Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

Mulla on lievää pahoinvointia, mikä toistaiseksi pysyy kurissa kun syö tarpeeksi usein. Esikoisen aikaan pahin pahoinvointi oli viikoilla 8-10, vietin suurimman osan ajasta vaakatasossa sillon. Toivon että nyt ei tuu niin paha.
 
Täälläkin muutama yö nyt mennyt vähän surkeesti kun aina herätessä (lapsi herättelee..) huomaa että oksettaa :/ oksentanut en ole kuin kerran vaikka sellainen olo on lähes koko ajan.

Mulla auttoi yskään hunaja paremmin kuin yskänlääke, jos vaan sitä pystyy syömään, aika makeeta on noin "raakana" nautittuna :D
 
Sain eilen illalla ystävältäni pahoinvointirannekkeet, ja oon ihan ihmeissään miten nää voi toimia näin hyvin. Ei ole enää yhtään huono olo. Oon muuten vaan kipeänä ko kauhea flunssa joten jäin suosiolla täksi päiväksi parantumaan kotiin..
 
Sain eilen illalla ystävältäni pahoinvointirannekkeet, ja oon ihan ihmeissään miten nää voi toimia näin hyvin. Ei ole enää yhtään huono olo. Oon muuten vaan kipeänä ko kauhea flunssa joten jäin suosiolla täksi päiväksi parantumaan kotiin..
Täytyykin ehkä kokeilla. Saako noita rannekkeita apteekista? Oksentelut löytäneet tiensä nyt sitten tännekin vaikka ajattelin pääseväni pelkällä etovalla ololla kuten ekassakin raskaudessa
 
Heippa!
Ilmoittaudun varovaisesti mukaan, vaikkakin malttamattomin ja keskittymiskyvyttömin tunnelmin..:)

Tein eilen haalean plussan ja pihkura se ei tänään ollut vahvistunut, mutta raskaana ollaan tällä hetkellä. Tuloillaan ois 4. lapsi ja hartaasti toivottu.. <3

Oli ihan pakko tulla tänne pähkäilemään, kun ei millään meinaa pysyä rauhallisena, on tää niin ihana uutinen!! Toki jännittää, onko raskaus hyvällä alulla, kun yleensä olen saanut vahvat plussat ja nyt ei niinkän vahvat. Toivotaan parasta kaikesta huolimatta.. Vatsaa kiristelee,on painontunnetta tai ikäänkuin pieniä supistuksia välillä, hui..

Voi kun saisin jäädä joukkoonne elokuulle asti!!

Jos facebook-ryhmään mahtuu, tulen mielelläni mukaan..
 
  • Tykkää
Reactions: orgona
Heeeei, mua kiinnostaa tuo faceryhmä. Laitoinkin Saanulle jo yksityisviestiä, mutta laitan nyt vielä tännekkin viestiä, jotta joku varmaan huomaa :) Oon seuraillu kovasti näitä keskusteluja. Aika hiljaista vielä ollut, paitsi nyt kun en pariin päivään ole kerinnyt käymään, niin täällähän on vähän tapahtunut. Onnea kaikille plussanneille! Mulla neuvola ensi viikolla ja siellä varataan eka lääkäriaika, missä sitten ultra. En malttais odottaa. Jotenkaan ei yhtään tunnu siltä, että olis raskaana, kun mitään oireita ei ole. Varmaanhan tuo lääkäriaika menee joulun yli.
 
Mä voin perustaa sen face ryhmän ja pidän pidempään auki, kun monet ovat pitäneet. Tarviin tosin yhden teistä mun kaveriksi(ryhmän tekoon tarvii lisää yksi kaveri ryhmään) ja pidän ryhmää toistaiseksi salattuna. Niin että sitä ei löydä hausta, kun ryhmän jäsenet. Yksityis viestein tätä kautta sitten ryhmään pääsy. Näin raskaus pysyy vielä kavereilta+ perheiltä salassa, jotka facea käyttävät. Ilmoittautukaa, jos kiinnostaa :)

Saanu ja pikkukakkonen 5+0 <3
saikos täällä mainostaa faceryhmiä? olen nimittäin tehnyt sellaisen elokuun ryhmän minne ollaan ottamassa sisään n. 40 mammaa tai vähän reilu jonka jälkeen uusia ei enää oteta mukaan. tarkoitus saada intiimi suht pieni ryhmä. isompiakin varmasti tulee ja ylipäätään ryhmiä enemmän. täällä itse ainakin aion toki jatkaa juttelua mutta tykkään siellä facessakin jutella. meitä siellä siis vasta 11 odottajaa eli mukaan mahtuisi hyvin vielä. en oo varma saako täällä tosiaan mainostaa niin varmistelen tässä? :)
minä olisin kiinnostunut!
 
Nyt on kaikille halukkaille vastailtu ryhmään liittyen. Mukaan saa lähteä ihan milloin vain. Puhetta oli, että mahdollisesti RU:n jälkeen ryhmä suljettaisi, mutta katsotaan :) Meillä esikoisen synttärit vähän verottaa, joten en pääse aina heti vastaamaan viesteihin.

-saanu ja pikkukakkonen 5+1
 
  • Tykkää
Reactions: Siskomasu
Onko lääkärin ultra siis neuvolassa vai...ja yksityisellä paremmat laitteetko vielä..?
Siis neuvolatäti teki lähettee terkalle ja samalle ajalle sen lääkäriajan, ja sanoi että ultra tehdään ja päästään katsomaan pikkusta :3 Ja tää ei tapahdu neuvolassa vaan terveysasemalla :) Tuo lääkärin aika tuli vähän puun takaa, kun olin jo yksityiselle varannut ajan 7+1 varhaisultran :)
 
Jee, uusia! :) Mulla pyörähti tänään seittemäs viikko käyntiin ja vähän rupeaa tuntumaan siltä että jos tämmösenä pysyy tää pahoinvointi niin pärjään vielä ihan hyvin töissä mutta jos menee pahemmaksi niin sitten en kyllä välttämättä pärjää. Onko kenelläkään kokemusta, miten vaikka työterveydessä menetellään raskauspahoinvoinnin kanssa?
 
Siis neuvolatäti teki lähettee terkalle ja samalle ajalle sen lääkäriajan, ja sanoi että ultra tehdään ja päästään katsomaan pikkusta :3 Ja tää ei tapahdu neuvolassa vaan terveysasemalla :) Tuo lääkärin aika tuli vähän puun takaa, kun olin jo yksityiselle varannut ajan 7+1 varhaisultran :)
Mulla sama! Ens viikolla neuvola ja yksityiselle varhaisultraan ja sit ennen joulua täällä ultrataan. Kysyin onko tämä se varhaisultra (siitä on niin kauan kun viimeks tarvinnu ä-neuvolassa käydä:D) niin sanoi et ei, liittyy sikiöseulontaan verikokeen kanssa(n) noh, enpä nyt sitten tiedä, mut päästää nyt sit pariin otteeseen ihailemaan ruutua:love:
 
  • Tykkää
Reactions: iinaalisa
Mulla sama! Ens viikolla neuvola ja yksityiselle varhaisultraan ja sit ennen joulua täällä ultrataan. Kysyin onko tämä se varhaisultra (siitä on niin kauan kun viimeks tarvinnu ä-neuvolassa käydä:D) niin sanoi et ei, liittyy sikiöseulontaan verikokeen kanssa(n) noh, enpä nyt sitten tiedä, mut päästää nyt sit pariin otteeseen ihailemaan ruutua:love:
Millä viikolla oot silloin :)?
 

Yhteistyössä