Nereida: Juuri noita reaktioitahan sitä tässä tilassa vähiten kaivataan, kun muutenkin ollaan herkillä... Toivottavasti ei meidän eteen moisia tule, varsinkin kun nämä ovat meidän esikoiset. Mutta luulen, että reaktiot on vallan iloisia, ovathan kaikki varmasti meille pienokaista jo kauan toivoneet... Ja sisaruksillamme taitaa olla jo lapsikatraat täynnä.
Callisto: Varaa vaan se ultra, niin pääset katsomaan pientä ihmettä mahassasi. Myöhemmin sitten potkut kun tuntee, tietää että kaikki on hyvin. Nyt on vaan tämä alku tälläista tiedotonta aikaa...
Hattarapupu: Mukavaa että pääset ultraan, ehkäpä siellä jo vähän liikettäkin tapahtuu noilla viikoilla
Minusta oli ainakin niin liikuttavaa kun miehen kanssa käytiin toisessa ultrassa yhdessä rv 7+2 ja miehellä tuli kyyneleet silmiin kun näki kaksi sydäntä siellä pompottelemassa vaikka tiesi kaksosista jo (toki oltiin pelätty jo toisen ainakin menehtyneen).
Shuri: Täällä kanssa yksi opiskelija. Juuri tässä mietin kun olen toisenasteen koulussa opiskelemassa uutta ammattia, josta aion harrastuksen vain tehdä tulevaisuudessa, että kun on tätä huonovointisuutta ja väsymystä, miten jaksan? En haluaisi pyytää sairaslomaa, mutta jos tämä kaksikko sisälläni pysyy voimissaan, tiedän jääväni kohta pois kokonaan koulusta. Toisaalta nämä vauvat ovat kaikki kaikessa ja menevät ohitse kaiken muun tunnollisuuteni. Tiedän olevani tyyppiä vaikka pää kainalossa töihin/kouluun... ja nyt pitäisi älytä sitten unohtaa tuo sinnikkyys... Olen opintovapaalla vakkarityöstäni toukokuun loppuun saakka, saas nähdä pomon ilmeen kun jos pääsen sinne asti raskaudessa, että menen kertomaan jäämisestäni mammalomalle ja kesähän olisi sitten jo saikkua monikkoraskaudessa... Ei varmaan hyvää tykkää kun joutuvat maksamaan eka sairasloman palkkaa oisko 5 viikkoa ja sitten vielä 3 kk äippäloman alkuun normipalkan....
Inieh: Meillä onneksi vauvan yritys alkoi ihan yhteisestä toiveesta, eikä tarvinnut odotella. Emme pitäneet vauvaa itsestään selvänä, koska monella on nykyään ongelmia ja tärppi ei käy heti. Kuten meilläkin melkein pari vuotta tässä mennyt ehkäisyn jättämisestä, tosin onhan noita keskenmenoja tullut, mutta... toivotaan tämän raskauden menevän hyvin!
Onnellinen: Olen käynyt hierojalla, mutta kerroin raskaudesta hierojalle heti. Teki muuten normaalin hieronnan, mutta alaselän jätti käsittelemättä kaiken varalta tietäen historiamme.
Nippe rv 8+6