Jenny90 Hieno saavutus, onnea savuttomuudesta! Mitä rotua teidän pienokainen on?
Scarlett89 Täällä myös yks suklaa hiiri, jolle ei mee suklaa alas ollenkaan
Puolikkaan konvehdin yritin eilen syödä, mutta edes se ei mennyt alas.
Raskausarvet Mä ostin kaverin suosituksesta ekassa raskaudessa jotain arpi-rasvaa, joka ehkäsee ja jonka ois pitäny vaalentaa jo olemassa olevia arpia. Rasvasin pari kertaa päivässä ja maha on niin täynnä arpia ettei tosikaan
Eli mulle niitä vissiin vaan tulee tekee mitä hyvänsä. Mutta tulkoot, ei niihin kuole
Ja onhan se palkinto arvista mitä parhain.
Ihottuma/kutina Mulla myös iho kutisee ihan järjettömästi, varsinkin maha ja rinnat. Lisäks iholle on tullut "ihottuma-läiskiä", semmosia mitä atoopikoille tulee, vaikkei atooppinen iho olekaan.
Rintsikoista oli moni puhunut, mä taidan kans joutua jo uudet hankkimaan. Aikasemmissa on kyllä voinu mennä loppuun asti samoilla, joita muutenkin käyttää, mutta nyt ei. Ja kun ei mitkään "normaalit" koot mene vaan joutuu erikoisliikkeissä asioimaan, ei oo mukavaa pistää n.40 rintsikoihin joita käyttää muutaman kuukauden.
Mä heräsin aamulla kamaliin menkkamaisiin kipuihin, ihan joutu särkylääkkeen ottamaan. Pieni pelko heräs, että siinäkö tää sit taas oli. Onneks kuitenkin iltaan mennessä jo oli ohi. Vissiin ihan normaalia, aikasemmin vaan ei oo tämmöstä ollu. Muutenkin tuntuu, että kaikki oireet on paljon vahvempia, kun aikasemmissa.
Täällä on maha myös niin turvoksissa, että ei meinaa enää omat housut mahtua päälle. Onko moni jo äitiysvaatteita ostellut? Musta tuntuu etten uskalla, ennen kun on varmitus, että mahassa joku kunnossa on. Kohta sit vissiin kuljen ilman housuja, kun ei mikään mee päälle
Taidanpa napata koirat kainaloon ja mennä unten maille, lapset on mummilassa yötä eli huomenna saa nukkua vaikka koko päivän!
Heja&toukka 7+3