin mutta toisaalta ehkä poika olisi helpompi
Vielä ei ole mitenkään malttamaton olo, mutta hyvinkin on mahdollista että tulee käytyä yksityisellä vehkeet tsekkaamassa. Varsinkin kun saa tän 1/3:n ohi, ja alkaa ehkä oikeasti uskomaan että on raskaana ja vauva saadaan
kuis
jeennaa meni pikkuvauvvelin kohtaaminen? Mäkin voisin haluta nähdä vauvoja!
Mulla oli viiminen vuos oikeastaan sellanen, etten pystynyt kohtaamaan pieniä vauvoja puhumattakaan siitä että olisin sylissä pitänyt. Niin paljon kuitenkin sattui tuo lapsettomuus ja pelko siitä, ettei omaa koskaan saisi. Nyt on tilanne onneksi toinen :heart:
Luminella kiitos tuosta
influenssarokote-inffosta! Meillä mies hirmu huolissaan että saisinkohan sitä vielä. Pitää neuvolalääkäriltä kysyä tota perjantaina.
Saankohan mä suoraan sieltä rokotteen tai mitenköhän toi pitäs hoitaa?
Julkipuolella oon saanu varmaan viimeks rokotteita ala-asteella
A.R mulla kanssa tyttö-olo
Samaa sano mulle kaveri kun kerroin raskaudesta - on ihan varma että meille tulee tyttö! Hetken oon poikaa epäillyt ja se oli heti varhaisultran jälkeen, mutta kyllä se taas tyttöoloksi on kääntynyt
EVOlla ihania ultra-kuulmisia!
Gilraen, tervetuloa!
Miwwille toivottelen edelleen paljon kärsivällisyyttä ja tarrasukkia matkaan :heart:
Pahoinvoinnista.. se on tullut takas, mutta nimenomaa iltapahoinvointi.Eilen joutu taas miettimään 9:n aikoihin illalla että onko se vessa vaiko ei. Vähän hassuttaa sinäällään, koska kuitenkin ei voi alhaisista verensokereista tuo johtua. Hirmunen huippaus ja sitten puoltuntia sen jälkeen oksetus :x
Muutokset tai listalle tahtomiset tosiaan korostaen niin saan ne poimittua mukaan helposti. Muuten en vastaa siitä löytyykö tietoja lainkaan etusivulta
Gilraen bongasin vähän vahingossa
Tänne muuten: tää väsymys on edelleen järkyttävää. Lisäks mulla on rasitusvamma oikeassa kädessä (liikaa angrybirdsiä ja töiden tekoa sekä kaksplussaa
), ja selkä vihottelee. Flunssanen olo mutta kyllä mä ajattelin vielä töissä sinnitellä
Eilen olis mies vielä illalla tahtonut kuunnella uudelleen josko ois sykkeet saatu kuuluviin, mutta rouvapa oli niin väsynyt että anto vaihtoehdoksi puolituntia telkkaria tai äänten metsästys.. Tänään sitten varmaan metsästetään.
Aika symppis tuo mies kun sekin niin haluaa ne äänet kuulla :')
Sille iski muutenkin melkein paniikki kun otti perjantain vapaaksi että pääsee neuvolalääkärille kuulemaan sydänääniä ja ehkä näkemään pienen jos ultrataan ja sitten tajusi että ens viikolla on se nt-ultra ja pelkää nyt ettei saakaan järkättyä töistä vapaata.
Käskin sen kyllä kertomaan esimiehelleen mistä on kyse jo perjantaina kaikki on kuten pitää, niin varmasti saa sen puolipäivää vapaaksi