Täytyykin ehkä kokeilla. Saako noita rannekkeita apteekista? Oksentelut löytäneet tiensä nyt sitten tännekin vaikka ajattelin pääseväni pelkällä etovalla ololla kuten ekassakin raskaudessaSain eilen illalla ystävältäni pahoinvointirannekkeet, ja oon ihan ihmeissään miten nää voi toimia näin hyvin. Ei ole enää yhtään huono olo. Oon muuten vaan kipeänä ko kauhea flunssa joten jäin suosiolla täksi päiväksi parantumaan kotiin..
Joo apteekista löytyy ja varmasn luontaistuotekaupoistaTäytyykin ehkä kokeilla. Saako noita rannekkeita apteekista? Oksentelut löytäneet tiensä nyt sitten tännekin vaikka ajattelin pääseväni pelkällä etovalla ololla kuten ekassakin raskaudessa
Onko lääkärin ultra siis neuvolassa vai...ja yksityisellä paremmat laitteetko vielä..?Mua niin jännittää, mulla on lääkärillä ultra tiistaina ja siitä viikon päästä maanantaina varhaisultra yksityisellä!
Mä voin perustaa sen face ryhmän ja pidän pidempään auki, kun monet ovat pitäneet. Tarviin tosin yhden teistä mun kaveriksi(ryhmän tekoon tarvii lisää yksi kaveri ryhmään) ja pidän ryhmää toistaiseksi salattuna. Niin että sitä ei löydä hausta, kun ryhmän jäsenet. Yksityis viestein tätä kautta sitten ryhmään pääsy. Näin raskaus pysyy vielä kavereilta+ perheiltä salassa, jotka facea käyttävät. Ilmoittautukaa, jos kiinnostaa
Saanu ja pikkukakkonen 5+0 <3
minä olisin kiinnostunut!saikos täällä mainostaa faceryhmiä? olen nimittäin tehnyt sellaisen elokuun ryhmän minne ollaan ottamassa sisään n. 40 mammaa tai vähän reilu jonka jälkeen uusia ei enää oteta mukaan. tarkoitus saada intiimi suht pieni ryhmä. isompiakin varmasti tulee ja ylipäätään ryhmiä enemmän. täällä itse ainakin aion toki jatkaa juttelua mutta tykkään siellä facessakin jutella. meitä siellä siis vasta 11 odottajaa eli mukaan mahtuisi hyvin vielä. en oo varma saako täällä tosiaan mainostaa niin varmistelen tässä?
Mite pääsee mukaanNyt on kaikille halukkaille vastailtu ryhmään liittyen. Mukaan saa lähteä ihan milloin vain. Puhetta oli, että mahdollisesti RU:n jälkeen ryhmä suljettaisi, mutta katsotaan Meillä esikoisen synttärit vähän verottaa, joten en pääse aina heti vastaamaan viesteihin.
-saanu ja pikkukakkonen 5+1
Siis neuvolatäti teki lähettee terkalle ja samalle ajalle sen lääkäriajan, ja sanoi että ultra tehdään ja päästään katsomaan pikkusta :3 Ja tää ei tapahdu neuvolassa vaan terveysasemalla Tuo lääkärin aika tuli vähän puun takaa, kun olin jo yksityiselle varannut ajan 7+1 varhaisultranOnko lääkärin ultra siis neuvolassa vai...ja yksityisellä paremmat laitteetko vielä..?
Mulla sama! Ens viikolla neuvola ja yksityiselle varhaisultraan ja sit ennen joulua täällä ultrataan. Kysyin onko tämä se varhaisultra (siitä on niin kauan kun viimeks tarvinnu ä-neuvolassa käydä) niin sanoi et ei, liittyy sikiöseulontaan verikokeen kanssa noh, enpä nyt sitten tiedä, mut päästää nyt sit pariin otteeseen ihailemaan ruutuaSiis neuvolatäti teki lähettee terkalle ja samalle ajalle sen lääkäriajan, ja sanoi että ultra tehdään ja päästään katsomaan pikkusta :3 Ja tää ei tapahdu neuvolassa vaan terveysasemalla Tuo lääkärin aika tuli vähän puun takaa, kun olin jo yksityiselle varannut ajan 7+1 varhaisultran
Millä viikolla oot silloin ?Mulla sama! Ens viikolla neuvola ja yksityiselle varhaisultraan ja sit ennen joulua täällä ultrataan. Kysyin onko tämä se varhaisultra (siitä on niin kauan kun viimeks tarvinnu ä-neuvolassa käydä) niin sanoi et ei, liittyy sikiöseulontaan verikokeen kanssa noh, enpä nyt sitten tiedä, mut päästää nyt sit pariin otteeseen ihailemaan ruutua
6+6 kun varhaisultra, lääkäri onkin sitten 7+4Millä viikolla oot silloin ?